Hoera, herfst!!!

22-09-2012 12:21 22 berichten
Nog meer mensen die het zo leuk vinden dat de herfst weer is begonnen? Iets frisser weer, maar op veel dagen vaak nog lekker genoeg om buiten op het terras te zitten. Jezelf lekker hullen in warme truien. Kopje thee of warme chocolademelk erbij. Binnenkort weer een kleurenpracht van rode, gele, bruine bladeren. En heerlijke verse appels, pompoenen en noten! Schitterend seizoen
Alle reacties Link kopieren
Ik nodig je graag uit in dit topic http://forum.viva.nl/forum/Psyche/Ik_ho ... ages/19364

Ik ben iig heel blij :-)
IK leef helemaal op, ik zit nog regelmatig buiten ,gisteren tot in de schemering, vuurkorf aan, wijntje erbij, heerlijk.

Zodra het weer droog is ga ik in de tuin , maaien, harken, plantjes eruit halen andere er inzetten.

Dit is mijn tijd, heerlijk 7 maanden geen hittegolf, geen felle zon, geen ............................

Alleen maar blij zijn dat de herfst en winter in aantocht is
Ik vind het heeeeeeerlijk!

Gisteren was ook al zo'n mooie dag.

Die geuren, lekkere temp, gewoon fris, maar niet koud, dus kon zo met mijn zelfgebreide trui in herfstkleuren (niet lachen) naar buiten :-)

I love herfst
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ja hier!

Ik hou ook van de zomer hoor, maar vind het ook heel gezellig dat het weer herfst wordt.

Lekker weer andere kleding dragen (heb een hele fijne en mooie trui die alleen in de herfst kan)

Dat het 's avonds donker is vind ik gezellig, gisteravond voor het eerst weer kaarsjes aan gedaan.

De mooie herfstbladeren die komen en inderdaad ook warme chocomel drinken.

En het vooruitzicht van de feestdagen, leuk!

Dit jaar gaan we voor het eerst een beetje aan Sinterklaas doen (zoontje is bijna 2).

Ennnn straks herfstvakantie, ook niet verkeerd natuurlijk.

Kortom, ik ben blij.
Herfst heeft inderdaad wel wat, om de redenen in de OP. Maar de winter vind ik wel erg lang duren; zo vanaf medio januari ben ik er wel klaar mee.

E n dan moet je nog tot april.
tisje: Heb gelukkig geen 'zomerdepressie' hoor, vind alle seizoenen en juist die afwisseling prachtig. Vooral de overgang zomer-herfst. Ik studeer niet meer, maar toen ik scholier/student was, associeerde ik deze overgang altijd met 'goede moed' en zodra ik die geur alleen al in de lucht ruik, de eerste bladeren op straat zie, voel ik nog altijd die golf van moed, vertrouwen, wilskracht in mij.
Gister al warme choco gedronken op een terras haha
Internagelaktisch
getver.. vind er niets aan hahaha ik ben echt een zomer mens, of winter met vrieskou en sneeuw, maar alles daar tussen in... blegh
Ja, heerlijk! Ik ben ook weer helemaal gelukkig dat de herfst is begonnen. Binnenkort naar het bos met mijn zoontje om paddestoelen te kijken.

Prachtig seizoen, maar het herinnert me er aan dat ik al die lagen kleding binnenkort weer aan moet en dat vind ik vreselijk. Ik vind het juist heerlijk met blote armen en benen in open schoentjes.Lekker uitwaaien en zuurstof, in plaats van stikken in al die kleren.
Zo lang het niet regent en/of hard waait, helemaal prima. Die kleuren,

zo mooi . . . . . .
Echt ik vind het vreselijk, ik ben zo'n koukleum.

nu de herfst gaat nog, maar dat de gure, natte vervelende winter eraan komt vind ik een crime.
Ik vind het nu wel lekker hoor, al ben ik een zomermens. Een paar dagen met regen en storm mogen wat mij betreft

ook, of juist zonnig maar koel weer. De feestdagen vind ik gezellig. Maar als het dan januari is, begint voor mij de ellende. Dan voel ik me rot en wil ik alleen nog maar dat het zomer wordt. De herfst en winter duren zó lang. Nog minstens een half jaar voor we weer een mooie, warme voorjaarsdag kunnen verwachten. Dat duurt mij veeeeeel te lang!
quote:NYC schreef op 22 september 2012 @ 12:32:

tisje: Heb gelukkig geen 'zomerdepressie' hoor, vind alle seizoenen en juist die afwisseling prachtig. Vooral de overgang zomer-herfst. Ik studeer niet meer, maar toen ik scholier/student was, associeerde ik deze overgang altijd met 'goede moed' en zodra ik die geur alleen al in de lucht ruik, de eerste bladeren op straat zie, voel ik nog altijd die golf van moed, vertrouwen, wilskracht in mij.

Mooie tekst zeg, onderschrijf ik helemaal

Vind ook juist de afwisseling van seizoenen prachtig, elk seizoen heeft iets eigens en moois.

Maar de herfst vind ik toch wel het aller- aller- ALLERmooist. En de geur van de herfst is voor mij onovertroffen, echt heerlijk
quote:NYC schreef op 22 september 2012 @ 12:32:

Ik ook niet hoor, maar op de laatste pagina's hebben we het over de herfst, de winter, het lekkere eten, de sfeer...

Ik ben echt blij met het nieuwe seizoen. Gezellig!
heerlijk. Vind het niet ieder jaar zo heerlijk maar nu wel.

Hele zomer dat gevoel naar buiten te moeten (terwijl ik daar beperkte mogelijkheden voor heb, geen eigen tuin/balkon), dat je leuke dingen moet doen. Geen hol op TV.

Nu kan ik zonder schuldgevoel binnen blijven en knus doen. En naar buiten als ik zin heb.
Ik zat mij van de week nog te bedenken dat ik eigenlijk álle seizoenen heerlijk vind.

Nu de herfst met prachtige kleuren, van die heerlijke herfststormen. Hagel, storm en regen en lekker de houtkachel weer aan.

De winter met echte vrieskou, sneeuw en ijs, lekker diep weggedoken in je sjaal en je adem die wolkjes maakt.

De lente heeft mijn favoriete dag van het jaar; die eerste dag dat je 's middags buiten stapt, dat de zon schijnt en dat je denkt; ik kan mijn jas wel uit doen. De eerste lentezon op je gezicht.

De zomer is eigenlijk mijn minst favoriete seizoen, mar toch; 's avonds tot laat buiten zitten, 's ochtends fit wakker worden omdat het al lekker licht is als je op moet, geen jassen nodig, lekker op je slippertjes....

Er is eigenlijk echt geen enkel seizoen of weertype waar ik een hekel aan heb, en ik kan me al zoooo verheugen op de herfst en winter weer!
668, the neighbour of the Beast
Elk seizoen heeft zijn charmes, ik woon in het bos en ik geniet van werkelijk elk seizoen. Maar elk seizoen heeft ook zijn eigen nadelen, de herfst met al dat nat, de winter met gladheid, de lente weer een hoop nat en de zomer met muggen en andere stekende insekten. Kleinigheidjes blijf je houden, maar seizoenswisselingen blijven prachtig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dat wordt heerlijk genieten.
Herfst, Winter, Kerst, Jaarwisseling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven