internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

21-04-2008 15:01 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik ga verhuizen en moet mijn UPC opzeggen omdat waar ik ga wonen Essent de scepter zwaait.

Nu ben ik op zoek naar een goede snelle internet verbinding + gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland.

Ik kom zelf tot de conclusie dat het dan of @home internet soms ( die heb ik ooit gehad en was best snel) + gratis bellen totaal ¤40 of Telfort compleet pakket totaal ¤ 40 voor mij het goedkoopste is.

Bij UPC betaal ik nu ¤35.

Een snelle internetverbinding is voor mij heel erg belangrijk, ik hou niet van lang wachten.

Heeft iemand ervaring met de bedrijven en wat is echt aan te raden?
Vooral NIET naar Orange. Sowieso kún je niet bellen omdat het nooit werkt. Internet ging wel goed bij mij. En de grootste ellende komt als je er al tijden (lees: een half jaar) vanaf denkt te zijn: ik ben nu in een hele nare discussie/zaak verwikkeld omdat zij beweren dat ik de livebox niet op heb gestuurd. Dat ze zelf ook bevestigen dat in hun systeem staat dat ze hem wél hebben gekregen, doet er niet toe. Kan ik waarschijnlijk véél geld gaan betalen. De boodschap:

NEEM NOOIT ORANGE!!!!

(ik heb nu multikabel, niet gratis bellen, maar het werkt wel)
Mijn ouders hebben al jaren orange internet en daar werkt het wel, maar die bellen er niet mee.
Telfort internet+bellen@ ¤ 40,--??

¤ 29,90 zul je waarschijlijk bedoelen (excl. mobiele, buitenlandse & servicenummers op 09XX nummers)

Gespreks tarieven
Tele2 is heel goedkoop, dus dat scheelt iig.

Ikzelf heb @home, bellen, internet en tv. Bevalt goed, en doet het vrijwel altijd, alleen als er iets niet werkt, dan ben je wel even bezig.

Voorbeeld: Ik had een pakket met internet, telefoon, en digitale tv aangevraagd, hoorde niks, belde nog een keer, bleek het niet verwerkt te zijn. Nogmaals aangevraagd, duurde heel lang voor ik alles ontving, en ik ontving eerst de modem voor het internet, week later de telefoonbenodigdheden. Dat ding voor digitale tv ontving ik maar niet. Op een gegeven moment hebben ze me ook niet de pakketprijs gerekend, maar alles afzonderlijk, wat duurder is.

Wat ik al zei, ALS het eenmaal werkt, werkt het goed, maar je moet wel een vinger aan de pols houden als dat niet het geval is. Hoewel mijn situatie wellicht een uitzondering is, maar even om het beeld te schetsen.
Telfort! Dubbele snelheid in vergelijk met @home intensief, en bellen naar vaste nummers is gratis. Samen idd voor 30 euro zoals Rouke aangeeft. Wij zijn in elk geval supertevreden. (Hebben voor de tv nu digitenne, 6,95 ipv 16,95 voor de kabel)
Oh,

Ik dacht dat telfort 40 euro was.

En heb je bij digitenne ook belgie 1 en 2?
Ja, alleen geen duitse zenders (maar die missen we ook absoluut niet)
@Flashy: Je hebt echter geen BBC 1 & 2 bij digitenne

wel BBC Prime.

& afhankelijk waar je gaat wonen is Digitenne af-en-toe té storingsgevoelig.

Bijvoorbeeld wanneer je 'n leuke serie kijkt die niet zomaar herhaald zal worden en dan blijft je beeld voor +- 15 min. weg? Dan is de hele aflevering naar de... Ik erger me daar aan althans, maar ik heb dan ook totaal niet leuks/interessants te doen..

Wellicht kun je die beslissing laten afhangen van mensne in de zelfde straat/buurt als mensen er tenminste Digitenne kunnen ontvangen dan.
Ik heb gister "ervaring met internet en bellen Telfort" gegoogled.

Kwam op een site terecht, nou wat een kommer en kwel zeg, die ervaringverhalen met internet en bellen: niet kunnen bellen, traag internet, hele hoge kosten voor het bellen van de klantenservice die dan ook nog eens niks oploste.

Nee geef mijn portie maar aan fikkie.

Je kunt ook kijken op www.kieskeurig.nl
Wij hebben alles van @home: telefoon, televisie en internet en dat bevalt eigenlijk prima. Nooit problemen gehad met verbindingen etc. Telefonie ook prima!

Ga idd NIET naar Orange zoals Sterre zeg: ook wij hadden ons abonnemt opgezegd en ze blijven maar geld aftrekken!!!! Ongeooflijke eikels daar!!! Ook wij zouden de livebox niet hebben teruggestuurd en dat geintje heeft ons (ik meende) 130 euro gekost! Wij konden niet bewijzen dat we hem hadden opgestuurd(bonnetje van het postkantoor goed bewaren is mijn advies).

Groetjes, José
Ik heb al 2 jaar orange (eerst wanadoo) en dat gaat bij mij altijd goed! Ik kan bellen altijd en zoveel ik wil en mijn internet heeft het altijd goed gedaan! Ik ben er juist erg tevreden over.
Tele2 is prima. Goedkoop en snel internet.

Zie deze site; tv-telefonie-internet.nl

Krijg je er ook een bol bon bij.

Hier is de Tele2 abo
Orange telefonie werkt voor geen meter! Over internet geen klachten, maar we stappen evengoed over. Pokkebedrijf.
Hier ook dikke drama met Orange telefonie. Werkt (vaak) voor geen meter! Volgens Orange komt dat doordat we teveel dowloaden?? maw ten als wij downloaden zou dat storing geven op de telefoonlijn...tuurlijk. (NOT..want ten tijde van de storing is er nooit wat gedownload). Kregen we zo' n mobieltje (orange Unique) waarmee het beter zou moeten gaan... werkte ook al niet. Kregen we incasso op onze dak of we ff 500 euri willen betalen voor het stopzetten van Unique-abonnement.??.ECHT NIET!!!

Voor alsnog horen we er niks meer over..(Maar goed, ik ken het incassobureau en het zal nog wel een staartje krijgen.. bring it on! Ik heb rechtsbijstandverzekering!)

We hebben overigens een abonnement tot eind januari 2009 en dan wordt het stopgezet. Dan maar geen telefoon, want we zijn nu vaak ook meer niet dan wel bereikbaar op huistelefoon.

Over de internetaansluiting geen klachten. Prima snelheid en prima verbinding.
Wat je ook doet, GA NIET BIJ TELFORT!

Voor een omschrijving van een gedeelte van mijn problemen met hun verwijs ik je graag naar het topic op Overige, "UPC, een bezorgdrama in zoveel delen"...
Telfort hoor ik ook veel slechts over. Maar ze zijn wel heel goedkoop. Moet het wel werken natuurlijk
Hier een tip, zorg dat je een contract hebt dat je per maand kunt opzeggen, want als je problemen hebt met je internet / telefoon / tv dan duurt een jaarcontract nog verdomd lang...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven