en nu...?
donderdag 20 september 2012 om 23:44
Mijn vriend heeft voor het eerst weer een overnachting op het werk
Ik moet hier weer aan wennen maar voel me best down
Probleem is ik ben iemand die niet kan stilzitten
Film kijken boek lezen enz is dus niks voor mij
Lig nu weer in bed maar wil Van alles doen alleen geen idee wat
Heb nog me dochtertje hier thuis dus kan ook niet naar buiten om ff lekker te wandelen ofzo
Iemand tips
Ik moet hier weer aan wennen maar voel me best down
Probleem is ik ben iemand die niet kan stilzitten
Film kijken boek lezen enz is dus niks voor mij
Lig nu weer in bed maar wil Van alles doen alleen geen idee wat
Heb nog me dochtertje hier thuis dus kan ook niet naar buiten om ff lekker te wandelen ofzo
Iemand tips
vrijdag 21 september 2012 om 00:11
quote:mamasilly2009 schreef op 21 september 2012 @ 00:01:
Ik ben down omdat ik me wat alleen voel en niet echt op me gemak ik wil graag naar buiten of met iemand kletsen maar ja gaat niet
Film kijken werkt bij niet
Me lichaam jeukt om wat te gaan doenEn je ligt in bed? Nah... do the math.
Ik ben down omdat ik me wat alleen voel en niet echt op me gemak ik wil graag naar buiten of met iemand kletsen maar ja gaat niet
Me lichaam jeukt om wat te gaan doenEn je ligt in bed? Nah... do the math.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 21 september 2012 om 00:12
vrijdag 21 september 2012 om 00:17
quote:mamasilly2009 schreef op 21 september 2012 @ 00:01:
Me lichaam jeukt om wat te gaan doen
Je voelt je alleen omdat je man weg is? Waarom niet op je gemak zijn en waarom behoefte aan kletsen?
Joh, geniet ervan juist! Hele bed voor jezelf, geen gepraat, geen gesnurk,lekker stil en je kan diagonaal gaan liggen. Heerlijk!
Me lichaam jeukt om wat te gaan doen
Je voelt je alleen omdat je man weg is? Waarom niet op je gemak zijn en waarom behoefte aan kletsen?
Joh, geniet ervan juist! Hele bed voor jezelf, geen gepraat, geen gesnurk,lekker stil en je kan diagonaal gaan liggen. Heerlijk!
vrijdag 21 september 2012 om 00:20
quote:mamasilly2009 schreef op 21 september 2012 @ 00:14:
Nou ik ga elke avond nog naar buiten lekker half uurtje wandelen maar dat gaat nu niet
Het punt is ik voel me hier nog steeds niet thuis en voel me opgesloten
Vandaar dat ik elke avond ff ga lopenDan ga je even op je balkon zitten of op je terras. Warme trui aan en sigaretje en/of drankje erbij. Wat naar de omgeving en sterren turen.
Nou ik ga elke avond nog naar buiten lekker half uurtje wandelen maar dat gaat nu niet
Het punt is ik voel me hier nog steeds niet thuis en voel me opgesloten
Vandaar dat ik elke avond ff ga lopenDan ga je even op je balkon zitten of op je terras. Warme trui aan en sigaretje en/of drankje erbij. Wat naar de omgeving en sterren turen.
vrijdag 21 september 2012 om 01:08