e-dentifier wassen?
donderdag 20 september 2012 om 11:03
Ik heb van verschillende programma's een e-dentifier om in te loggen. Maar op de één of andere manier worden die dingen altijd vies. Nu is het zo dat wanneer ik voor één bepaald programma een nieuwe wil dat het me 25 euro kost.
Hij doet het nog wel, maar 9 van de 10 keer geeft hij aan de pas niet te herkennen.
Er zit duidelijk stof in (misschien ook wel wat koekkruimels). Zou ik het kunnen proberen om hem in een sopje te gooien?
Iemand ervaring? Toevallig per ongeluk een keertje in de wasmachine gegooid o.i.d.?
Hij doet het nog wel, maar 9 van de 10 keer geeft hij aan de pas niet te herkennen.
Er zit duidelijk stof in (misschien ook wel wat koekkruimels). Zou ik het kunnen proberen om hem in een sopje te gooien?
Iemand ervaring? Toevallig per ongeluk een keertje in de wasmachine gegooid o.i.d.?
donderdag 20 september 2012 om 11:10
donderdag 20 september 2012 om 11:48
quote:Tickel schreef op 20 september 2012 @ 11:42:
Die dingen gaan niet eeuwig mee hoor. (batterij) Kun je niet een nieuwe aanvragen? Zeggen dat de batterij leeg is.De vriendelijke ABNAMRO rekent ook dan een leuk bedrag voor een nieuwe e-dentifier. Bij de Rabobank, hoef je niet te wachten tot er een wordt opgestuurd maar kun je er gratis direct een meenemen.
Die dingen gaan niet eeuwig mee hoor. (batterij) Kun je niet een nieuwe aanvragen? Zeggen dat de batterij leeg is.De vriendelijke ABNAMRO rekent ook dan een leuk bedrag voor een nieuwe e-dentifier. Bij de Rabobank, hoef je niet te wachten tot er een wordt opgestuurd maar kun je er gratis direct een meenemen.
donderdag 20 september 2012 om 11:55
als je langs de amro gaat en de oude inlevert omdat hij niet meer werkt krijg je ook gratis een nieuwe, je moet wel betalen als je er gewoon 1 extra bij wilt. tenminste... zo kreeg ik een maandje terug mijn nieuwe e-dentifier. maar daar was gewoon de batterij op. misschien moet je wel betalen als hij het door nalatigheid (vuil) niet meer doet.
misschien een idee om ze voortaan in een etuitje in je tas te doen. doe ik ook en dan blijven ze gewoon schoon.
misschien een idee om ze voortaan in een etuitje in je tas te doen. doe ik ook en dan blijven ze gewoon schoon.
donderdag 20 september 2012 om 12:49
oh dat is jammer. je zou hem nog kunnen uitpeuteren met zo'n pijpenragertje (zo heet dat toch?) van die gekleurde harige buigzame sprieten waar kinderen mee knutselen... duidelijke uitleg hè;) als je zon sliert 1x dubbelbuigt zijn alle kantjes zacht en kan je er de kruimeltjes mee uit proberen te vegen. weet niet of dit ook lukt als het heel erg zit vastgeplakt maar het is het proberen waard.