Voorstellen
woensdag 19 september 2012 om 21:27
Omdat alle topics die "Voorstellen" heten over hetzelfde gaan, gooi ik er maar eens eentje in die over iets anders gaat.
Dus bij deze;
Wat kun jij je nu absoluut NIET voorstellen?
Ik trap af;
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen voor hun plezier, zonder dat ze er geld voor krijgen, vrijwillig dus, naar een mega Piratenfestijn gaan
En jij?
Dus bij deze;
Wat kun jij je nu absoluut NIET voorstellen?
Ik trap af;
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen voor hun plezier, zonder dat ze er geld voor krijgen, vrijwillig dus, naar een mega Piratenfestijn gaan
En jij?
668, the neighbour of the Beast
woensdag 19 september 2012 om 21:37
quote:amand1969 schreef op 19 september 2012 @ 21:32:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig een Opel kopen / leasen / lenen / stelen. Echt niet. Sorry. No offense.Ik had niet gedacht kon me niet voorstellen dat deze dag ooit zou komen, maar ik ben het met je eens!
In mijn dagen jaren decennium op kantoor bij 'n leasemaatschappij hadden Opels 'n ontzettend slechte naam. Niet af en toe een maandagmorgen-exemplaar waar mankementen aan zaten, ben je mal. Af en toe een exemplaar waar nìks mis mee was.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig een Opel kopen / leasen / lenen / stelen. Echt niet. Sorry. No offense.Ik had niet gedacht kon me niet voorstellen dat deze dag ooit zou komen, maar ik ben het met je eens!
In mijn dagen jaren decennium op kantoor bij 'n leasemaatschappij hadden Opels 'n ontzettend slechte naam. Niet af en toe een maandagmorgen-exemplaar waar mankementen aan zaten, ben je mal. Af en toe een exemplaar waar nìks mis mee was.
woensdag 19 september 2012 om 21:37
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat mensen vrijwillig naar een musical gaan en dan ook nog betalen.
VRE SE LIJK!
Sowieso, mensen die zich ophouden in mensenmassa's.
Kan ik me niet voorstellen.
Ontwijken is beter.
VRE SE LIJK!
Sowieso, mensen die zich ophouden in mensenmassa's.
Kan ik me niet voorstellen.
Ontwijken is beter.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
woensdag 19 september 2012 om 21:44
woensdag 19 september 2012 om 21:45
woensdag 19 september 2012 om 21:48
woensdag 19 september 2012 om 21:49
woensdag 19 september 2012 om 21:49
quote:Lotte35 schreef op 19 september 2012 @ 21:45:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig, dus zonder pistool op hun hoofd, een CD van Frans Bauer in de CD-speler doen, en dan ook daadwerkelijk op 'play' drukken.Ik kan me niet voorstellen dat jij nóóit luidkeels 'Heb je even voor mij" hebt (mee)gezongen
Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig, dus zonder pistool op hun hoofd, een CD van Frans Bauer in de CD-speler doen, en dan ook daadwerkelijk op 'play' drukken.Ik kan me niet voorstellen dat jij nóóit luidkeels 'Heb je even voor mij" hebt (mee)gezongen
woensdag 19 september 2012 om 21:51