Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zaterdag 22 september 2012 om 08:59
zaterdag 22 september 2012 om 09:13
zondag 23 september 2012 om 11:33
zondag 23 september 2012 om 20:20
Ik ben er weer.
Fijn dat je je al wat beter voelt Coetje.
Hè hè het zit er op.
De laatste dag was niet zo emotioneel als dat ik dacht.
Oom en tante gaan ook niet echt stoppen maar gaan nog wat jaartjes iets anders (kleinschaligers) doen en ook dan zal ik wel eens bijspringen of zo, maar niet meer op deze manier.
En dat is geen kwestie van niet meer willen, maar van niet meer kunnen. Gelukkig weten zei dat ook dus no hard feelings.
Ik kijk op en zie tegelijkertijd uit naar mijn eerste dag in de bakkerij. Heb er weer zin in maar zou ook best een paar dagen rust willen. We zullen wel zien hoe het gaat.
Fijn dat je je al wat beter voelt Coetje.
Hè hè het zit er op.
De laatste dag was niet zo emotioneel als dat ik dacht.
Oom en tante gaan ook niet echt stoppen maar gaan nog wat jaartjes iets anders (kleinschaligers) doen en ook dan zal ik wel eens bijspringen of zo, maar niet meer op deze manier.
En dat is geen kwestie van niet meer willen, maar van niet meer kunnen. Gelukkig weten zei dat ook dus no hard feelings.
Ik kijk op en zie tegelijkertijd uit naar mijn eerste dag in de bakkerij. Heb er weer zin in maar zou ook best een paar dagen rust willen. We zullen wel zien hoe het gaat.
maandag 24 september 2012 om 07:58
maandag 24 september 2012 om 09:02
maandag 24 september 2012 om 15:35
maandag 24 september 2012 om 17:59
Oh een RR kun je zo ophalen bij de bank Coetje, daar heb je de helpdesk niet voor nodig.
Ik zit op de mail, dus de storing gaat grootendeels aan mij voorbij.
Alleen met een wachtrij krijg ik calls.
Shadow is het een nieuwe deur? Ja toch? Wat raar dat ze hem dan niet terugnemen. Is toch niet jou fout??
Nu "lunch"pauze.
Ik zit op de mail, dus de storing gaat grootendeels aan mij voorbij.
Alleen met een wachtrij krijg ik calls.
Shadow is het een nieuwe deur? Ja toch? Wat raar dat ze hem dan niet terugnemen. Is toch niet jou fout??
Nu "lunch"pauze.