Ervaring met treinkaartkorting ?

02-09-2012 11:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week zondag willen mijn dochter en een vriendin met de trein weg. Bij het zoeken naar een goedkoper kaartje, kwam ze uit op de website treinkaartkorting.nl. Daar kan ze twee dagkaarten kopen voor 42,99.

Dat is iets goedkoper dan het kaartje wat ze normaal zou kopen.

Maar het is veel goedkoper dan een gewone dagkaart. En als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het misschien wel niet waar.... :-)

Op internet kom ik geen sites tegen met positieve of negatieve ervaringen.

Dus: wie heeft ervaring met deze website ?
Je kan nu ook een dagkaart voor 16,00 kopen bij ik dacht de Blokker of Hema.
Op dit moment zijn de kaartjes bij de AH te koop voor 16,00 euro, geldig tot november. Tenminste, bij die van mij zijn ze er nog.
Die had ze ook gevonden, maar op de site van AH staat:

Verkoopperiode NS vouchers: 13 augustus t/m 26 augustus 2012.

Nu kom ik nooit bij de AH (zit een paar dorpen verderop) maar ik kan maandag informeren. Bedankt voor de tip!
Die treinkaartjes worden ook aangeboden op Marktplaats en een aantal zijn tot 23 september geldig.
Op dit moment verkopen ze dagkaarten bij de Jumbo voor 17 euro.

http://www.jumbosupermark ... -voordeelacties/NS-actie/
Die van de Hema en Blokker zijn verlopen. En op marktplaats staan er inderdaad wel.... maar ik heb een keer een slechte ervaring met iets kopen op marktplaats gehad. Dus zocht ik nu een kaartje in de buurt, zodat ik hem op kon halen. En die staan er nu net niet op.

Maar jullie dus ook geen ervaring met die website?

Ik vind het zo raar dat er niets over te vinden is. Over de acties van de blokker, ah, hema etc vind je van alles terug, van deze (bijna) niets.
Ze zijn te koop t/m 23 september en geldig tot 2 december.
Op www.spoordeelwinkel.nl, dat is site van de NS zelf, kun je nu de spoordeelwinkel toer kopen... 2 dagkaarten voor 32 euro en dan krijg je ook nog een bon voor gratis koffie en gebak bij la place!
quote:kissa schreef op 02 september 2012 @ 11:24:

Op www.spoordeelwinkel.nl, dat is site van de NS zelf, kun je nu de spoordeelwinkel toer kopen... 2 dagkaarten voor 32 euro en dan krijg je ook nog een bon voor gratis koffie en gebak bij la place!De mooiste aanbieding tot nu toe.
Wat fijn dat jullie zo meedenken en zoeken!

Wij dachten dat je met spoordeelwinkel ook een toegangskaartje voor een attractie moest kopen. We hebben dit helemaal over het hoofd gezien.

Nu gaan ze niet voor de koffie met gebak (ik wel, maar ja ik ga niet mee), maar deze aanbieding is inderdaad de mooiste !
quote:haantje69 schreef op 02 september 2012 @ 11:31:

Wat fijn dat jullie zo meedenken en zoeken!

Wij dachten dat je met spoordeelwinkel ook een toegangskaartje voor een attractie moest kopen. We hebben dit helemaal over het hoofd gezien.

Nu gaan ze niet voor de koffie met gebak (ik wel, maar ja ik ga niet mee), maar deze aanbieding is inderdaad de mooiste !Meestal kan je bij LaPlace ook thee krijgen in plaats van koffie. Dus als ze wel gaan voor thee met gebak, dan hebben ze een koopje
Waar zit de any-key?
Ze willen naar het horse event in Deurne. Ik schat zo in dat daar geen La Place zit....

Maar dan is het nog een mooie aanbieding.
ik ben ook benieuwd of er iemand is die ervaring met die site heeft. Ik reis alleen (met baby, dus geen kaartje nodig) en heb daarom niets aan de NS-aanbieding voor 2 personen.
Ik heb zojuist een kaartje gekocht via treinkaartjeskorting.nl.

Inderdaad zoals vermeld staat binnen een minuut een kaartje in de mailbox. Echter, na betaling werd ik niet correct terug naar de site geleid. Ik kreeg een mail met daarin de scan van een AH bonnetje (a 16euro). Nu moet ik morgen reizen en vandaag werken, dus was een eenvoudige en goede oplossing voor mij.

Voor de zekerheid heb ik met Paypal betaald, hierbij kun je als het misgaat vaak je geld terug krijgen...

Conclusie: er zijn vaak betere aanbiedingen, maar de site werkt goed.
De kaartjes van de Spoordeelwinkel zijn uitverkocht :(.

Ik heb net op Treinkaartjeskorting.nl gekeken en heb me kunnen aanmelden voor de nieuwsbrief. Maar waar ik op klik op de homepage, ik kom niet verder. Heeft iemand anders dit ook?

Zijn er momenteel nog ergens anders voordelige dagkaarten te koop?
Vorige week nog bij kruidvat. Maar die zijn misschien al op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven