wie durft?

28-09-2012 22:29 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms kom je weleens recepten tegen waarvan je je niet voor kunt stellen dat het lekker kan zijn.

Maar je plaatst ook geen recept waarvan je vindt dat het " geen vreten is " , toch?

Als de dapperen onder ons nou even komen vertellen dat het écht wel lekker is, kunnen de schijtlijsters onder ons ook eens wat bijzonders eten.

Ik trap af met:

Spaghetti met pindakaas

Ingrediënten:

•Doperwten

•3 bosuitjes

•1 stengel bleekselderij

•120 gr. spaghetti

Voor de dressing:

•3 grote lepels pindakaas

•1 eetlepel honing

•beetje water

•beetje olijfolie

•1 teentje knoflook

•citroensap

Bereiding:

Kook water voor de spaghetti en kook deze volgens de aanwijzingen op het pak. Maak ondertussen vast de dressing: Doe alle ingrediënten voor de dressing in de blender, laat alles goed mixen en zet even weg.

Doe wat olijfolie in een pan en laat de bleekselderij en bosui zachtjes fruiten. Ongeveer 2 minuten. Voeg daarna de doperwtjes en de spaghetti toe. Haal van het vuur, voeg de dressing toe en laat nog een uurtje staan in de koelkast, totdat alle smaken goed in zijn getrokken. Eet smakelijk!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mie en spaghetti lijken toch op elkaar? Of je nou satésaus over spaghetti of mie doet maakt toch weinig uit?

Ik vind het wel een interessant recept Bia (afkorting is bezoedeld) Bianca.
quote: italie_meisje, 10 uur geleden

Haha ik dacht chocolover komt nu ff vertellen dat die kip in chocolade stoofpot idd lekker is. Maar nee, het ging om de pindakaas. Staat al op de planning om te maken heur
quote:eleonora schreef op 29 september 2012 @ 09:53:

Mie en spaghetti lijken toch op elkaar? Of je nou satésaus over spaghetti of mie doet maakt toch weinig uit?

Als je het zo bekijkt,.... Maar zo had ik het niet bekeken.

Ik vind het wel een interessant recept Bia (afkorting is bezoedeld) Bianca.
Zijn er ook nog mensen die hier verslag doen over hun "proef de probeersel"?

Ik ben wel nieuwsgierig.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Tuurlijk jaja! Kan ff duren maar ik laat zeker weten wat ik van de kip in chocola vond
Wat een leuk topic. We hebben ooit al een keer zon soort topic gehad en wat was dat lachen. Robo heeft destijds een gruwelijk vies gerecht gemaakt met vissticks. Erg dapper . Als ik het goed onthouden heb dan was het zelfs te nassen.

Ik lees mee. Weet niet of er dingen tussen staan die ik wil maken, ik hou meer van gerechten waar me bij voorbaat al het water bij in de mond loopt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:chocolover schreef op 29 september 2012 @ 11:24:

Tuurlijk jaja! Kan ff duren maar ik laat zeker weten wat ik van de kip in chocola vond In Mexico eten ze dat veel he!!! In al mijn Mexicaanse kookboeken staan er wel gerechten van in.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh en volgens mij wordt in de surinaamse keuken vaker spaghetti slierten gebruikt om bami mee te maken. Aan die slierten zelf zit natuurlijk weinig smaak.
Roomijs met rookworst!

Gatverrrr.
http://www.theydrawandcoo ... y-by-andrea-claire-adajar

Prachtige site, dat wel.
Melksnoep! Lekker!!!

Net als melkijs. Hmmmm
Ik drink nu trouwens rozensiroop met melk. (Stroop susu)

Vind ook niet iedereen lekker.

Melk snoepjes, te verkrijgen bij de toko.
quote:missy_acy schreef op 29 september 2012 @ 20:17:

Ik drink nu trouwens rozensiroop met melk. (Stroop susu)

Vind ook niet iedereen lekker.Oh, ik vind echt alles dat naar rozen smaakt heerlijk, maar ik heb ook wel eens van visite te horen gekregen dat rozen-aroma vooral leuk is voor zeep
quote:Dibbes1 schreef op 28 september 2012 @ 23:18:

Ik had het vetgedrukte nog niet gezien BGB en het eerste waar ik aan dacht was: kip met pindakaas, andijvie en rijst

Andijvie met rijst is echt lekker *schrijft degene die gekookte andijvie niet lekker vind*

Ga dat spaghetti recept zeker een keer proberen! Ben ik wel voor in!
Kip met pindasaus(kaas), andijvie en rijst is ook erg lekker.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Leuk topic, BGB!

Mijn lief smult altijd van pannenkoeken met stroop en gebakken bacon. Ik gruw daarvan.

Verder had ik van vrienden uit Oostenrijk pompoenpitolie gekregen. Lekker bij salades. Maar zij zeiden dat ik het echt eens over vanilleroomijs moest gooien. Na lang aarzelen gedaan en dat smaakte inderdaad geweldig!
Kip met chocolade heb ik overigens meermalen bij Mexicaanse restaurantjes gegeten en dat is heerlijk!
Dit recept is echt lekker, maar de meeste mensen gruwen van de combi van ingrediënten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven