Kasteel

10-09-2012 18:52 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo lieve dames, komt u binnen in dit mooie nieuwe kasteel.

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... asteel.JPG[/img]
Haai Q!

Ja was erg leuk toeval.

En leuk dat je mijn Zoenert leuk vindt. Eens :-).

He zo'n zin in morgen. Huis is schoon, boodschappen binnen nu alleen nog cake en tulband bakken.
Oooooh, ik ga jullie zien vandaag! Zin in!!!

Gisteren had ik mijjn eerste, echte weg-zonder-mijn-kind-zaterdagavonduitstapje. Een afscheidsfeestje van een goede vriend van mij, die voor Heel lang naar Heel ver gaat. Tja, dat kon, mocht, en wilde ik niet missen. Was fijn!

Dat Muppet anderhalf uur heeft liggen krijsen vannacht en Brananas fli k heeft laten afzien, omdat ik er niet was, negeer ik dan maar even.

Negeren jullie dan onze wallen?
Wat wilde ik nou toch typen?
Off course my dear. arme brananas...

Maar in ieder geval fijn dat jouw feestje fijn was, dan was het het waard, toch

Alles klaar hoor voor jullie komst. Huis schoon, zoetigheid afgebakken.

Marge zorgt voor de volle maag voor de terugreis.

Kat is zo opgewonden dat hij dehele ochtend al miauwend door het huis heenloopt. *zucht dat wordt maar niet minder*

Zin in jullie zien straks
Het was fijn Suup, dank je wel!
Wat was het leuk gisteren meiden.

Iedereen goed thuisgekomen?

Met zoenert gisteravond nog knus bankgehangen. Restjes opgegeten en opgedronken en gezoend natuurlijk

Hij vond jullie een apart stel bij elkaar (is een compliment) en heeft zich prima vermaakt.

Troep inmiddels grotendeels opgeruimd. Jouw mooie schaal staat op tafel Lil, goede keus!!

Alleen de kruimels van Muppet moeten nog in een stofzuiger.

Zo even werkgerelateerde afspraak, dan een koort meetmoment met de mama en vanavond nog lekker soep van Marge en nog wat werkdingen doen. Laters
Ja, heel goed thuis gekomen. Muppet was nog voor ik de straat uitreed al diep in slaap, en thuis was ik nog net op tijd om de twee oudsten in slaap te knuffelen. Daarna met mijn Liefste op de bank geploft en soep gegeten,

En vanmorgen met een draak en een draak gespeeld. <3

Een apart stel... Tja, kan niet zeggen dat hij ongelijk heeft, grijns. Maar wel een heel leuk, lief, mooi, geweldig stel...

De kruimels van Muppet.

~kijkt rond~

Yup, herkenbaar,
Muppets poepen krummels. dat doen ze.

En wij zijn zeker apart. Davinnikwelleuk.

Verder loop ik een beetje over van de drukte en de stress. De OuderRaad blieft allerhande aandacht en tijd. En dat is belangrijk en goed, maar koelere, waarom alles als ik het toch al druk had?

Ik vind ons zeer zeker apart. En het allerleukste kasteel van de hele wereld. Ik ben zo blij met ons!
Koffie!
Thee!

Of sterke drank.

Ik ga namelijk mijn gemakeupte dochter uit de kroeg halen,
En een hele mooie dochter ook nog!

Heeft ze het leuk gehad?
Ja, absoluut.

Alleen was er één minpuntje.

De jongen waar ze stiekem verliefd op is, vroeg steeds maar of ze met hem wilde schuifelen. En dat wilde ze niet. "En toen ik eindelijk durfde, mam... toen waren er geen schuifelliedjes meer!!!" .

Schuifelen.

Verliefd zijn.

Niet durven.

Mens, begint dat gesodemieter nu al... ze is koud acht!!

~heeft ze niet van mij hoor, echtnie~
Oh wat herkenbaar liefffff.

Dinsdag was mijn dag niet, woensdag was mijn dag niet, vandaag wordt het hem ook niet. misschien moet ik maar inzien dat het mijn week niet is. Zucht.
Gossie toch, en de week begon zo lekker...
Maar de dag eindigt wel fijn, met mijn zoenert op de bank. Filmpje en lekkere hapjes, stokbroodje smeerseltjes. Stukje kaas. Nou ja van die dingen.
Die Mops . Misschien gelukkig dat ze nog niet durft, dan schuift (schuifelt) dat allemaal nog even op...

Ik heb vandaag een Dot-dagje. Studiedag school; vanochtend 2e ontbijtje gedaan bij de Hema, wat shirtjes voor haar geshopt en broeken voor Zoon, nu weer thuis en terwijl zij boekjes leest zit ik nog wat werk te doen. Superrelaxt allemaal (al doet mijn workload anders vermoeden, maar er is ook nog zoiets als in het moment en de kansen grijpen die er zijn en het is zo lekker, met m'n meisje-tijd!)

Vanavond mag ze een proefles moderne dans doen via mijn sportschool- tevens dansjuf, Dochter waarschijnlijk ook mee, allemaal leuk.

En ik ben blij omdat ik mijn huis terug veroverd heb op de klusmannen die er een kleine week doorgeen hebben gesjouwd en van de zolder een Paleisje hebben gemaakt - we hebben daar nu een soort mega-dakraam tevens uitklapbalkon, het is prachtig en licht en ruim en ik heb de inrichting aangepast zodat we nu echt een superkamer hebben daar waar je ook lekker in het zonnetje kunt zitten in alle rust. Ik ben er zo blij mee! Zeker nu ik alle stof en gruis heb weggezorgen en -gepoetst. Joehoepie, fijn huis!

Verder nog steeds zware tijden met GG, op en af, niet makkelijk allemaal, we leven er maar dapper doorheen en onder alle moeizaam en moeilijk ligt veel liefde en samen, dat voelen we gelukkig allebei.

Koffie, anyone?
Nog iets te vroeg voor op de vriendjessite, maar hier is anoniemer, dus: Neef belde net om te vertellen dat er begin mei gezinsuitbreiding komt

Ik word voor de tweede keer tante :-)
WAUW, gefeliciteerd! Wat schattig dat Neef erover belde ook
Ik heb zelfden gen tekst , maar ik kon nu alleen maar oh uitbrengen.

Neef zei er komt een baby, ik bij jullie? Krijg jij een broertje of zusje? Neef: jaaaaa
Ooooooh, wat een fijn nieuws, gefeliciteerd!

Wat gaat dat nieuwe kindje boffen met een tante als jij, lieve Suup.

Jaa heel fijn. Ik had eerlijk gezegd al wel een soort voorgevoel dat dit nieuws eraan zat te komen.

Neef verheugt zich op het voorlezen van de baby. Maar luiers verschonen dat zag hij toch niet echt zitten

En mijn moeder is ervan overtuigd dat het een meisje gaat worden. Nou ja dat duurt nog een week op 12 voor we dat weten.

Moet wel bekennen dat mijn eierstokken het wel even zwaar hebben... *mixed emotion icoontje*
Die mixed emotions kan ik me heel goed voorstellen, mop. Zoiets lijkt me, ondanks datje het ze zo gunt en blij bent, ook heel erg moeilijk. Lijkt me niet meer dan logisch, gezien jouw grote,mooie hart.

Dat is lief gezegd mims. U is een schat.

Ben oprecht blij hoor, met de nieuwe neef of nicht.

En tegelijkertijd baal ik er ook wle weer van dat het steekt. Dat is nou eenmaal hoe het leven is gelopen, en wie weet loopt het nog eens anders. Vooralsnog geniet ik van al die lieve kids om mij heen, inclusief die van jullie meiden.
Van zoenert moet ik nog even doorgegeven dat jij de spijker op zijn kop raakt.
Regelmatig, maar waarom dit keer? Omdat ik zeg dat jij een lieverd bent met een enorm groot hart? Mop, dat ziet een blind paard zelfs nog....
quote:mimsey schreef op 01 oktober 2012 @ 10:23:

Regelmatig, maar waarom dit keer? Omdat ik zeg dat jij een lieverd bent met een enorm groot hart? Mop, dat ziet een blind paard zelfs nog....

Dat dus!

Suup is een lieverd! Die een knuf verdient omdat ze em verdient.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven