Voorstellen

19-09-2012 21:27 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat alle topics die "Voorstellen" heten over hetzelfde gaan, gooi ik er maar eens eentje in die over iets anders gaat.

Dus bij deze;

Wat kun jij je nu absoluut NIET voorstellen?

Ik trap af;

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen voor hun plezier, zonder dat ze er geld voor krijgen, vrijwillig dus, naar een mega Piratenfestijn gaan

En jij?
668, the neighbour of the Beast
Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig naar wintersport gaan. En daar vaak nog grof geld voor neertellen ook nog.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig een Opel kopen / leasen / lenen / stelen. Echt niet. Sorry. No offense.
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen voor hun lol naar een land vliegen waar het 40 graden is. En dan een hele dag in de zon kunnen liggen bakken.
quote:amand1969 schreef op 19 september 2012 @ 21:32:

Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig een Opel kopen / leasen / lenen / stelen. Echt niet. Sorry. No offense.Ik heb een Renault
Ik kan me niet voorstellen waarom mensen zich helemaal vol laten tatoeëren en/of piercen. Brrrr...
Ik kan me niet voorstellen dat mensen over belangrijke nieuwsfeiten (denk Fukushima / 9/11 / Utoya) kunnen zeggen dat ze daar niks over weten want het nieuws interesseert ze niet zo

Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig een Opel kopen / leasen / lenen / stelen. Echt niet. Sorry. No offense.Ik had niet gedacht kon me niet voorstellen dat deze dag ooit zou komen, maar ik ben het met je eens!

In mijn dagen jaren decennium op kantoor bij 'n leasemaatschappij hadden Opels 'n ontzettend slechte naam. Niet af en toe een maandagmorgen-exemplaar waar mankementen aan zaten, ben je mal. Af en toe een exemplaar waar nìks mis mee was.
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat mensen vrijwillig naar een musical gaan en dan ook nog betalen.

VRE SE LIJK!

Sowieso, mensen die zich ophouden in mensenmassa's.

Kan ik me niet voorstellen.

Ontwijken is beter.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Zullen we een keertje samen een mosh pit in duiken dan Spininhoek?
quote:Marels schreef op 19 september 2012 @ 21:40:

Zullen we een keertje samen een mosh pit in duiken dan Spininhoek? He ja, gezellig
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ik zou nog wel eens willen.... maar dan ben ik ondertussen te oud voor geloof ik
Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig op 2e paasdag of pinksterdag naar een tot de nok toe gevulde woonboulevard/Ikea of keukencentrum gaan.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig een Opel kopen / leasen / lenen / stelen. Echt niet. Sorry. No offense.Dat heb ik echt jaren ook gehad. Maar zo'n insignia wil ik best hebben, als mijn baas hem betaald.
quote:Djin schreef op 19 september 2012 @ 21:42:

Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig op 2e paasdag of pinksterdag naar een tot de nok toe gevulde woonboulevard/Ikea of keukencentrum gaan.A-men!
Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig, dus zonder pistool op hun hoofd, een CD van Frans Bauer in de CD-speler doen, en dan ook daadwerkelijk op 'play' drukken.
Ook al Lotte.

Dat heb ik overigens met de meeste Nederlandstalige vertolkers van het levenslied
Ik kan me niet voorstellen dat je, als volwassene, vrijwillig Croqs of Frogs of hoe heten die dingen draagt.
quote:Spininhoek schreef op 19 september 2012 @ 21:37:

Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat mensen vrijwillig naar een musical gaan en dan ook nog betalen.

VRE SE LIJK!

Ik kan me niet voorstellen dat iemand een musical als The Lion King of Tarzan zo verschrikkelijk kan vinden!
quote:Marels schreef op 19 september 2012 @ 21:42:

Ik zou nog wel eens willen.... maar dan ben ik ondertussen te oud voor geloof ik Ik overleef het niet geloof ik ;)
quote:Lotte35 schreef op 19 september 2012 @ 21:45:

Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig, dus zonder pistool op hun hoofd, een CD van Frans Bauer in de CD-speler doen, en dan ook daadwerkelijk op 'play' drukken.Ik kan me niet voorstellen dat jij nóóit luidkeels 'Heb je even voor mij" hebt (mee)gezongen
Al het bovengenoemde minus de opel kan ik me ook niet voorstellen, en wat ik me ook niet kan voorstellen dat je een vakantie boekt in een all inlusive, blehhhh wat fantasieloos!
quote:maryni83 schreef op 19 september 2012 @ 21:49:

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat jij nóóit luidkeels 'Heb je even voor mij" hebt (mee)gezongen

Nope.

Helaas, niet, dus
Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die op vakantie 's morgens om 06.00 uur, wekker vast gezet, hun handdoekje op een ligstoel draperen bij het zwembad. En toch...ze deden het.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen voor hun lol erwtensoep eten, echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven