Bar Too Much *****200*****
maandag 10 september 2012 om 20:01
woensdag 19 september 2012 om 10:25
Hoi
Pijnlijk, Mir! Bij mij helpt een overdosis vitamine c (stuk of 20-30) bij de eerste tekenen van een blaasontsteking meestal prima.
Ik heb een drukke week, dus ik ben hier niet zoveel. Het huis is een pokkezooi, ben met meubels heen en weer en op en neer aan het slepen in een reorganisatiepoging, maar in dit stadium lijkt het alleen maar erger te worden
De Zoon heeft al een bril van voor hij volzinnen kon maken. Best knap dat ze er toen al achter kwamen. 'Gelukkig' geen erfelijk probleem, zijn slechte zicht komt door de medicatie, dus hij is de enige brildrager hier. Helaas is niet duidelijk wanneer de verslechtering van zijn zicht stopt.
Even koffie zetten voor ik weer stof op ga laten dwarrelen.
Pijnlijk, Mir! Bij mij helpt een overdosis vitamine c (stuk of 20-30) bij de eerste tekenen van een blaasontsteking meestal prima.
Ik heb een drukke week, dus ik ben hier niet zoveel. Het huis is een pokkezooi, ben met meubels heen en weer en op en neer aan het slepen in een reorganisatiepoging, maar in dit stadium lijkt het alleen maar erger te worden
De Zoon heeft al een bril van voor hij volzinnen kon maken. Best knap dat ze er toen al achter kwamen. 'Gelukkig' geen erfelijk probleem, zijn slechte zicht komt door de medicatie, dus hij is de enige brildrager hier. Helaas is niet duidelijk wanneer de verslechtering van zijn zicht stopt.
Even koffie zetten voor ik weer stof op ga laten dwarrelen.
woensdag 19 september 2012 om 10:27
quote:jooppie schreef op 19 september 2012 @ 09:49:
ow Mir wat vervelend, en nu om de 5 minuten naar de wc?
10 minuten, ik hou het zo lang mogelijk op.
Ik heb meer last van mijn hoofd dan van mijn blaas.
Ik ga es even voelen of het nog een beetje lekker is in de tuin.
ow Mir wat vervelend, en nu om de 5 minuten naar de wc?
10 minuten, ik hou het zo lang mogelijk op.
Ik heb meer last van mijn hoofd dan van mijn blaas.
Ik ga es even voelen of het nog een beetje lekker is in de tuin.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 20 september 2012 om 09:14
donderdag 20 september 2012 om 09:17
Ook goedemorgen! Ik had het verkeerde knopje van de wekker te pakken. Kom er gewoonlijk uit als-ie voor de tweede keer gaat, maar daar kan je lang op wachten als je hem helemaal uitzet. Werd gelukkig 10 minuten voor de taxi kwam, wakker.
Ik ga vanavond gezellig eten met Bloem, SFO en nog wat forummers, vrienden en familie. Heb er zin in!!!
Ik ga vanavond gezellig eten met Bloem, SFO en nog wat forummers, vrienden en familie. Heb er zin in!!!
donderdag 20 september 2012 om 09:22
quote:Jonari schreef op 20 september 2012 @ 09:20:
Ja hoor, nieuws zat
Ik lees ook meer voor de achtergrondinformatie. Het 'echte'nieuws zien wel op het journaal of op internet.
Ga je nog in de tuin zitten? Het is hier maar 12 graden. Jij zit natuurlijk wel een stuk zuidelijker
Ik ben nog niet eens aangekleed, geen idee wat voor weer het is.
Ik zit niet alleen zuidelijker, het terras in de tuin ligt ook nog es heel erg beschut. Als de zon schijnt is het daar algauw lekker. Nou ja, in de zomer is het er gauw te heet.
Ja hoor, nieuws zat
Ik lees ook meer voor de achtergrondinformatie. Het 'echte'nieuws zien wel op het journaal of op internet.
Ga je nog in de tuin zitten? Het is hier maar 12 graden. Jij zit natuurlijk wel een stuk zuidelijker
Ik ben nog niet eens aangekleed, geen idee wat voor weer het is.
Ik zit niet alleen zuidelijker, het terras in de tuin ligt ook nog es heel erg beschut. Als de zon schijnt is het daar algauw lekker. Nou ja, in de zomer is het er gauw te heet.
Maybe success just isn't your thing.