Profielfotootje

24-09-2012 20:02 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n profielfotootje kan krijgen op dit forum? Bedankt
Spelbederver. Nietsgunner....
Wilde net de mooiste dag van mijn leven even tonen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ziet er beeldig uit Nouschi
Ik had m'n camera in het water laten vallen
Ik heb geen idee wat ik deed.
Dat is toch je burolamp, Istar.
quote:istar_ schreef op 24 september 2012 @ 20:48:

Ik heb geen idee wat ik deed.Een Robbert van den Broeke actie denk ik
Ik wilde alles laten zien.
quote:istar_ schreef op 24 september 2012 @ 20:48:

Ik heb geen idee wat ik deed.Jawel joh, dat is die laser-lamp in je darkroom!
ik had mijn kleine nichtje op bezoek
quote:waarbij schreef op 24 september 2012 @ 20:51:

[...]

Jawel joh, dat is die laser-lamp in je darkroom!Nee joh, ik heb daar weer een andere. Maar wat leuk dat jij nog weet wat ik in mijn darkroom had!
Ik ging voor hetzelfde soort foto als Waarbij maar ik had beter nog wat verder weg kunnen rennen.
quote:waarbij schreef op 24 september 2012 @ 20:37:

Spelbederver. Nietsgunner....Hater is het nieuwe woord
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 24 september 2012 @ 20:55:

Ik ging voor hetzelfde soort foto als Waarbij maar ik had beter nog wat verder weg kunnen rennen.
Ik zie er altijd zo uit...
Dit doe ik elke dag.
Weet iemand trouwens, nu we het toch over profielfotootjes hebben, hoe je je profielfoto op facebook verandert?
Nous, jouw motto
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:zoutopmijnhuid schreef op 24 september 2012 @ 21:12:

Weet iemand trouwens, nu we het toch over profielfotootjes hebben, hoe je je profielfoto op facebook verandert?Als je op je eigen pagina bent (dus daar waar je komt als je op je eigen naam klikt, links), zie je je huidige profielfoto. Als je daar boven gaat zweven met je muis verschijnt de optie 'profielfoto bewerken' vanzelf. Dan kun je een nieuwe maken/uploaden etc.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh en eens met Liezze!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mijn hond had weer eens te veel gedronken en die ging net toen ik de cursor op het icoontjes zette op mijn muis zitten.
Spreuken 18:2
quote:Liezze schreef op 24 september 2012 @ 21:45:

[...]

Als je op je eigen pagina bent (dus daar waar je komt als je op je eigen naam klikt, links), zie je je huidige profielfoto. Als je daar boven gaat zweven met je muis verschijnt de optie 'profielfoto bewerken' vanzelf. Dan kun je een nieuwe maken/uploaden etc.Oh ik dacht dat je bij elke 400 likes een vliegende eenhoorn zag... als je daar op klikt mag je je foto veranderen als het maar in de categorie -naakt, -met kat, -zoenend, -dronken, of -met baby valt.
Sarcasme...niet mijn sterkste kant

*mompelt iets over gebroken nacht met onweer enzo en kruipt weer weg*
Wat is mijn nederlands goed he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven