Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Moggu..
Ik heb een paar dagen niet veel achter de pc gezeten. Ik had even iets te verwerken. Een hele goede kennis waar ik veel mee samen heb gewerkt en die tegelijk met Jan aan het chemokuren was, heeft een recidief. Niet operabel en het is nu alleen maar afwachten wat de chemo gaat doen. Ik heb een lang gesprek met hem gehad.

Ons doemscenario. En het is al de tweede uit het groepje van mensen met darm kanker uit dezelfde periode.

Jan weet niet hoe ik ermee bezig ben. Dan gaat hij zich alleen maar ongerust maken. Hij weet het wel, maar ik zag hoe hij reageerde toen ik het vertelde, dus ik kan hem beter niets meer zeggen. Maar het is moeilijk af en toe. Ik heb vannacht echt nog geen twee uur geslapen. Het " wat als" en "hoe" enz heeft de laatste twee dagen steeds bij me rondgespookt.

Ik ken mezelf, hier moet ik even doorheen. Dit gaat wel weer minder worden en dan leg ik het naast me neer. Maar nu zit het in mijn kop.

Daarom was ik er niet veel. De pc heeft ook bijna niet aan gestaan. Ik heb afleiding gezocht. Zondag in een lange fietstocht en gisteren na het werk zijn we naar de boot geweest en daarna ben ik even bij de kinderen aan gegaan.
Zoeb,jeetje,dat is schrikken!Logisch dat je daar even tijd voor nodig hebt,je moet dit ook even zelf verwerken.De angst die weer opspeelt,wat als...en dan..

Een dikke voor jou!En voor manlief blijven we natuurlijk duimen,geen recidief voor jullie!

Ik ben trots op Uk!

Vanaf zijn verjaardag bezig geweest om te leren fietsen,maar die eigenwijze kleuter wilde steeds niet.Gister wilde hij ineens fietsen,dus ik erachter aan,fietst ie zo weg!

Vandaag wilde hij dus op de fiets naar school.
Die Uk, dan zijn ze opeens heel groot als ze fietsen. Leuk is dat.

Ik ben een gordijn aan het vermaken.

Het hing niet mooi. Ben dus nog even aan het werk.

Vandaag avonddienst.
Hopelijk is het vandaag niet zo druk op het werk Zoeb.

Ik vind het weer eng,zo'n Uk naast je op de fiets,hij slingert af en toe nog

Ik heb mijn oude bed naar beneden,nu wachten op het nieuwe..
Een dikke voor Zowb.

Zulk soort nieuws hakt er stevig in, dat snap ik.

Is het nieuwe bed er al Coetje?

Wat heb je voor iets?

Dat slingeren van die kinderen weet ik ook nog goed . Oudste is een keer tegen een geparkeerde auto aangereden...

Is je dochter al weer beter Shadow?

Gisteren had ik me afgemeld voor tennis om mijn lijf een beetje te sparen, maar ik wed vanmorgen toch uit bed gebeld omdat er iemand ziek was geworden. En omdat ik het nou eenmaal een naar idee vind dat drie mensen dan niet kunnen tennissen ben ik toch maar gegaan.

Daarna koffieleut en meteen door naar mijn bazin.

Ik heb haar voorgelegd dat ik een contract wil voor minimaal 12 uur per week, anders stop ik er mee.

Goldman heeft uitgerekend dat het belastingvoordeel wat hij krijgt als ik thuis blijf bij nóg minder uur niet meer opweegt tegen het salaris wat ik dan krijg. (zeg ik dat goed zo?)

Nou afijn, ze moest het even overleggen met haar man en dan zou ik er nog van horen.

Ik kreeg afgelopen zaterdag trouwens een telefoontje van een andere bakkerij die me op gesprek vroegen. Het was dat ik niet kon ivm kermis, dus ze bellen me nog terug. (Daar ga ik trouwens niet werken hoor. Duh.. het is een half uur rijden met de auto en een werkdag begint daar om 7 uur 's ochtends, dank je de koekoek.)

Nu nog even met stofzuiger rond voor ik weer vertrek voor dag vier.

En ik zeg het nog maar een keer: Ik zal er niet rouwig om zijn als het zondagavond is. Ik ben er echt klaar mee.
Coe hoe is je bed? Ik ga ervan uit dat het al staat anders heb je vannacht toch een probleem. Fotoooooo.

Oh en ook van Uk op de fiets.

Wat was Maxima weer mooi vandaag hé. Geweldig mooie vrouw is dat.

Ik ben (druk) aan het werk. Nou ja als mijn pauze weer voorbij is.
Zoeb, wat een vervelend nieuws, kan me voorstellen dat je daardoor van slag bent.

Gold, ja, dochter is weer opgeknapt gelukkig.

Het is weer druk op het werk, ga waarschijnlijk weer een paar uur extra werken om alles geregeld te krijgen. Is voor een maand of twee, drie, daarna komt de rust weer. Wel lekker, wat extra inkomen met de dure maanden in het vooruitzicht.
Wat ik weer heb meegemaakt!!! En niet lachen hé.

Vanavond een beetje een stomme stunt uitgehaald.

Ik had avonddienst en moest van 16.00u tot 22.00u werken.

Ik had de lichten van mijn auto aan laten staan en daar kwam ik pas om 20.15u achter. Natuurlijk accu helemaal leeg. Geen punt, er waren sterke mannelijke collega's genoeg om een duwtje te geven na het werk. Dus dat kwam goed uit. Mijn Renaultje 4 is altijd zo aan geduwd. (Jaja niet de eerst

e keer dus). Maar niet dit keer. We hadden de parkeerplaats al een paar keer rondgeduwd. Nou ja, twee mannelijke en een vrouwelijke collega dan. Ik zat prinsheerlijk achter het stuur mezelf niet moe te maken. Maar het otootje gaf geen kik. Nou ja, wel een klik, maar verder had ie er niet zo'n zin in. En natuurlijk niemand met startkabels. Zul je altijd zien. Uiteindelijk om 23.00u Jan maar gebeld, want om voor zoiets simpels de ANWB te bellen was ook wat. Jan kwam, met accu en startkabels, maar het rode geval wilde niet. Geen leven meer in te krijgen. Startkabels stuk. Daar stonden we. Zegt Jan: Pak die tas eens achter uit de auto. Jaja. uit de Renault 4. En je raad nooit wat er in die tas zat. Uhhhh, jawel, goed geraden..... een stel spiksplinternieuwe startkabels dus. Shame on me. Nou ja, daar had ik dus geen idee van. En toen was het binnen een minuut bekeken.

Een uur later dan anders thuis, alleen omdat ik even niet in een tas keek.

Wel lief van twee collega's om ook gezellig te wachten tot Jan er was.
Moggu..

Jij was nog laat Zoeb!En wat een stunt weer met die startkabels

Bed is niet gekomen(ik heb dus een gebroken nacht op de bank gemaakt) Ze zouden tussen 13.00 en 17.00 komen,toen ze er om 16.45 nog niet waren ben ik gaan bellen maar de telefoniste wist het ook niet.

Ik bel dus om 8.00u meteen op..

Verder ga ik vandaag met Middelste zijn klas op stap.

Fijne dag allemaal
Ben je dan lekker mee Coetje. Zeker met een bed best wel fijn als ze komen.

Veel plezier met het uitstapje.
Mogguh maisjes.

Dat is niet zo leuk Coetje. Weet je nu wel al of ze vandaag wel komen?

Jij bent dus ook zo'n moeder die altijd van de partij is als er iets te doen is op school.

Nu ik er over nadenk is het best wel lekker dat ik daar van af ben. Ik kon ook nooit geen nee zeggen.

De logeerpapegaai zit weer gezellig te kletsen. Het zal volgende week weer stil zijn in huis.

Ik vertrek vandaag iets eerder naar de kermis want ik wil nog even de winkelstraat in. In mijn eentje, op het gemakje. En dan nog even lekker een terras op. Nu kan het nog, uit de wind en in het zonnetje.
Leuk geschreven Zoeb, je stukje van gisteravond
Echo......

Ik ben er even...drukke dag gehad.Ik ging vanochtend met Middelste zijn klas op stap,was erg leuk.

Ondertussen had vriend de beddenzaak gebeld,foutje in de bestelling,bed komt vrijdag pas.Wel 150 euro van de prijs af en ik mag een dekbedhoes uitzoeken.

Maar evengoed ben ik er toch niet echt blij mee,nog 2 nachten op de bank want oude matras is al weg.

Toen ik thuiskwam struikelde ik over een rol vloerbedekking en stond vriend de zolder te witten.

Nu word ineens de hele slaapkamer anders...wel leuk,maar ik kan niet zo goed tegen die plotselinge veranderingen..
Toch wel weer een lieve spontane actie van Vriend Coetje. Of zie ik het verkeerd?
Moggu.

Dat is het ook wel Goldie,maar die rotzooi die je er gratis bij krijgt
Goedemorgen!
Mogguh

Ruimt vriend de rotzooi dan niet op Coetje?

Vind het ook wel een lieve actie.

Druk hier dus ben weer weg.
Mogguh maisjes

Dacht ik vanmorgen lekker uit te slapen, werd ik uit bed gebeld. Staan er drie dames in tenniskleding voor de deur... 'Waar ik bleef'.

Ik wist niet beter dan dat het niet doorging vandaag omdat er iemand ziek was. Nou, die zieke bleek weer beter maar dat waren ze aan me vergeten te melden. Dus ik aankleden en naar de tennisbaan.

Daarna ben ik maar meteen om boodschappen gegaan.

Hebben jullie vannacht dus weer op de bank geslapen Coetje?
Ik dacht even lekker bij te lezen voor ik ga slapen ...
Moggu..

Ik ben ziek,gister kreeg ik ineens koorts en alles doet pijn,een griepje dus denk ik.Gister hele dag op bed van Oudste gelegen en als zo de kinderen naar school zijn,duik ik er weer in.
Ziek zonder bed, hoe verzin je het Coetje.

Leuk dat tennissen Gold. Misschien ga ik het ook wel weer doen.

Is goed voor mijn pols. Die speelt weer erg op de laatste weken.

Ik ben ook al aan het snotteren. Nou ja, ik ben zo eigenwijs om nooit een jas aan te doen, dus is het mijn eigen schuld.
Mogguh maisjes...

Oei, wat vervelend dat je nu je zonder bed zit ook nog ziek bent Coetje.

Beterschap!

Betekent dit dat je het weekend niet naar Texel kan?

Tennissen ís ook leuk Zoeb! Ik wil het ook zo lang mogelijk blijven doen.

Misschien dat het inderdaad ook goed is als oefening voor je pols, al kan het ook flinke klappen geven en of dat goed is weet ik niet...

Onze Troela is vandaag jarig en het is voor het eerst in die 14 jaar dat ik haar niet ga zien op haar verjaardag.

Ze was al naar school vertrokken toen ik nog sliep en als ze straks thuis kom ben ik alweer weg. Het is vanavond kermis tot een uur of 1 vannacht dus ik zie haar pas morgen als ik uit bed kom.

We vieren het dus pas volgende week of zo en haar cadeau heeft ze afgelopen zaterdag al gekregen.

Ik moet er niet al te veel over nadenken maar ik vind het toch een naar idee dat ik haar vandaag helemaal niet zie.

Er zijn nu zeven dagen achter de rug dus nog drie te gaan. Dat zijn ze zwaarste dagen, want druk en vroeg beginnen en pas laat dicht.

Ik ga mezelf dus nu even in de renovatie gooien en met frisse moed er tegenaan en dan ga ik in de kermis-vut .

Fijne dag maisjes
Ik krijg net een boze en verdrietige Troela aan de telefoon. Het was eerder niet tot haar doorgedrongen dat ik er vandaag niet zou zijn...

*voel me nu nog naarder*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven