topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die fékking zaadcel probeer me te bevruchten. Kutding.
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 september 2012 @ 00:12:

hoe heette dat kaboutervrouwtje op de hoek van de bar ook

alweer? Beige outfit, rood mutsjeJij bedoelt het Ladylijk?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ladylijk? Was die er ook bij? Mij ontgaat teveel kennelijk :(
quote:yasmijn schreef op 16 september 2012 @ 00:30:

Ladylijk? Was die er ook bij? Mij ontgaat teveel kennelijk :(Ja maar ja, jij hield je voorturend op op de plee, met eh, jeweetwel.
quote:very__cherry schreef op 16 september 2012 @ 00:32:

[...]

Ja maar ja, jij hield je voorturend op op de plee, met eh, jeweetwel.Ja, ik weet het weer. Was absoluut drama. Schietijzers werden getrokken.
Iedereen dacht dat die meet op de plee was. Blijfgewoondronken en ik stonden nog maar met zn tweetjes aan de bar, onze nagels te bestuderen.
quote:very__cherry schreef op 16 september 2012 @ 00:40:

Iedereen dacht dat die meet op de plee was. Blijfgewoondronken en ik stonden nog maar met zn tweetjes aan de bar, onze nagels te bestuderen.

Ja, jullie hadden je naamplaatjes verkeerd opgehangen. Ipv aan je tieten, aan je vingers.

Vind je het gek dat mensen daarvan in de war raken.

Dat maakt het kijkgebeuren errug lastig. Iets met ruimte. Geen ruimte meer hebben.Eigen ruimte.
Ook al zijn jullie allemaal al naar bed, ik wilde toch nog even zeggen dat ik ZO blij ben met jullie!

Jullie zijn eigenlijk m'n enigste vriendinne, irl is er altijd weer gezeik, maar jullie zijn er altijd voor me!!!

Ik wil het verder niet over mij hebben, dus ik verwacht hier verder geen reacties op, maar ik voel me eigenlijk wel heel rot en naar op dit moment
Heb ik nu iedereen weggejaagd?

oh, nou oke, dan ga ik maar alleen in bed liggen, ben ik wel gewend na al die jaren eenzaamheid, gelukkig zijn jullie er altijd voor me, big huggiesssssss
Nou, heel de nacht niemand meer hier te bekennen? Ongezellige boel hoor. Ik ga wel naar het SBS6 stoute meisjes-trash topic dan.
Ga in therapie!
Hoeveel facebookvrienden hebben jullie?

Ik drie. En één daarvan is mijn moeder. Ik zet alleen mensen op facebook waar ik in het echt ook mee bevriend ben.

Iedereen die meer dan vijf mensen op facebook heeft staan is zielig en eenzaam en die lijdt aan sociale armoede.
HELP dilemma met andijvie!

Ik heb in mijn groentela een koolraap, een zak rösti, een courgette en een zak gesneden andijvie liggen. Kan ik daar ratatouille van maken?

Heeft iemand een recept met die ingrediënten? Want als het 'groenteprutje' heet lust ik het niet.
quote:tzippa2 schreef op 16 september 2012 @ 03:14:

Ook al zijn jullie allemaal al naar bed, ik wilde toch nog even zeggen dat ik ZO blij ben met jullie!

Jullie zijn eigenlijk m'n enigste vriendinne, irl is er altijd weer gezeik, maar jullie zijn er altijd voor me!!!

Ik wil het verder niet over mij hebben, dus ik verwacht hier verder geen reacties op, maar ik voel me eigenlijk wel heel rot en naar op dit moment

Het is maar internet Tripplel.

Stakker....
Le, als je alles bij elkaar mikt en roerbakt heet het Melange des legumes. Dat is wel lekker.
Goed idee!

Dank je wel Star!

Zakje stroganoffsaus van Knorr en een blik knakworst er bij in de wok en Jamie Oliver eat your heart out!
Klinkt verrukkelijk. Ik kom bij je eten. Zal ik een desert maken? ik heb nog een pakje Saroma
Zowee, doe maar duur! Nou ja, het is ook zondag. Ik breng Chateau Chou de Savoie mee!
Ga in therapie!
O seg! Appeltaart als ontbijt, ken dat?

Hep me man selluf gebakken gister.
Ik zie het alweer. Ik hoor hier niet bij. Al die moeillukke woorden. Daar heb ik niet voor doorgeleerd hoor. en dan nog showen ook, dat je so slim ben he!

Regts tuig, dat zijn hullie!
Later is nu
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 september 2012 @ 09:48:

Klinkt verrukkelijk. Ik kom bij je eten. Zal ik een desert maken? ik heb nog een pakje Saroma

Lekker.

Welke smaak?

Met water aanmaken die jij hebt? Ik heb geen melk in huis.
quote:dreamer schreef op 16 september 2012 @ 10:43:

Ik zie het alweer. Ik hoor hier niet bij. Al die moeillukke woorden. Daar heb ik niet voor doorgeleerd hoor. en dan nog showen ook, dat je so slim ben he!

Regts tuig, dat zijn hullie!

Zoek een baan. Je parasiteert op míjn zak.

Werkschuw tuig.

Zeker SP-er he?
Nee, hoor Riempie, ik shop ook altijd bij de Aldie, zit geen woord Frans bij. En ik heb sp gestemd dus egni rechts!

Lotus, appeltaart kan altijd van 12 tot 12. En dat is het nu dus...
Ga in therapie!
Leo ik ben haske hard aan het werken om aan me oplijding te mogen beginnen dus waar heb je nut over! Bovendien breng ik de wijn mee dus niet zeuren.
Ga in therapie!
Krijg de senuwuh.
Neehoor, ik heb niet links gestemd. Ik stem altijd PvdA
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven