Bar Too Much *****200*****
maandag 10 september 2012 om 20:01
donderdag 20 september 2012 om 10:03
quote:yette schreef op 20 september 2012 @ 09:43:
Facebook lijkt wel één grote Bar Too Much. Ben ik nou de enige die zulke akties nutteloos en flauw vindt?!
Stomme actie op FB.
Het weer in Haarlem: zwaar bewolkt en (nog) droog. Geen tuinweer.
Facebook lijkt wel één grote Bar Too Much. Ben ik nou de enige die zulke akties nutteloos en flauw vindt?!
Stomme actie op FB.
Het weer in Haarlem: zwaar bewolkt en (nog) droog. Geen tuinweer.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 20 september 2012 om 10:08
Ik had eigenlijk een afspraak om 9 uur, maar heb ik afgezegd omdat ik me gisteren echt wel belabberd voelde door de blaasontsteking. Maar door de wonderen van de antibiotica voel ik me nu weer prima. En voelt het als spijbelen dat ik niet naar die afspraak ben gegaan.
En morgen ga ik niet sporten, want dan heb ik ook nog last van mijn blaasontsteking.
En morgen ga ik niet sporten, want dan heb ik ook nog last van mijn blaasontsteking.
donderdag 20 september 2012 om 10:17
Zo Yet, dat klinkt goed zeg.
http://www.heliolympics.n ... rtdag-leerlingen-vso.html
Dit is van de school van oudste. Bij slecht weer zou de sportdag morgen niet doorgaan, maar de verwachting is goed genoeg om het wel door te laten gaan.
oudste en sportdag is een heel slechte combi gebleken, dus oudste is thuis morgen (na maandag en dinsdag al thuis vanwege studiedagen komt ie dus deze week op 2 dagen school).
http://www.heliolympics.n ... rtdag-leerlingen-vso.html
Dit is van de school van oudste. Bij slecht weer zou de sportdag morgen niet doorgaan, maar de verwachting is goed genoeg om het wel door te laten gaan.
oudste en sportdag is een heel slechte combi gebleken, dus oudste is thuis morgen (na maandag en dinsdag al thuis vanwege studiedagen komt ie dus deze week op 2 dagen school).
donderdag 20 september 2012 om 10:29
Oudste wil er eigenlijk wel heen, in de hoop dat er iets leuks te doen is. Maar wij (de 'deskundigen' om hem heen) hebben het hem afgeraden.
Op het terrein van zijn school is morgen een clinic handboogschieten, daar had hij wel graag heen gewild, maar dan had hij zich daar al eerder voor moeten inschrijven.
Gezellig thuis dus.
Op het terrein van zijn school is morgen een clinic handboogschieten, daar had hij wel graag heen gewild, maar dan had hij zich daar al eerder voor moeten inschrijven.
Gezellig thuis dus.
donderdag 20 september 2012 om 16:53
donderdag 20 september 2012 om 17:25