Foto bewerkings programma (gratis)

17-09-2012 15:12 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Verstand van computerprogramma's; gaat me aardig af. Maar nu heb ik een vraag. Mijn zus gaat begin november trouwen en ik wilde een soort 'Glossy' voor hen in elkaar zetten. Ik kan dit met Word doen, maar persoonlijk vind ik dit een beetje amateuristisch staan. Daarom vroeg ik mij af, zijn er mensen met tips voor foto bewerkings programma's? Het liefst gratis . Het moet op een tijdschrift kunnen gaan lijken..

Bedankt!
Maar wil je foto's bewerken of een blaadje in elkaar knutselen?
Ik gebruik altijd paint.net voor dat soort dingen.
paint.net nederlands downloaden

wat hierboven staat in google ingeven. echt supersimpel en voldoende voor wat jij wil
En doooooor!
In ieder geval, een tijdschriftje in elkaar knutselen gaat makkelijk en snel (want: templates) in Pages.
Foto's zowel bewerken als in een pagina zetten. Met van die tijdschrift letters etc erbij.
Ennn de foto's een beetje vintage doen lijken. Wat je ook kunt met Instagram via je mobiel, maar dan op de pc
Je wil 2 dingen:

-foto's bewerken

-tijdschrift

M.i. heb je daarvoor 2 programma's nodig, alhoewel ik paint niet ken.

Hoe zal het afgedrukt worden?
A4
Ik vroeg niet op welk formaat, maar gaat het via een drukker?
quote:SeptemberGirl schreef op 17 september 2012 @ 15:32:

Ik vroeg niet op welk formaat, maar gaat het via een drukker?Voor mn zus en dr aanstaande wel
picmonkey.com i.c.m. Pages.

Picmonkey voor het bewerken, Pages voor lay-out.
Foto's bewerken:

Paint.net http://www.getpaint.net/

gimp (wel echte handleidingen erbij zoeken. maar die zijn er veel online te vinden)

desktop publishing:

Als je handig bent met word is dat wel degelijk een optie. Of powerpoint. Of de gratis alternatieven in librooffice daarvorr

Echte publishing pakketen voor pagina opmaak zijn duur en hebben een leercurve waar je U tegen zegt, maar aan te raden als je dit vaker gaat doen.
*
http://www.picmonkey.com/

Ik bewerk mijn foto's hier
Heb naar Pages gezocht, maar kan dit alleen in de Mac-versie vinden. Wij hebben XP.
Heb naar Pages gezocht, maar kan dit alleen in de Mac-versie vinden. Wij hebben XP.
Bedankt voor het mee zoeken/vinden van programma's, maar heb geloof ik een ideale site gevonden! www.jilster.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven