Wat moet ik vragen?!
vrijdag 28 september 2012 om 23:06
Ik geef een groot feest maar heb geen inspiratie qua verjaardags cadeau's ..
Maar het wordt me steeds vaker gevraagd!
Hebben jullie ideeën?
Mijn lijstje is nu
Taartmaak spullen
Sixbon
Geld
Mavala nagellak
Wijnglazen
Theepot
Sokken
Cocktail shaker
Maffe panty's
Make up heb ik genoeg. Kleding en sieraden ook..
Help?! :p
Maar het wordt me steeds vaker gevraagd!
Hebben jullie ideeën?
Mijn lijstje is nu
Taartmaak spullen
Sixbon
Geld
Mavala nagellak
Wijnglazen
Theepot
Sokken
Cocktail shaker
Maffe panty's
Make up heb ik genoeg. Kleding en sieraden ook..
Help?! :p
vrijdag 28 september 2012 om 23:12
quote:Jonari schreef op 28 september 2012 @ 23:09:
Boeken of dvd's.
Daar maak je mij ook erg, erg blij mee.
Zo'n stripper wat iemand anders suggereert zou ik slaan en schoppen. Hoewel, daar ben ik dan weer veel te aardig voor. Het wordt dat zo iets als: "Ehm, u doet erg uw best, maar ik ben bang dat ik het toch niet op prijs stel. Neemt u vooral een lekker hapje en een drankje voor u vertrekt."
Boeken of dvd's.
Daar maak je mij ook erg, erg blij mee.
Zo'n stripper wat iemand anders suggereert zou ik slaan en schoppen. Hoewel, daar ben ik dan weer veel te aardig voor. Het wordt dat zo iets als: "Ehm, u doet erg uw best, maar ik ben bang dat ik het toch niet op prijs stel. Neemt u vooral een lekker hapje en een drankje voor u vertrekt."
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 28 september 2012 om 23:17
Tuinplanten
vazen
mooi tafelkleed/ servetten
schaal voor spaghetti/ fruit/ broodjes/ weet-ik-veel
fles likeur
likeurglazen
Heb je geen dingen die je wel lekker vindt maar die je te duur voor jezelf vindt; deo van je favoriete parfum, bijzonder haarmaskertje oid?
geurkaarsen ( echte goeie zijn ook niet goedkoop )
tassen ( kun je daar ooit genoeg van hebben? )
bijzondere ( losse ) thee
gebaksbordjes/ mooie taartschep/ gebaksvorkjes
abonnement op een tijdschrift
bon voor uit eten
receptenboek voor coctails ( en daar weer spullen voor; siroopjes, bijzondere rietjes etc )
Google eens op " gadgets " .
vazen
mooi tafelkleed/ servetten
schaal voor spaghetti/ fruit/ broodjes/ weet-ik-veel
fles likeur
likeurglazen
Heb je geen dingen die je wel lekker vindt maar die je te duur voor jezelf vindt; deo van je favoriete parfum, bijzonder haarmaskertje oid?
geurkaarsen ( echte goeie zijn ook niet goedkoop )
tassen ( kun je daar ooit genoeg van hebben? )
bijzondere ( losse ) thee
gebaksbordjes/ mooie taartschep/ gebaksvorkjes
abonnement op een tijdschrift
bon voor uit eten
receptenboek voor coctails ( en daar weer spullen voor; siroopjes, bijzondere rietjes etc )
Google eens op " gadgets " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 28 september 2012 om 23:17
quote:rara70 schreef op 28 september 2012 @ 23:11:
Tja......tis wel weer wat anders als geurkaarsjes toch? Dat zeker alhoewel ik dan toch liever zes pakken geurkaarsjes in de kast heb liggen na een verjaardag dan dat ik één uur (?) zou moeten doorbrengen, me opgelaten voelend op een stoel zittend, kijkend naar een man die met zijn kruis staat te hippen.
Tja......tis wel weer wat anders als geurkaarsjes toch? Dat zeker alhoewel ik dan toch liever zes pakken geurkaarsjes in de kast heb liggen na een verjaardag dan dat ik één uur (?) zou moeten doorbrengen, me opgelaten voelend op een stoel zittend, kijkend naar een man die met zijn kruis staat te hippen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 28 september 2012 om 23:19
quote:Splinter02 schreef op 28 september 2012 @ 23:18:
Gewoon niks? Dat alleen de aanwezigheid al voldoende is als cadeau?Nou daar zou ik me als gast dan weer niet zo heel prettig bij voelen.
Gewoon niks? Dat alleen de aanwezigheid al voldoende is als cadeau?Nou daar zou ik me als gast dan weer niet zo heel prettig bij voelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 28 september 2012 om 23:20
http://oneforone.nl/kadoo ... Pqu9fKZ2bICFaTKtAodalEAdQ
vrijdag 28 september 2012 om 23:21
quote:Splinter02 schreef op 28 september 2012 @ 23:18:
Gewoon niks? Dat alleen de aanwezigheid al voldoende is als cadeau?Mijn moeder die nooit wat wil heb ik een keer een Unicef-schaap kado gedaan. Zij krijgt dan dus niks, een arm iemand krijgt een schaap, en ik krijg nog steeds bedelmails van Unicef.
Gewoon niks? Dat alleen de aanwezigheid al voldoende is als cadeau?Mijn moeder die nooit wat wil heb ik een keer een Unicef-schaap kado gedaan. Zij krijgt dan dus niks, een arm iemand krijgt een schaap, en ik krijg nog steeds bedelmails van Unicef.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 28 september 2012 om 23:23
http://www.gadgethouse.nl/romantische-s ... p3570.html
vrijdag 28 september 2012 om 23:27
Ik heb, toen ik een feestje gaf, een vriendin alle mailadressen gegeven en ik er was iets dat ik graag wilde hebben dat nogal prijzig was.
Vriendin heeft iedereen laten bijleggen aan dat cadeau en ik gebruik het wekelijks. Denk iedere keer weer aan het feestje en aan mijn vriendinnen. Zij blij, ik blij.
Vriendin heeft iedereen laten bijleggen aan dat cadeau en ik gebruik het wekelijks. Denk iedere keer weer aan het feestje en aan mijn vriendinnen. Zij blij, ik blij.