Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
dinsdag 25 september 2012 om 14:30
Heb je de uitslag al Coetje?
Dat was een late lunch gisteren Zoeb?
Ik probeer bij te komen van 11 dagen aaneen werken.
Vanmorgen toch vroeg mijn bed uit om te tennissen. Ik heb wel meteen gemeld dat ik donderdag niet speel en dat ik ook niet gebeld wens te worden om in te vallen .
Vanmniddag even met Oudste de stad in geweest, kijken voor een nieuwe grote plant voor in huis want de oude is stervende.
Niet geslaagd voor een plant maar wel voor een nieuw bloesje.
In de ouwewijven-winkel Vögele, maar zelfs Oudste vond het ook leuk dus ik heb het gekocht. Op een skinny spijkerbroek en met hoge laarzen is het echt heel leuk.
Paisley he, en ik ben gék op paisley. Vandaar
Vanavond gaan Goldman en ik met tante en oom kermis wokken. ter gelegenheid van hun zoveel jarige (31ste geloof ik) trouwdag.
Dat was een late lunch gisteren Zoeb?
Ik probeer bij te komen van 11 dagen aaneen werken.
Vanmorgen toch vroeg mijn bed uit om te tennissen. Ik heb wel meteen gemeld dat ik donderdag niet speel en dat ik ook niet gebeld wens te worden om in te vallen .
Vanmniddag even met Oudste de stad in geweest, kijken voor een nieuwe grote plant voor in huis want de oude is stervende.
Niet geslaagd voor een plant maar wel voor een nieuw bloesje.
In de ouwewijven-winkel Vögele, maar zelfs Oudste vond het ook leuk dus ik heb het gekocht. Op een skinny spijkerbroek en met hoge laarzen is het echt heel leuk.
Paisley he, en ik ben gék op paisley. Vandaar
Vanavond gaan Goldman en ik met tante en oom kermis wokken. ter gelegenheid van hun zoveel jarige (31ste geloof ik) trouwdag.
woensdag 26 september 2012 om 07:05
woensdag 26 september 2012 om 15:21
Beterschap Coetje! Hopelijk slaat de ab goed aan en voel je je snel weer beter.
Zelf Goldman vond mijn ouwewijvenblousje mooi. Hij zei er zowaar uit zichzelf iets van! In het echt is ie ook leuker dan op de foto vind ik zelf.
Ik heb vandaag vrij en mocht van mezelf lekker lang uitslapen.
Helaas was de pakketbezorger het daar niet mee eens dus die belde me wakker met een pakketje voor Oudste. Ik ben toch even terug naar bed gegaan en heb nog lekker wat liggen dommelen.
Net met Oudste de boodschappen in huis gehaald,
gestofzuigd en nu lig ik met de pootjes omhoog op de bank.
Straks nog koken, maar verder doe ik echt helemaal niks meer vandaag.
Zelf Goldman vond mijn ouwewijvenblousje mooi. Hij zei er zowaar uit zichzelf iets van! In het echt is ie ook leuker dan op de foto vind ik zelf.
Ik heb vandaag vrij en mocht van mezelf lekker lang uitslapen.
Helaas was de pakketbezorger het daar niet mee eens dus die belde me wakker met een pakketje voor Oudste. Ik ben toch even terug naar bed gegaan en heb nog lekker wat liggen dommelen.
Net met Oudste de boodschappen in huis gehaald,
gestofzuigd en nu lig ik met de pootjes omhoog op de bank.
Straks nog koken, maar verder doe ik echt helemaal niks meer vandaag.
donderdag 27 september 2012 om 10:33
Binnen de 24 uur moet je er toch wel wat van gaan voelen Coetje.
Toen ik ab kreeg toen ik die kaakholteonteking had zei de dokter dat ik binnen 24 uur verbetering zou merken en dat was ook zo.
Voel jij er nu nog niks van? Wanneer ben je er mee begonnen?
Ik ga straks lunchen in de stad met vriendin.
Misschien werk ik vanmiddag wel een overhemdenstrijk weg.
Toen ik ab kreeg toen ik die kaakholteonteking had zei de dokter dat ik binnen 24 uur verbetering zou merken en dat was ook zo.
Voel jij er nu nog niks van? Wanneer ben je er mee begonnen?
Ik ga straks lunchen in de stad met vriendin.
Misschien werk ik vanmiddag wel een overhemdenstrijk weg.
donderdag 27 september 2012 om 19:15
Vandaag:
Lunch met vriendin
Naar de Action toiletartikelen inslaan
Overhemdenstrijk
Was vouwen
Was draaien,
Was ophangen
Bovenverdieping stofzuigen
Koken
Straks nog even de beneden stofzuigen en dan met de pootjes omhoog Robinson kijken.
Morgen weer een dagje werken bij de bakker.
Voel je je ondertussen al wat beter Coetje?
Lunch met vriendin
Naar de Action toiletartikelen inslaan
Overhemdenstrijk
Was vouwen
Was draaien,
Was ophangen
Bovenverdieping stofzuigen
Koken
Straks nog even de beneden stofzuigen en dan met de pootjes omhoog Robinson kijken.
Morgen weer een dagje werken bij de bakker.
Voel je je ondertussen al wat beter Coetje?
donderdag 27 september 2012 om 20:06
Die Lola. Leuk konijn is dat. Goed voor je sociale contacten als je niet op Internet kan.
Coe de Ab moet binnen 24 uur zijn werk gaan doen. Pijnlijk he een nierbekkenontsteking. Was er al bang voor. Heb het ook eens gehad.
Ik ben weg. Even naar schoondochter en vriendin. Druk, druk.
Morgen naar Maastricht voor mijn pols die weer opspeelt. Brrr.
Coe de Ab moet binnen 24 uur zijn werk gaan doen. Pijnlijk he een nierbekkenontsteking. Was er al bang voor. Heb het ook eens gehad.
Ik ben weg. Even naar schoondochter en vriendin. Druk, druk.
Morgen naar Maastricht voor mijn pols die weer opspeelt. Brrr.
vrijdag 28 september 2012 om 15:01
vrijdag 28 september 2012 om 20:20
Ik ben lopend vanuit het ziekenhuis naar het centrum van M gelopen. Heerlijk herfstweer en een mooie donkere spijkerbroek gevonden waar ik al lang naar op zoek was. Soms heb je dat geluk na twee winkels en dan is ie ook nog mooi en goedkoop, want bij de kassa bleek dat er nog een tientje vanaf ging.
En het was verder een heule dure winkel. Hoe'st mogelijk hè.
Ik heb weer bewegingsmeters voor tien dagen, mijn pols is stijf en ziet er toch wel lichtelijk een beetje raar uit. Maar dat was al zo. En ik heb pijnstillers geweigerd. Ik wil het zo lang mogelijk volhouden zonder die rommel. 25 Oktober terug en als het niet gaat of de pijn is erger aan het worden moet ik eerder. Ik ga dat natuurlijk wel volhouden hè.
En het was verder een heule dure winkel. Hoe'st mogelijk hè.
Ik heb weer bewegingsmeters voor tien dagen, mijn pols is stijf en ziet er toch wel lichtelijk een beetje raar uit. Maar dat was al zo. En ik heb pijnstillers geweigerd. Ik wil het zo lang mogelijk volhouden zonder die rommel. 25 Oktober terug en als het niet gaat of de pijn is erger aan het worden moet ik eerder. Ik ga dat natuurlijk wel volhouden hè.
zaterdag 29 september 2012 om 12:33
Veel plezier met Troela's verjaardag.
Zoeb,wat een gedoe nog met je pols.Moet je nu weer fysio oid?
Veel plezier met schoondochter vandaag.
Ik heb heerlijk in mijn uppie boodschappen gedaan,scheelt zoveel gezeur zonder Uk erbij
Zometeen ga ik Uk opgeven voor zwemles,tot vandaag betaal je geen inschrijfgeld,scheelt weer wat centen
Zoeb,wat een gedoe nog met je pols.Moet je nu weer fysio oid?
Veel plezier met schoondochter vandaag.
Ik heb heerlijk in mijn uppie boodschappen gedaan,scheelt zoveel gezeur zonder Uk erbij
Zometeen ga ik Uk opgeven voor zwemles,tot vandaag betaal je geen inschrijfgeld,scheelt weer wat centen