topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2012 @ 22:59:

[...]

Kaasschaaf.Is dat een sneer naar mij? AWees dan zo stoer als je je voordoet en smijt het direct in m'n faeces!
Ocherm 3 meur Laat me raden: je hebt ook nog kleren aan?
Ga in therapie!
quote:tzippa2 schreef op 15 september 2012 @ 23:07:

[...]

Is dat een sneer naar mij? AWees dan zo stoer als je je voordoet en smijt het direct in m'n faeces!Ik doe niet aan sneren. Wel aan oren couperen wassen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2012 @ 23:08:

[...]

Ik doe niet aan sneren. Wel aan oren couperen wassen.

Nog niet helemaal droog achter de oren he?

Ik doen niet aan couperen, zegt zij met de sabelava
quote:dubiootje schreef op 15 september 2012 @ 23:06:

Meds, volgens mij heb je echt geen leven en wordt je in het ware leven getreiterd en ga je maar los op een forum.

Jij trouwens ook Mijnyas.

Ze hebben hier glazen beaullen tegesweurdig.

Nee, dan vroegert.
quote:dubiootje schreef op 15 september 2012 @ 23:08:

Ocherm 3 meur Laat me raden: je hebt ook nog kleren aan? Ben jij helderziend?
Later is nu
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 23:12:

[...]

Ze hebben hier glazen beaullen tegesweurdig.

Nee, dan vroegert.Toen de zwarte ridders nog over het forum galoppeerden om eenzame kasteelvrouwen te beschermen. Vroegah
Later is nu
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 23:16:

[...]

Toen de zwarte ridders nog over het forum galoppeerden om eenzame kasteelvrouwen te beschermen. VroegahOch ja, zwarte ridders met den fieren knevels. Hoe kon ik die vergeten.
Ouderdom Yassimijne .. 't Is niet anders.
Later is nu
In de daad 3mer, maar daar praat ik hier liever niet over. Krijg ik weer al die vragen van forummers. Het is heel pijnlijk voor mensen om te horen wanneer en hoe ze aan hun einde komen.
Ga in therapie!
En daarom, mijne dames en dames, ga ik m'n bed maar opzoeken. 't Is gezellig, maar helaas.

Later is nu
quote:dubiootje schreef op 15 september 2012 @ 23:22:

In de daad 3mer, maar daar praat ik hier liever niet over. Krijg ik weer al die vragen van forummers. Het is heel pijnlijk voor mensen om te horen wanneer en hoe ze aan hun einde komen.

Wat een zwaar leven heb jij dan, als jij jezelf niet mag zijn. Probeer eens met Eleolala in contact te komen. Die is ook heel erg eenzaam. (zegt ze hoor..)
Later is nu
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 23:19:

Ouderdom Yassimijne .. 't Is niet anders.Hoe ken ik dat tegegaan? Me hare worden wit!
1 woord: Dasty!
Heb ik al geprobeerd maar ze wijst al mijn vriendschapsverzoeken af
Ga in therapie!
quote:Dickens schreef op 15 september 2012 @ 23:25:

1 woord: Dasty!Die fles heeft ze al leeg.
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 15 september 2012 @ 23:25:

Heb ik al geprobeerd maar ze wijst al mijn vriendschapsverzoeken af Achwelnee, je zit gewoon weer tijdelijk onder haar negeer. Of zat zij nou onder de jouwe? Of ze is bang dat je door haar heenziet en dat je weet dat ze helemaal niet zo eenzaam is, maar een hok vol minnaars heeft en niet kan kiezen. Maar hee.. dat heb je niet van mij, want ik roddel niet over mensen als ze erbij zijn.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 23:26:

[...]

Die fles heeft ze al leeg.Gedronken?
Dat moet je ook niet drinken maar injecteren. Sjeesus.
We zitten samen onder de negeer, daarom snap ik niet dat ik haar niet kan vinden. Ik heb het echt knap te pakken van haar. Die flapoortjes! Dat bruine oog! Die witte wenkbrauwen! Ze is de vrouw van mijn dromen, zucht.

Ik ga dus maar naar bed. Hopelijk zie ik je in mijn dromen, mijn lief!

Trutse 3m!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 15 september 2012 @ 23:06:

Meds, volgens mij heb je echt geen leven en wordt je in het ware leven getreiterd en ga je maar los op een forum.

Jij trouwens ook Mijnyas.Hoe kan jij dat weten Stupidootje, jij en je groepje waaronder Stanou'sdroogBianca en Snerie Gerie doen echt niks anders dan nieuwe forummers bashen. Bah, lekker makkelijk hoor, met z'n allen tegen 1. Ik heb jullie maanden genegerd maar nu met sinterklaas voor de deur kijk ik jullie black in de face. Kom maar op, ik lust jullie rouw
quote:Vogelnestje schreef op 15 september 2012 @ 23:28:

[...]

Gedronken? Nee, ergens gestopt waar de zon niet schijnt ben ik bang. Naast de oobusjienes.
Ik begrijp echt geen woord van wat je zegt. En mijn andere persoonlijkheden ook niet.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 15 september 2012 @ 23:33:

Ik begrijp echt geen woord van wat je zegt. En mijn andere persoonlijkheden ook niet.Ik heb zin om een lied aan te heffen. Een lied van BZN.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 22:58:

jeee het was maar een vraag. Pffffft reageren jullie altijd zo hier?

Nexxxxxt....

Eens.

Mijn negeerlijst is inmiddels zo lang dat ik hele topics nauwelijks meer kan lezen. Allemaal zure rotwijven en groepjes die stom lopen rellen op dit waardeloze forum want aan mij ligt het niet.

Op andere fora waar ik kom is is het paix en vree.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven