Track &Trace

22-09-2012 21:34 14 berichten
Via MP een item verkocht en het pakket maandag op het postkantoor afgegeven en bij thuiskomst meteen de T&T naar de koper gemailt. So far so good.

Dinsdag zelf even T&T gecheckt en de vermelding was dat het pakket die middag tussen .. en .. bezorgd zou worden.

Woensdag weer even gecheckt of het idd. afgegeven was en dan zie ik staan dat het die woensdag afgegeven zal worden???

Heb do. en vr. niet meer gekeken.

Nu heb ik net een vriendelijke mail gekregen van de koper dat het pakket nog niet ontvangen is.

Heb nu net de betreffende T&T gecheckt en nu zie ik dat de status van zending blanco is.

Nu is mijn vraag;

Tot wanneer blijft het staan dat het bij de koper afgegeven is?

Voorheen stond er ook wel dat het bijv. bij de buren was afgegeven, hoe is dat tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog steeds de code van pakketjes van weken geleden opvragen, dus raar dat het nu weg is.

En het staat er tegenwoordig nog steeds bij als het bij de buren is afgegeven.
@LadyPhoxy, ik verwachtte ook al dat het langer zou staan aangegeven als het afgegeven was.

Ik vond het al vreemd dat het eerst op de dinsdag met tijdstip stond en de volgende dag op de woensdag met tijdstip als bezorgdag.

Zal zo de koper nog even mailen dat we nog even wat dagen wachten en dat ik navraag zal doen.

Heb dit in al die jaren dus nog niet eerder gehad.

Als het pakket niet binnen een week terecht is, dan denk ik dat de 1/2 van het totaal bedrag terug storten redelijk is.
ik wacht ook op een pakketje,

maar bij mij doet de code het nog steeds niet terwijl zij het donderdag zelf op he depo afgegeven heeft 8 woont er bijna naast*

maar de code staat nog steeds blanco, ook zij dacht dat het vandaag bezorgt moest worden maar ook dat nog niet,

nou hoop ik dat het maandag komt, maar het staat er dus gewoon niet op vond ik en zij ook al heel vreemd..

denk dat er een storing of iets is?
what doesn't kill you makes you stronger!<3
@chicyta, mijn ervaring in al die jaren is dat het altijd de volgende dag is aangekomen. Zelfs toen in die periode met die stakingen.

Hier staat bij de status van verzending "onbekend".

Heb net de koper een mail gestuurd, dat ik nog een week wil wachten.
ik kreeg een Pakje avonds Laat terwijl er stond dat die ochtend zou

komen toen vroeg ik goed t zat met die tijd toen zei die man....

o daar moet je niet op letten die bezorgd tijden kloppen niet wsnt ze zijn n nieuw

systeem aan t invoeren dus dat duurt even.
goed moet zijn hoe...
quote:milobiyu schreef op 22 september 2012 @ 22:56:

ik kreeg een Pakje avonds Laat terwijl er stond dat die ochtend zou

komen toen vroeg ik goed t zat met die tijd toen zei die man....

o daar moet je niet op letten die bezorgd tijden kloppen niet wsnt ze zijn n nieuw

systeem aan t invoeren dus dat duurt even.Dat ze niet op de klok kunnen bezorgen snap ik wel, maar men geeft een best wel ruime tijd aan. Als het dan zoals bij jou ipv. van de ochtend de avond word, dan is dat wel heel ruim, maar je hebt het in ieder geval wel binnen.
Ik zat vandaag ook op een pakje te wachten. Via Track en Trace (Selectvracht) zag ik dat vandaag bezorgd zou worden. Op zaterdag bezorgen ze tussen 9 uur en 13 uur.

Jullie raden het al...niks gezien. Ben de hele dag thuis geweest.

Kijk ik vanavond op track en trace, staat er " geadresseerde was niet thuis. Bezorging uitgesteld.

Zulke dingen kan ik zo boos om worden he....Denk dat de bezorger geen zin meer had om te bezorgen ofzo. Want er lag ook geen briefje in de brievenbus.
@Bella, ik kan het mij voorstellen. Je houdt er toch rekening mee dat ze zullen komen.
Ik verstuur tegenwoordig alleen aangetekende pakketten. Kost 1,30 meer maar scheelt een hoop gedoe. Heb je nu natuurlijk niks aan maar wellicht een tip voor volgende pakketjes?
Die tijden die ze noemen kan helemaal niet kloppen.

Als de vaste chauffeur zijn route links om rijd,en bijv altijd om 11 uur in die postcode is,maar ziek wordt of een kapotte auto heeft,klopt het al niet.

Of er rijd een andere onervaren chauffeur die route,die elke straat moet zoeken,of de route andersom rijdt,zit je al verkeerd

Als je niet thuis bent als het pakket wordt aangeboden,hoort er een briefje in je bus te liggen,dat ze het aangeboden hebben.

Bij ons zijn we verplicht bij buren te proberen het pakket kwijt te kunnen.Buren moeten er wel ook voor tekenen,waarna bij de klant een briefje in de bus gedaan wordt op welk nummer het is afgegeven.

Kan je niet achterhalen met welke vervoerder het bezorgd gaat worden?
@sammoosje, dit is gelukkig pas de eerste keer in al die jaren.

Het artikel is zorgvuldig ingepakt en naast de T&T sticker is nog een duidelijke naam en adresvermelding dat?

Bij goedkopere artikelen is die 1,30 voor de meeste kopers net even te veel. De verzendkosten moeten wel wat in verhouding staan tot de kosten van het artikel, denk ik.

@ladytruckster, dan zou in mijn geval de bezorger die daar is, al 5 dagen ziek/ vrij/ aan het rondrijden cq. zoeken zijn.

Wat bedoel je met "welke vervoerder"? Bij het afgeven aan het postkantoor is het toch TNT die de bezorging doet.

Ik schreef trouwens eerder in dit topic dat ik de 1/2 van het totaal bedrag zou terug storten, maar dan zou ik uiteindelijk meer kosten maken dan de koper. Met de 1/2 van de kosten van het artikel komen we gelijk uit.
@to,omdat Track en trace ook bijv bij DHL en UPS te vinden is.

En het kan best hoor,dat een bezorger al 5 dagen thuis is,ik zit al 3 maanden in de ziektewet.

Bij ons is het zo,dat als het een zending is die binnen 3 dagen vanaf het center in Europa geleverd moet worden.

Maar wij werken niet op zaterdag en zondag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven