USB- stick probleem
woensdag 12 september 2012 om 16:14
Wie zou me kunnen helpen met het volgende; Ik heb een USB stick maar deze geeft nu aan; De schijf in station F: moet worden geformatteeerd voordat u die kunt gebruiken. Ik wil graag alle gegevens op de USB stick behouden. Wat moet ik nu doen?
(Ik ben niet zo'n computertechneut vandaar mijn vraag)
(misschien dat de schijf te vol is geraakt doordat ik er een aantal grote quarkxpress bestanden er op heb geplaatst? Deze heb ik er op een oude apple op gezet en daarna de USB stick weer in een pc geplaatst)
Alvast bedankt
(Ik ben niet zo'n computertechneut vandaar mijn vraag)
(misschien dat de schijf te vol is geraakt doordat ik er een aantal grote quarkxpress bestanden er op heb geplaatst? Deze heb ik er op een oude apple op gezet en daarna de USB stick weer in een pc geplaatst)
Alvast bedankt
woensdag 26 september 2012 om 19:23
ok de eerste keer dat ik R-studio installeerde werd er ook gevraagd om de toolbar Babylon te installeren. Dit werd aanbevolen. Ik heb deze add-on nu ook verwijderd en ook als programma verwijderd. Ik las op internet dat deze add-on ook wel problemen geeft. Maar firefox geeft nu ook vaak foutmeldingen en vraagt dan om firefox te beeindigen. Ik had op mijn computer al cc cleaner. Maar ik heb geen idee hoe dit werkt eigenlijk. Maar misschien is het goed om alles van R-studio eerst te verwijderen, Ik heb het idee dat er iets van een virus ofzo is meegeinstalleerd?
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt in de post van 8.19 uur en 9.49 uur. Bedoel je dat ik dan in de map program files zoek naar R-studio en dan een letter bijvoorbeeld p voor de naam R-studio zet (bij de map R-studio)Maar eerst de download van R-studio opslaan op het bureaublad?
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt in de post van 8.19 uur en 9.49 uur. Bedoel je dat ik dan in de map program files zoek naar R-studio en dan een letter bijvoorbeeld p voor de naam R-studio zet (bij de map R-studio)Maar eerst de download van R-studio opslaan op het bureaublad?
woensdag 26 september 2012 om 21:17
Ik had vandaag ook alles wat ik op de hele computer (bij bestanden zoeken) handmatig gewist van Babylon, Dus ook cookies etc.(niet via cc cleaner dus)
Ik heb als virusscanner al microsoft security essentials. en mc afree security essentials maar die laatste werkt niet.Maar het is dan wel goed om ook die andere virusscanner te downloaden?
Zo ja hoe zet ik dan microsoft security essentials tijdelijk uit?
Ik heb als virusscanner al microsoft security essentials. en mc afree security essentials maar die laatste werkt niet.Maar het is dan wel goed om ook die andere virusscanner te downloaden?
Zo ja hoe zet ik dan microsoft security essentials tijdelijk uit?
woensdag 26 september 2012 om 22:19
Babylon had ik al verwijderd op de manier die je beschreef.
R-studio heb ik ook verwijderd via configuratiescherm en software.
CC- cleaner gebruik ik dan maar niet. Teveel risico. Ik heb cc cleaner ook nog niet gebruikt.
Ik moet nu dus zoeken naar de log. In de map local settings kan ik alleen kiezen uit de map Apps, temporary files, geschiedenis en temp maar niet de map application data. Dus ik weet niet waar ik zoeken moet.
R-studio heb ik ook verwijderd via configuratiescherm en software.
CC- cleaner gebruik ik dan maar niet. Teveel risico. Ik heb cc cleaner ook nog niet gebruikt.
Ik moet nu dus zoeken naar de log. In de map local settings kan ik alleen kiezen uit de map Apps, temporary files, geschiedenis en temp maar niet de map application data. Dus ik weet niet waar ik zoeken moet.
woensdag 26 september 2012 om 22:56