Wat moet ik vragen?!

28-09-2012 23:06 55 berichten
Ik geef een groot feest maar heb geen inspiratie qua verjaardags cadeau's ..

Maar het wordt me steeds vaker gevraagd!

Hebben jullie ideeën?

Mijn lijstje is nu

Taartmaak spullen

Sixbon

Geld

Mavala nagellak

Wijnglazen

Theepot

Sokken

Cocktail shaker

Maffe panty's

Make up heb ik genoeg. Kleding en sieraden ook..

Help?! :p
Alle reacties Link kopieren
Verrassingspakketjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een stripper!
quote:rara70 schreef op 28 september 2012 @ 23:09:

Een stripper!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Boeken of dvd's.
quote:rara70 schreef op 28 september 2012 @ 23:09:

Een stripper!

Zou er persoonlijk niet zo blij mee zijn
Tja......tis wel weer wat anders als geurkaarsjes toch?
Ah goeie Enn
Fashionscheque, dinerbon, theaterbon, tijdschriftenbon, hotelbon
Beter een half motto....
quote:Jonari schreef op 28 september 2012 @ 23:09:

Boeken of dvd's.

Daar maak je mij ook erg, erg blij mee.

Zo'n stripper wat iemand anders suggereert zou ik slaan en schoppen. Hoewel, daar ben ik dan weer veel te aardig voor. Het wordt dat zo iets als: "Ehm, u doet erg uw best, maar ik ben bang dat ik het toch niet op prijs stel. Neemt u vooral een lekker hapje en een drankje voor u vertrekt."
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Boeken heb ik al heel veel. En heb een specifieke 'smaak'.. Ik heb een fijne bent dus stripper.is niet nodig..
Oke.....serieuse bijdrage dan; heb je geen concert of theatervoorstelling waar je graag naar toe zou willen, en daar kaartjes of theater/concertbon voor kan vragen?
Ik ben niet zo van de doe bonnen.. Voelt als verplichting en blijft liggen..
Tuinplanten

vazen

mooi tafelkleed/ servetten

schaal voor spaghetti/ fruit/ broodjes/ weet-ik-veel

fles likeur

likeurglazen

Heb je geen dingen die je wel lekker vindt maar die je te duur voor jezelf vindt; deo van je favoriete parfum, bijzonder haarmaskertje oid?

geurkaarsen ( echte goeie zijn ook niet goedkoop )

tassen ( kun je daar ooit genoeg van hebben? )

bijzondere ( losse ) thee

gebaksbordjes/ mooie taartschep/ gebaksvorkjes

abonnement op een tijdschrift

bon voor uit eten

receptenboek voor coctails ( en daar weer spullen voor; siroopjes, bijzondere rietjes etc )

Google eens op " gadgets " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:rara70 schreef op 28 september 2012 @ 23:11:

Tja......tis wel weer wat anders als geurkaarsjes toch? Dat zeker alhoewel ik dan toch liever zes pakken geurkaarsjes in de kast heb liggen na een verjaardag dan dat ik één uur (?) zou moeten doorbrengen, me opgelaten voelend op een stoel zittend, kijkend naar een man die met zijn kruis staat te hippen.
Gewoon niks? Dat alleen de aanwezigheid al voldoende is als cadeau?
Lampe berger vragen aan een aantal mensen samen?
quote:Splinter02 schreef op 28 september 2012 @ 23:18:

Gewoon niks? Dat alleen de aanwezigheid al voldoende is als cadeau?Nou daar zou ik me als gast dan weer niet zo heel prettig bij voelen.
http://oneforone.nl/kadoo ... Pqu9fKZ2bICFaTKtAodalEAdQ
quote:Splinter02 schreef op 28 september 2012 @ 23:18:

Gewoon niks? Dat alleen de aanwezigheid al voldoende is als cadeau?Mijn moeder die nooit wat wil heb ik een keer een Unicef-schaap kado gedaan. Zij krijgt dan dus niks, een arm iemand krijgt een schaap, en ik krijg nog steeds bedelmails van Unicef.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
http://www.gadgethouse.nl/romantische-s ... p3570.html
Geen kado is geen.optie. Voor.mij.wel maar de gasten.niet.. Heb al vaak genoeg gezegd dat ik niks hoef haha. Voor mijn kamer hoef ik eigenlijk niets. Met nieuw ingericht. Doe bonnen voelen als een verplichting en blijven liggen .. En bent is vent*
Kijk eens kritisch naar praktische dingen die je nodig hebt. Bv fietstassen, een laptophoes, hobbyspullen zoals verf of tekenpapier, nieuwe oortjes voor je iphone, dat soort dingen vind ik altijd fijn om te krijgen.
Dagje sauna aan een groepje vriendinnen vragen?
Ik heb, toen ik een feestje gaf, een vriendin alle mailadressen gegeven en ik er was iets dat ik graag wilde hebben dat nogal prijzig was.

Vriendin heeft iedereen laten bijleggen aan dat cadeau en ik gebruik het wekelijks. Denk iedere keer weer aan het feestje en aan mijn vriendinnen. Zij blij, ik blij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven