geen zin topic
woensdag 26 september 2012 om 11:51
waarom heb ik op mijn vrije woensdag negen van de tien keer een mega-geen zin dag? had geen zin in stofzuigen maar toch maar gedaan, maar nu heb ik echt een schop nodig wat moet nog boodschappen doen.... (bah wat een gemien muts....... daar ben ik helemaal geen type voor, maar ja het mot toch...)
nou ja, kom maar op met die schoppen onder mijn kont....
hebben meer mensen een geen-zin-stemming?
nou ja, kom maar op met die schoppen onder mijn kont....
hebben meer mensen een geen-zin-stemming?
woensdag 26 september 2012 om 11:54
Ik heb ook geen zin....
Maar ik moet over 15 minuten dochters van school halen. Eigenlijk had ik vacatures moeten zoeken. Maar in plaats daarvan heb ik een babyslof gehaakt en voor minstens 15 man bolognese saus gemaakt.
Nou ja, even geen zin en er aan toegeven is ook fijn. Als je echt honger krijgt ga je vanzelf wel boodschappen doen.
Of je komt bij mij spaghetti eten
Maar ik moet over 15 minuten dochters van school halen. Eigenlijk had ik vacatures moeten zoeken. Maar in plaats daarvan heb ik een babyslof gehaakt en voor minstens 15 man bolognese saus gemaakt.
Nou ja, even geen zin en er aan toegeven is ook fijn. Als je echt honger krijgt ga je vanzelf wel boodschappen doen.
woensdag 26 september 2012 om 11:56
tips hoeft niet, gewoon ff wat schoppen onder konten uidelen
is genoeg bij dit topic...
ik ben sinds een paar weken 2 dagen achter mekaar vrij, donderdag heb ik altijd zin in van alles, woensdag niet, hihihi.
(maar dan moeten er ook het meest mienmuts-huishoud dingen gebeuren. dat ik daar deprie van word is niet erg vreemd....)
is genoeg bij dit topic...
ik ben sinds een paar weken 2 dagen achter mekaar vrij, donderdag heb ik altijd zin in van alles, woensdag niet, hihihi.
(maar dan moeten er ook het meest mienmuts-huishoud dingen gebeuren. dat ik daar deprie van word is niet erg vreemd....)
woensdag 26 september 2012 om 11:57
quote:Hangmat schreef op 26 september 2012 @ 11:54:
Ik heb ook geen zin....
briljant idee! ik heb nog wel eten in huis hoor, wilde morgen boodschappen doen maar vandaag heb ik meer tijd dus vond ik praktischer...
klaproosje: ja is prima, heb ik fantasie genoeg voor .
waar gaat ie over? minuscule tandheelkundige incinuaties?
of um... het ontstaan van plasmacelmembraam bij kakkerlakken?
offum........iets anders leuks? hihihi...
Ik heb ook geen zin....
briljant idee! ik heb nog wel eten in huis hoor, wilde morgen boodschappen doen maar vandaag heb ik meer tijd dus vond ik praktischer...
klaproosje: ja is prima, heb ik fantasie genoeg voor .
waar gaat ie over? minuscule tandheelkundige incinuaties?
of um... het ontstaan van plasmacelmembraam bij kakkerlakken?
offum........iets anders leuks? hihihi...
woensdag 26 september 2012 om 12:05
Ik ken het maar al te goed, maar als ik dan toch ineens zomaar, per ongeluk, uit het niets op ga staan en mijn klusjes ga doen is het ook zo klaar. Later denk ik dan altijd, of terwijl ik al bezig ben, nou... dat stelt ook niet veel voor, waarom heb ik dat niet eerder gedaan. Terwijl het vaak maar 10 minuten werk is.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
woensdag 26 september 2012 om 12:36
Herkenbaar! De afgelopen dagen ben ik super fanatiek bezig geweest met mijn studie. Maar vandaag heb ik gewoon geen zin. Ik heb wel al een sollicitatiebrief geschreven vanmorgen, maar daar staat tegenover dat ik een college heb geskipt (dat verder toch niet echt relevant was voor mijn studie maargoed) en nog steeds niks heb uitgevoerd. Maar ik ga nú lunchen en dan echt nuttige dingen doen. Echt waar.
woensdag 26 september 2012 om 12:51
Ik deed op mijn vrije dag ook vaak weinig omdat ik tegen de "moet' dingen zat aan te hikken.
En daardoor ook niet echt kon genieten van de leuke dingen , omdat in mijn achterhoofd zat dat ik nog van alles moest doen. Daarom probeer ik dat soort dingen de avond ervoor te doen, zodat ik op mijn vrije dag tijd heb voor de leuke dingen.
En daardoor ook niet echt kon genieten van de leuke dingen , omdat in mijn achterhoofd zat dat ik nog van alles moest doen. Daarom probeer ik dat soort dingen de avond ervoor te doen, zodat ik op mijn vrije dag tijd heb voor de leuke dingen.
woensdag 26 september 2012 om 13:12
woensdag 26 september 2012 om 13:25
woensdag 26 september 2012 om 13:54
quote:Confiture schreef op 26 september 2012 @ 12:04:
Oh teut, geniet van je vrije dag! Ik zit op kantoor. Hup, boodschappen doen. Ik moet dat soort onzin in het weekend opknappen! Of kun jij vast wat voor me meenemen?
jawoll herr oberstunder...
ben zelfs al terug, ik ging voor de nodige lichaamsbeweging meteen maar ff een winkelcentrum verder. twee vliegjes in 1 klap...
mezelf meteen maar ff getrakteerd op dure wax van de kapper (voor in mn haar, niet om op te eten )
Oh teut, geniet van je vrije dag! Ik zit op kantoor. Hup, boodschappen doen. Ik moet dat soort onzin in het weekend opknappen! Of kun jij vast wat voor me meenemen?
jawoll herr oberstunder...
ben zelfs al terug, ik ging voor de nodige lichaamsbeweging meteen maar ff een winkelcentrum verder. twee vliegjes in 1 klap...
mezelf meteen maar ff getrakteerd op dure wax van de kapper (voor in mn haar, niet om op te eten )
woensdag 26 september 2012 om 13:57
quote:penelopeia schreef op 26 september 2012 @ 12:37:
Ohh en ik heb ook de volgende irrationele gedachte: ik heb nu toch de hele ochtend al niks uitgevoerd, dus mijn dag is al verpest, dus kan ik de rest van de dag maar beter ook niks doen. Slaat nergens op natuurlijk!
dat klopt echt niks van, dat is verstand versus gevoel.
een dagje lummelen is erg goed voor de 'mentale ontspanning'.
je vervelen bijvoorbeeld ook, je hebt iedere dag minstens een uur nodig waarin je ff alleen doet waar je zin in hebt. (dit verzin ik niet, heb ik uit het boek van psycholoog Gijs Jansen, nee ik maak geen reclame)
frizz je hebt helemaal gelijk, hier let ik ook wel op. echter omdat ik chronisch vermoeid ben (geen ME of zo, ik ben niet altijd moe maar wel een stuk sneller dan normaal zeg maar) ben ik mezelf eigenlijk verplicht om het een en ander wat beter te verdelen. een dag en werken, en boodschappen en huishouden bijvoorbeeld dat lukt mij niet. het is overigens niet mijn bedoeling om zielig te doen hoor
ik heb er mee leren leven, er zijn ergere dingen...
Ohh en ik heb ook de volgende irrationele gedachte: ik heb nu toch de hele ochtend al niks uitgevoerd, dus mijn dag is al verpest, dus kan ik de rest van de dag maar beter ook niks doen. Slaat nergens op natuurlijk!
dat klopt echt niks van, dat is verstand versus gevoel.
een dagje lummelen is erg goed voor de 'mentale ontspanning'.
je vervelen bijvoorbeeld ook, je hebt iedere dag minstens een uur nodig waarin je ff alleen doet waar je zin in hebt. (dit verzin ik niet, heb ik uit het boek van psycholoog Gijs Jansen, nee ik maak geen reclame)
frizz je hebt helemaal gelijk, hier let ik ook wel op. echter omdat ik chronisch vermoeid ben (geen ME of zo, ik ben niet altijd moe maar wel een stuk sneller dan normaal zeg maar) ben ik mezelf eigenlijk verplicht om het een en ander wat beter te verdelen. een dag en werken, en boodschappen en huishouden bijvoorbeeld dat lukt mij niet. het is overigens niet mijn bedoeling om zielig te doen hoor
ik heb er mee leren leven, er zijn ergere dingen...
woensdag 26 september 2012 om 17:52