USB- stick probleem

12-09-2012 16:14 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zou me kunnen helpen met het volgende; Ik heb een USB stick maar deze geeft nu aan; De schijf in station F: moet worden geformatteeerd voordat u die kunt gebruiken. Ik wil graag alle gegevens op de USB stick behouden. Wat moet ik nu doen?

(Ik ben niet zo'n computertechneut vandaar mijn vraag)

(misschien dat de schijf te vol is geraakt doordat ik er een aantal grote quarkxpress bestanden er op heb geplaatst? Deze heb ik er op een oude apple op gezet en daarna de USB stick weer in een pc geplaatst)

Alvast bedankt
.
hallo 2092012anoniem; Ik zie dat je je berichten hebt weggehaald. Ik hoop dat het niet is omdat ik nog niet heb gereageerd. Want ik had niet tijd (erg druk gehad) om te reageren. Hopelijk ben je nog wel actief op het forum. Want ik heb nu wel tijd om weer aan de slag te gaan met het maken van een kopie van de USB stick. Ik hoop dat je nog aanwezig bent!
Iemand anders die misschien met dit USB- probleem zou willen helpen?
.
Hallo oddjob blij dat je er bent. We hadden het de vorige keer over een programma wat gedownload moest worden om een bit voor bit kopie te maken van de USB stick. Je had aangegeven dat Ghost toch niet zo goed zou werken. Maar welk programma was hiervoor ook alweer geschikt?
.
.
Bedankt! Ik heb het programma Hdclone inmiddels van onderstaande link gedownload;

http://www.miray.de/download/sat.hdclone.html

Hoe werkt het programma en hoe kan ik nu een kopie van de USB stick maken?
.
.
.
ik heb USB geselecteerd en ben nu bij target maar kan daar cd niet selecteren. Alleen IDE. Hoe zorg ik er dan voor dat het naar de cd rom wordt gekopieerd. Of als dit niet mogelijk is het op de juiste manier wordt gekopieerd in een map op het bureaublad?

Weet je toevallig ook wat ik bij het volgende scherm; options in moet vullen?
Nerd_
.
.
.
.
.
Bij Options zag ik geen physical image staan.Copy partition kan ik in deze gratis versie niet kiezen. En bij back-up krijg ik bij target onde IDE alleen C:unnamed te zien Maar ik heb nog een andere USB- stick liggen hier en die krijg ik bij source en target wel op mijn scherm te zien. Dan maar voor deze tweede USB stick kiezen?
Ok ik had nog niet op F5 geklikt en had je post van17.11 nog niet gezien. Ok ik heb in target de 2e USB geselecteerd.
.
ok voor de zekerheid: source= de usb met de bestanden waar het dus om gaat die nu niet te openen zijn. Target; de nieuwe USB stick?
.
Voordat je bij options op next klikt verwijder je dus de orginele USB?
.,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven