Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Haha paars. Dat is me niet opgevallen op de foto. Dan moet je vast opnieuw verven. Had je beter nog even kunnen waschten Gold.

Leuk Coe. Werken bij de Griek. Hoe kom je zo?
Huh paars...dan hoop ik ook dat ze er morgen iets aan kan doen Gold.En ik ben benieuwd hoe dat dat kan..

Deze man kent vriend al vanaf dat ie een klein jongetje was,vorig weekend gezegd dat ik wel eens een avond in de keuken wilde kijken en nu mailde hij,of ik morgen tijd had en of ik mijn handen uit de mouwen wilde steken.

Nou lijkt me erg leuk!!Weet totaal niet wat er van em verwacht wordt,misschien moet ik wel afwassen
Oja,dekbed staat/ligt mooi en stofzuiger zuigt als een tierelier!
Haha ja Coetje dat zit erin, dat je moet afwassen.
Ja, paars...

Er zijn drie kleuren doorheen gegaan (met folietjes) en de kleur die volgens mij bruinig zou moeten zijn heeft een paars/roze gloed.

Eerst dacht ik dat ik het me verbeeldde, maar omdat al meerdere mensen het zomaar zeiden twijfelde ik niet langer en heb ik meteen de kapper gebeld.

Leuk spannend Coetje. Afwas? Bij de Griek worden de borden toch altijd kapot gegooid na het eten?
Òh ja, dat is zo, de Griek heeft helemaal geen afwas. In ieder geval geen borden.

Ik heb de mail weggewerkt op mijn werk.

Dus nu even rust voor ik ga zeggen dat ik klaar ben. Als ik dat nu zeg kom ik weer vol in de lijn en na 5 uur doorwerken heb ik wel even rust verdiend.

(Mag hoor, omdat je met mailen steeds bezig bent). Anders zou ik niet durven.)
Moggu..
Mogguh

Nu als een speer wat poetsen en wassen.

En dan even bij een vriendin op de koffie.
Mogguh!

Ben niet vooruit te branden vandaag, wat zou ik nog graag in mijn bedje liggen snurken!

*telt de minuten af tot ze naar huis mag*

Nu even een boodschappenlijstje in elkaar flansen (is dat een Nederlands woord? Zoeb ken het in ieder geval ), heb ik toch iets nuttigs gedaan vandaag
Flansen ken en doe ik ook hoor MissM.

Ik zit klaar om naar de kermis te gaan.

10 dagen en dan zit het er definitief op. Zal toch wel even raar zijn...

Vanmorgen bij de kapper is mijn haar opnieuw geverfd, een natuurlijke tint rossig, het lijkt wel net echt maar is toch ook even wennen.

Ik kan nog steeds niet goed typen op mijn mobiel dus ik laat het hier maar even bij.

Dag maisjes
Stil hier zeg.

Gold dus je bent weer blond/rood. Haha. Rooie.

Coetje zijn jullie weer naar Texel?

Dat in elkaar flansen komt me wel bekend voor ja. Doe ik ook.

Viel je in slaap op je werk MissM?

Ik ga nu echt eens poetsen en opruimen. Gisteren de hele dag bezoek gehad en de stofzuiger staat nog in de kamer.

Moest zelfs het bed nog opmaken toen ik ging slapen. Was ik even vergeten.

Nou ja de was is weggewerkt in ieder geval. Dat heb ik tussendoor nog gedaan.

Lijstje:

Kamer keuken en gang stofzuigen en dweilen.

Slaapkamer opruimen en stoffen, zuigen en dweilen

Boodschappen doen.

Schadeformulier van de spiegel gaan invullen bij de eigenaar van de auto.

Even op zoek naar een leuke broek of zo.

Eten maken voor Jan

Afscheid van Scouting. (Ben benieuwd wat ze in elkaar geflanst (haha) hebben.
Heel even snel LIVE vanaf de kermis.

Het is even niet druk (etenstijd) dus ik dacht even bij te lezen, maar jullie zijn niet echt druk geweest hier. Allemaal aan de bezem of lekker aan het genieten?

Ik ben er niet rouwig om dat dit de aller allerlaatste kermis is, maar ik denk dat er later in de week wel wat traantjes zullen vloeien bij tante.

Tot later maisjes!
Oh Zoeb, hoe was het afscheid bij scouting?
Mijn afscheid van Scouting was leuk. Een hele lange speech met mijn loopbaan. En dan hebben ze nog niet eens alles genoemd.

Ik heb een hele mooie sculptuur gekregen. Friends for life. En een mega mooie bos bloemen. Daarna kampvuur.

Iedereen wilde dat ik bleef slapen, maar dat heb ik toch maar niet meer gedaan.

Ik ben ook net thuis.

Dag twee zit er op. Nog acht te gaan...
Goedemorgen!

Vannacht twee keer wakker gemaakt door dochter die moest overgeven. Helaas beide keren de emmer niet gehaald... Nu gaat het wel weer met haar, even afwachten of ze morgen naar school kan.

Gold, gelukkig is het met je haar opgelost! Heb ook ooit zo bij een kapper gezeten. Ja, ik wil het wel rood, maar niet ik herhaal niet, stoplichtrood. En het werd stoplichtrood... Spoeling donkerbruin erover en het was opgelost, gelukkig.

Zoeb, wat een mooi beeld!

Met de honden is alles goed. We hebben een Boston terrier en begin dit jaar nog een hond uit het asiel gehaald, weet niet wat het is, maar we denken een kruising tussen een rat, een geit en een kangoeroe.

Hij springt als een kangoeroe, staat geregeld op de vensterbank als een geit en heeft een lange staart als een rat :-) waarschijnlijk zit er iets van terrier in, maar dat weten we dus niet. Op Facebook staat een foto van ze, in de map mobiele uploads.

Coe, heb je nog moeten afwassen, of mocht je meehelpen koken?
Moggu..

Zometeen meer nieuws,eerst kinderen naar school enzo..
Shadow,hopelijk is je dochter al wat opgeknapt!

Het was Texel Culinair,enorm gezellig en lekker eten overal.

Ik heb vooral geholpen met de voorraad Giros en Souflaki's bijvullen,was erg leuk!

Nu de zooi van het weekend opruimen en slaapkamer leegmaken,morgen komt mijn nieuwe bed.
Wij hadden dit weekend bezoek en zijn zondag naar de Efteling geweest (net zoals zo ongeveer de rest van Nederland, wat was het druk!).

Nu weer aan de slag, al wordt de week onderbroken door tandenleed. Gelukkig kan ik snel bij de tandarts terecht, tot die tijd hou ik me om de schade te beperken maar aan een zacht/vloeibaar dieet

Goldie veel plezier op de kermis! Aftellen dus!
MissM,tandenleed bij jezelf dus..brr,hopelijk ben je er snel vanaf!
Even heel snel wat van me laten horen.

Ik ben dus druk, maar dat wisten jullie al.

Dag drie zit er op, nog zeven te gaan.

Vanmorgen nog gestofzuigd, was gevouwen die Goldman gisteren gedraaid had en nog een was gedraaid en opgehangen. De was die nu draait gaat Oudste ophangen.

Iedereen springt bij en op deze manier is het wel te doen.

MissM succes bij de tandarts!

Zoef zoef en weg ben ik weer...
Kolere wat is het hier druk.
Hier (nog) niet Zoeb .
quote:Goldielocks schreef op 17 september 2012 @ 15:34:

Hier (nog) niet Zoeb .

Zou wel even kermis willen vieren anders Gold. Jammer dat het zo'n end weg is.

Ben weer thuis.

Leuk Coe dat het leuk was.
Fijn dat iedereen bijspringt Gold,zo is iedereen blij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven