Must-have apps Android
zondag 16 september 2012 om 17:38
Binnenkort krijg ik een heule echte smartphone en kan ik mijn allereerste apps gaan downloaden!
Natuurlijk worden dat WhatsApp en Wordfeud, maar welke apps kunnen jullie nog meer aanraden?
En welke apps lijken leuk, maar bleken achteraf totaal overbodig of heel stom?
En oja: van veel websites (viva!) heb je ook een app versie. Is dat omdat je de 'gewone' website niet goed kunt openen op je mobiel, of is dat omdat een appversie minder plaatjes oid heeft en daardoor minder mb verbruikt? Hoe zit dat precies? Heb echt geen idee
Natuurlijk worden dat WhatsApp en Wordfeud, maar welke apps kunnen jullie nog meer aanraden?
En welke apps lijken leuk, maar bleken achteraf totaal overbodig of heel stom?
En oja: van veel websites (viva!) heb je ook een app versie. Is dat omdat je de 'gewone' website niet goed kunt openen op je mobiel, of is dat omdat een appversie minder plaatjes oid heeft en daardoor minder mb verbruikt? Hoe zit dat precies? Heb echt geen idee
zondag 16 september 2012 om 17:58
quote:maryni83 schreef op 16 september 2012 @ 17:54:
En is er niet ook een app waarmee je snel kunt zien welke wifi hotspots er in de buurt zijn, of waarop je kunt zien op welk netwerk je zit? Of valt die ook in de categorie overbodig?Wanneer je 'iets' van kpn heb (interactieve TV o.i.d.), is er de hotspot-app waarmee je een overzicht krijgt van de KPN Hotspots die in de buurt zijn.
En is er niet ook een app waarmee je snel kunt zien welke wifi hotspots er in de buurt zijn, of waarop je kunt zien op welk netwerk je zit? Of valt die ook in de categorie overbodig?Wanneer je 'iets' van kpn heb (interactieve TV o.i.d.), is er de hotspot-app waarmee je een overzicht krijgt van de KPN Hotspots die in de buurt zijn.
zondag 16 september 2012 om 18:02
quote:biebeliee schreef op 16 september 2012 @ 17:55:
[...]
deez:
[img]http://appsandoranges.blob.core.windows ... 122039.jpg[/img]
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 1lJRpdn7AW[/img]
Hoe heet die?
Wow, zie nu pas dat we weer kunnen plaatjesplakken!
[...]
deez:
[img]http://appsandoranges.blob.core.windows ... 122039.jpg[/img]
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 1lJRpdn7AW[/img]
Hoe heet die?
Wow, zie nu pas dat we weer kunnen plaatjesplakken!
zondag 16 september 2012 om 18:06
quote:maryni83 schreef op 16 september 2012 @ 17:52:
Leuke tips allemaal! Angrybirds ook sowieso.
En die nu.nl en wikipedia app heb je zodat je niet zo'n hele website hoeft te openen dus? Snel en makkelijk?
Ja klopt, Het opent de site dan in een soort programma wat geschikt is voor jouw telefoon. Je tikt het aan en gaat meteen naar die (aangepast) site toe.
Ik leg het een beetje vreemd uit volgens mij maar hopelijk te begrijpen haha
Leuke tips allemaal! Angrybirds ook sowieso.
En die nu.nl en wikipedia app heb je zodat je niet zo'n hele website hoeft te openen dus? Snel en makkelijk?
Ja klopt, Het opent de site dan in een soort programma wat geschikt is voor jouw telefoon. Je tikt het aan en gaat meteen naar die (aangepast) site toe.
Ik leg het een beetje vreemd uit volgens mij maar hopelijk te begrijpen haha
zondag 16 september 2012 om 18:14
Dropbox. Dat slaat al mijn gemaakte foto's en video's meteen op in mijn dropboxaccount, zodat ik ze overal kan bekijken. Wel eerst een account aanmaken op de site.
Facebook messager en Google Talk, beide chatprogrammaatjes met je contacten van facebook en google.
Fortune cookie, elke dag een wijze spreuk
Buienradar. Die spreekt voor zich.
Facebook messager en Google Talk, beide chatprogrammaatjes met je contacten van facebook en google.
Fortune cookie, elke dag een wijze spreuk
Buienradar. Die spreekt voor zich.
zondag 16 september 2012 om 18:22
Naast de al genoemde vind ik Soundhound leuk. Als je een leuke plaat hoort en je weet de naam niet, dan zoekt deze 'm voor je op.
Nu.nl
Kruidvat app voor aanbiedingen
Tripadvisor
Facebook
Flitsers
Lonely Planet
DirectLease (voor goedkope tankstations in de buurt. Was als beste gestest door de consumentenbond)
Parkeerapp
Opera mini om te browsen werkt bij sneller dan de gewone internetbrowser.
Nu.nl
Kruidvat app voor aanbiedingen
Tripadvisor
Flitsers
Lonely Planet
DirectLease (voor goedkope tankstations in de buurt. Was als beste gestest door de consumentenbond)
Parkeerapp
Opera mini om te browsen werkt bij sneller dan de gewone internetbrowser.
zondag 16 september 2012 om 18:35
Om mijn verbruik te checken heb ik My Data Manager. Ik denk dat het net zoiets is als Watch Dog.
Verder maak ik vaak gebruik van:
Appie app
Google maps (maar die zat er bij mij standaard op)
IMDB (films)
Time2Makeup (van Proefdiervrij)
Superwijzer (daarmee kun je zien hoe diervriendelijk vlees, zuivel of ei is)
Flashligt (daarmee maak je van je telefoon een zaklamp)
Hotmail
Gmail
Business Calender (synchroniseert met Google calender en met die van mijn werk)
Barcode Scanner (voor QR-codes)
Camscanner (daarmee kun je documenten scannen)
En natuurlijk Wordfeud en Songpop.
Verder maak ik vaak gebruik van:
Appie app
Google maps (maar die zat er bij mij standaard op)
IMDB (films)
Time2Makeup (van Proefdiervrij)
Superwijzer (daarmee kun je zien hoe diervriendelijk vlees, zuivel of ei is)
Flashligt (daarmee maak je van je telefoon een zaklamp)
Hotmail
Gmail
Business Calender (synchroniseert met Google calender en met die van mijn werk)
Barcode Scanner (voor QR-codes)
Camscanner (daarmee kun je documenten scannen)
En natuurlijk Wordfeud en Songpop.