Voorstellen

19-09-2012 21:27 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat alle topics die "Voorstellen" heten over hetzelfde gaan, gooi ik er maar eens eentje in die over iets anders gaat.

Dus bij deze;

Wat kun jij je nu absoluut NIET voorstellen?

Ik trap af;

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen voor hun plezier, zonder dat ze er geld voor krijgen, vrijwillig dus, naar een mega Piratenfestijn gaan

En jij?
668, the neighbour of the Beast
quote:maryni83 schreef op 19 september 2012 @ 21:48:

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand een musical als The Lion King of Tarzan zo verschrikkelijk kan vinden!

Ik kan me niet voorstellen dat niemand het met me eens is wat dit betreft

Ik bedoel, de liedjes zijn een verschrikkelijk gejammer, mensen verkleed in apenpakjes en dat moet je dan leuk vinden...

Oke, geintje.... jij mag het mooi vinden. Als ik maar niet met je meehoef
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
ohhh en wat ik me vooral ook niet kan voorstellen dat er vrouwen zijn meestal vrouwen dus die naar een concert van de Toppers gaan, wat fout is dat zeg!
quote:maryni83 schreef op 19 september 2012 @ 21:49:

Ik kan me niet voorstellen dat jij nóóit luidkeels 'Heb je even voor mij" hebt (mee)gezongen Misschien met een fles Wodka achter m'n huig....
Ah balen. Nu neurie ik dat verdomde rotlied.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Sorry Djin.
Wodkaatje?
Ik kan me niet voorstellen dat mensen op een vrije dag vrijwillig voor zevenen opstaan...

Voor achten eigenlijk ook niet...
Of dat er mensen zijn die serieus denken op bijvoorbeeld een bruiloft: " Hey, wat leuk. Een polonaise". Om vervolgens bij een dronken oom Jan aan de schouders te gaan hangen. En dan heb je ze er ook nog bij die aan je gaan trekken zodat je mee gaat doen. Gènant!
Ik snap niet at mensen voor de lol naar de kermis gaan.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Marels schreef op 19 september 2012 @ 21:33:

[...]

Ik heb een Renault Ik heb een opel,en rij er heel graag in!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik kan me niet voorstellen dat mensen in zo'n 45-kilometer-autootje zich niet vreselijk opgelaten voelen, op een 80-kilometerweg, met tien zwaar geïrriteerde automobilisten achter zich.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen echt voor de fun comazuipen...
quote:olifant78 schreef op woensdag 19 september 2012 21:47 Ik kan me niet voorstellen dat je, als volwassene, vrijwillig Croqs of Frogs of hoe heten die dingen draagt.Hahaha inderdaad en dan niet te vergeten de witte sportsokken erin
Ik kan met niet voorstellen dat vrouwen op een gegeven moment écht geloven dat ze te oud zijn voor lang haar en alles afknippen om de rest van hun leven met een mannenkapsel door het leven te gaan.
quote:tequilavixen schreef op 19 september 2012 @ 22:59:

Ik kan met niet voorstellen dat vrouwen op een gegeven moment écht geloven dat ze te oud zijn voor lang haar en alles afknippen om de rest van hun leven met een mannenkapsel door het leven te gaan.

Bij voorkeur pittig rood gekleurd.
Ik kan me niet voorstellen dat je vrijwillig met Ben Saunders in bed ligt.
Ik kon me nooit voorstellen waarom mensen voor een veel oudere partner kozen...

...totdat het me zelf overkwam.

Ik heb geleerd niet meer zo snel te oordelen, want zo geweldig heb ik me nog nooit gevoeld :D
quote:tequilavixen schreef op woensdag 19 september 2012 22:59 Ik kan met niet voorstellen dat vrouwen op een gegeven moment écht geloven dat ze te oud zijn voor lang haar en alles afknippen om de rest van hun leven met een mannenkapsel door het leven te gaan.Of dat ze niet weten dat ze te oud zijn voor peroxide blond lang haar met hoge lak leren larzen een veels te kort rokje dat net over de kont valt waar de putjes net onder vandaan komen en dan een decolleté hebben waar de zonnebank zijn werk goed heeft gedaan en helemaal berimpeld is... Kan me niet voorstellen dat zij zichzelf sexy vinden en denken te zijn
Ik kan me niet voorstellen dat ik mij ooit in het openbaar vertoon in sportkleding anders dan om te sporten
Botox en je hele bek lamleggen, snap ik echt niet.
quote:Dickens schreef op woensdag 19 september 2012 23:17 Botox en je hele bek lamleggen, snap ik echt niet.Roekoe roekoe
quote:Lotte35, 4 uur geleden

Ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig, dus zonder pistool op hun hoofd, een CD van Frans Bauer in de CD-speler doen, en dan ook daadwerkelijk op 'play' drukken.Zelfs ik niet met twee flessen vodka achter mijn huig...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik kan me niet voorstellen dat je kleurloze vormloze unisex jassen aantrekt als je boven de 50 bent....
quote:iris1969 schreef op 20 september 2012 @ 18:02:

Ik kan me niet voorstellen dat je kleurloze vormloze unisex jassen aantrekt als je boven de 50 bent....Onder de 50 kan je het je wel voorstellen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven