Rare telefoontjes

24-09-2012 19:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook last van die rare telefoontjes? Verborgen nummer en als ik opneem hoor ik " hello do I speek with mss (mijn achternaam)" als ik zeg " yes" dan hoor ik een vreemde taal, lijkt op Engels en dan een piep ik heb snel afgedrukt. maar vond het een raar en vreemd iets. Op het thuis nummer dus niet mobiel.
Ga maar eens zoeken hier dan vind je meerdere topics over dit onderwerp
Oeps sorry echt dan ga ik eens zoeken bedankt.
quote:Daan39 schreef op 24 september 2012 @ 19:05:

Hebben jullie ook last van die rare telefoontjes? Verborgen nummer en als ik opneem hoor ik " hello do I speek with mss (mijn achternaam)" als ik zeg " yes" dan hoor ik een vreemde taal, lijkt op Engels en dan een piep ik heb snel afgedrukt. maar vond het een raar en vreemd iets. Op het thuis nummer dus niet mobiel.Had vandaag een nummermelding op mijn voicemail van 00000 (hoeveel nullen weet ik niet meer), vroeg me ook af wat dat was, maar als ik zoek op internet kom ik er niet echt uit.
Dit zijn oplichters die bellen namens Microsoft, ze gaan je vertellen dat je pc niet goed beveiligd is en dat je een programma moet downloaden. Ze zijn erg hardleers, ophangen zonder iets te zeggen, in het engels duidelijk maken dat je ze door hebt, dreigen met politie heeft allemaal geen effect. Heb vorige week de telefoon aan mijn zoon gegeven, hij heeft lekker gekletst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven