USB- stick probleem

12-09-2012 16:14 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zou me kunnen helpen met het volgende; Ik heb een USB stick maar deze geeft nu aan; De schijf in station F: moet worden geformatteeerd voordat u die kunt gebruiken. Ik wil graag alle gegevens op de USB stick behouden. Wat moet ik nu doen?

(Ik ben niet zo'n computertechneut vandaar mijn vraag)

(misschien dat de schijf te vol is geraakt doordat ik er een aantal grote quarkxpress bestanden er op heb geplaatst? Deze heb ik er op een oude apple op gezet en daarna de USB stick weer in een pc geplaatst)

Alvast bedankt
-Als ik in preview klik zijn er een aantal bestanden met een rood kruis ervoor. Die niet aanvinken?

-Hoe herken ik of een bestand goed is?

- Is een word bestand die in preview allemaal codes geeft binary ofzo wel goed? Aanvinken?

-Kan ik verder alles selecteren? Ook als het bestand groter is dan 64 KB?

- Of moet ik alles selecteren?

- Daarna recoveren?

-Wat bedoel je met folders opbouwen?

-Hoe scan je bad sectors?
.
.
.
.
.
.
Dus geen vinkje voor recover alternative data streams, recover extra found attributes, recover extra found files? Hoef maar 4 aan te vinken dus?
.
heb op recover geklikt krijg nu te zien dat een bestand : the attribute hidden heeft. Moet kiezen uit remove of doorgaan.
Er staat bij the current windows explorer settings on your pc do not permit to show this file type. (misschien dat het om een photoshop bestand gaat.
.
.
..
Hoe kan ik de verkenner anders instellen?
.
ok dan doe ik dat maar niet. Gewoon maar continue of moet ik voor remove kiezen?
.
Vinkje weg kan niet. Want ik moet kiezen tussen remove of continue. Had al geprobeerd dit schermpje te sluiten. maar dat lukt niet, hij is al bezig met recoveren. Maar het programma blijft hangen op 4 procent. Of het programma gaat niet zo snel.
Ok kreeg elke keer allerlei hidden files in het scherm. Ik heb iedere keer op continue geklikt. Volgens mij is het recoveren nu afgelopen.
Hallo Oddjob; Nou het is gelukt!! De bestanden die ik nodig had. En het meeste is er nog! Super!! Echt heel erg bedankt!!
.
Ik kan gewoon wel het programma sluiten nu Of moet ik iets opslaan voor een mogelijke volgende scan (voor dingen die nog niet zijn gerecovered en wat ik nog zou willen recoveren)
.
programma was gestopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven