Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zaterdag 29 september 2012 om 15:13
zondag 30 september 2012 om 09:58
Leuk feestje gehad Goldie?
Zoeb,hoe is het met het gordijn afgelopen?En wat heb je allemaal gekocht bij Ikea?
Met mij gaat het weer iets beter dan gister.
Vandaag veel wassen en vouwen en opruimen.
En vanmiddag gaan we voor de laatste keer frieten eten in het volgende dorp.De eigenaren moeten stoppen omdat ze die hele hoek gaan platgooien en appartementen bouwen.
Uk heeft al beslag gelegd op het dartbord dus die moet hij gaan ophalen.
Shadow,ondertussen al een oplossing met de douchedeur?
Zoeb,hoe is het met het gordijn afgelopen?En wat heb je allemaal gekocht bij Ikea?
Met mij gaat het weer iets beter dan gister.
Vandaag veel wassen en vouwen en opruimen.
En vanmiddag gaan we voor de laatste keer frieten eten in het volgende dorp.De eigenaren moeten stoppen omdat ze die hele hoek gaan platgooien en appartementen bouwen.
Uk heeft al beslag gelegd op het dartbord dus die moet hij gaan ophalen.
Shadow,ondertussen al een oplossing met de douchedeur?
zondag 30 september 2012 om 18:23
Ik ben met Troela de stad in geweest. Ze wilde laarsjes en een tas kopen van het geld dat ze voor haar verjaardag heeft gekregen. Tas is gelukt, laarsjes nog niet.
Goldman en ik hebben ook nog wat in de tuin gewerkt, het was heerlijk buiten maar nu liggen we allebei uitgestrekt.
Morgen weer werken dus vanavond hou ik me lekker rustig.
Goldman en ik hebben ook nog wat in de tuin gewerkt, het was heerlijk buiten maar nu liggen we allebei uitgestrekt.
Morgen weer werken dus vanavond hou ik me lekker rustig.
zondag 30 september 2012 om 19:57
Hiep hoi, de kindje hebben hun B diploma gehaald vandaag. Ze hebben nu negen maanden gedaan in totaal over A en B. Ik hoop dat ze voor het einde van het jaar ook hun C diploma halen en dan ben ik van het heen en weer rijden af!
Coe, voor de douchedeuren is idd een oplossing gevonden, zit alleen wel een levertijd op van vier weken. Zolang maar een douchegordijn opgehangen tegen het water.
Nu bankhangen met de pootjes hoog.
Coe, voor de douchedeuren is idd een oplossing gevonden, zit alleen wel een levertijd op van vier weken. Zolang maar een douchegordijn opgehangen tegen het water.
Nu bankhangen met de pootjes hoog.
zondag 30 september 2012 om 22:29
Bij Ikea een mooie blauwe grote vaas gekocht, Een lampje voor de babykamer, een schoolbord voor Sam en gelukkig dat ik een helder ogenblik had en ook stof voor een nieuwe gordijn heb meegenomen. Het hangt nog niet goed. Dus ik maak een hele nieuwe. Wat een klucht is het aan het worden zeg.
De vaas is nog een leuk verhaal. Er zat geen streepjescode op dus die kon ik niet scannen. Hij was afgeprijsd van 19.95 voor 9.95. Maar ze hadden een artikelnummer nodig en die zat er ook niet op. Dus werd er naar de afdeling gebeld en de jongen kwam met de code. Vaas 0.99. Haha niet goed dus, maar ik wilde hem er wel voor. Weer bellen en weer 10 minuten later kwam hij terug. Ze konden geen artikelnummer vinden dus ik mocht hem meenemen voor die prijs.
Nog geen euro voor een joekel van een vaas. Haha
De vaas is nog een leuk verhaal. Er zat geen streepjescode op dus die kon ik niet scannen. Hij was afgeprijsd van 19.95 voor 9.95. Maar ze hadden een artikelnummer nodig en die zat er ook niet op. Dus werd er naar de afdeling gebeld en de jongen kwam met de code. Vaas 0.99. Haha niet goed dus, maar ik wilde hem er wel voor. Weer bellen en weer 10 minuten later kwam hij terug. Ze konden geen artikelnummer vinden dus ik mocht hem meenemen voor die prijs.
Nog geen euro voor een joekel van een vaas. Haha
maandag 1 oktober 2012 om 08:20
Moggu..
Shadow,gefeliciteerd met de diploma's!
Ik heb Uk zaterdag ingeschreven,hier is gewoon een wachtlijst!
Jammer dat je 4 weken moet wachten op de douchedeur,maar iig beter dan niets
Zoeb,lekkere koopjes vind jij toch altijd.
Dat gordijn kun je bijna een klucht over schrijven.
Allemaal een fijne dag
Shadow,gefeliciteerd met de diploma's!
Ik heb Uk zaterdag ingeschreven,hier is gewoon een wachtlijst!
Jammer dat je 4 weken moet wachten op de douchedeur,maar iig beter dan niets
Zoeb,lekkere koopjes vind jij toch altijd.
Dat gordijn kun je bijna een klucht over schrijven.
Allemaal een fijne dag
maandag 1 oktober 2012 om 08:35
maandag 1 oktober 2012 om 11:31
Hoi maisjes!
Ik kan niet meer via mijn telefoon reageren, ik heb mijn iphone geupdate en nu knal ik er steeds uit
Op mijn werk kan/mag eigenlijk ook niet (vanochtend zit ik even alleen dus ik grijp mijn kans ) en de muis van de laptop is stuk dus het zit niet echt mee.
Zoeb, beterschap met de pols.
Coetje, beterschap, hopelijk gaat het snel beter!
Goldie, nog gefeliciteerd met Troela.
Shadow, gefeliciteerd met de diploma's.
Bij ons gaat het, op een hoop gesnotter na, goed.
We tellen de weken af tot alles weer normaal is, wat zal dat een opluchting zijn!
Mmetje is druk bezig met Sinterklaas en zijn verjaardag (dat loopt allemaal een beetje door elkaar bij hem ) en is momenteel helemaal into Thomas de trein. En dat is hij Thomas, en dan mag ik Percy (een andere trein) zijn en zo
Ik kan niet meer via mijn telefoon reageren, ik heb mijn iphone geupdate en nu knal ik er steeds uit
Op mijn werk kan/mag eigenlijk ook niet (vanochtend zit ik even alleen dus ik grijp mijn kans ) en de muis van de laptop is stuk dus het zit niet echt mee.
Zoeb, beterschap met de pols.
Coetje, beterschap, hopelijk gaat het snel beter!
Goldie, nog gefeliciteerd met Troela.
Shadow, gefeliciteerd met de diploma's.
Bij ons gaat het, op een hoop gesnotter na, goed.
We tellen de weken af tot alles weer normaal is, wat zal dat een opluchting zijn!
Mmetje is druk bezig met Sinterklaas en zijn verjaardag (dat loopt allemaal een beetje door elkaar bij hem ) en is momenteel helemaal into Thomas de trein. En dat is hij Thomas, en dan mag ik Percy (een andere trein) zijn en zo
maandag 1 oktober 2012 om 18:44
Tjonge. Wat een dag.
Het was kei-druk dus nu ben ik kei-kapot. Ik heb de tennis voor morgen al afgebeld.
MissM, dus Mmetje begrijpt het Sint-gedoe al? Is het ook alweer zover dat de kinderen daar mee bezig zijn? Ik heb inderdaad wel al pepernoten in de winkels gezien, maar nog geen Sint of Pieten op tv gesignaleerd.
Coetje al helemaal beter?
Mamzie nog steeds niet online?
Ik heb sinds een paar dagen een i-pad. Echt fijn werken met zo'n ding!
Het was kei-druk dus nu ben ik kei-kapot. Ik heb de tennis voor morgen al afgebeld.
MissM, dus Mmetje begrijpt het Sint-gedoe al? Is het ook alweer zover dat de kinderen daar mee bezig zijn? Ik heb inderdaad wel al pepernoten in de winkels gezien, maar nog geen Sint of Pieten op tv gesignaleerd.
Coetje al helemaal beter?
Mamzie nog steeds niet online?
Ik heb sinds een paar dagen een i-pad. Echt fijn werken met zo'n ding!
maandag 1 oktober 2012 om 18:50
Is ook supersnel Coe, maar omdat zoon al zes was voor hij op zwemles ging, hebben wij gekozen om ze op privé les te doen. Ik hoef maar 1 keer per week met ze naar zwemles, itt 2 keer per week met de groepslessen en ze doen er ook minder lang over. Voor het A diploma staat gemiddeld een jaar bij de groepslessen en dan nog gemiddeld een half jaar tot een jaar voor zowel B als C. Met de privélessen zijn we hopelijk met een jaar klaar. Qua kosten is dat nu een flinke hap, maar over de hele periode gezien, ben ik goedkoper uit met priveles als met groepsles.
Zoeb, de volgende keer dat ik ga shoppen, geloof ik dat ik jou maar meeneem, danken ik misschien ook eens een koopje!
Zoeb, de volgende keer dat ik ga shoppen, geloof ik dat ik jou maar meeneem, danken ik misschien ook eens een koopje!
dinsdag 2 oktober 2012 om 11:39
Ook goed hoor
Ik ben toe aan een uitje!
Ik was vanmorgen alweer vroeg de hort op want ik had mijn telefoon op mijn werk laten liggen dus die moest ik even op gaan halen.
Daarna aangesloten bij de koffieleut na de tennis.
Op mijn to-do lijstje:
Stofzuigen
Kijken voor nieuwe kamerplant(en)
Huisarts bellen voor afspraak
Koken
Verder probeer ik helemaal niks te doen. Mijn lijf schreeuwt om rust.
Ik ben toe aan een uitje!
Ik was vanmorgen alweer vroeg de hort op want ik had mijn telefoon op mijn werk laten liggen dus die moest ik even op gaan halen.
Daarna aangesloten bij de koffieleut na de tennis.
Op mijn to-do lijstje:
Stofzuigen
Kijken voor nieuwe kamerplant(en)
Huisarts bellen voor afspraak
Koken
Verder probeer ik helemaal niks te doen. Mijn lijf schreeuwt om rust.
dinsdag 2 oktober 2012 om 16:09
Morgen half 10 kunnen we de tent ophalen,dus ik hoop dat ie goed is!
We hebben hem al een keer teruggestuurd omdat ie niet goed was,dus even duimen aub dan kunnen wij wat gaan plannen meisjes.
Ik heb nog bonnen voor een Welness avond daar,dus die wilde ik dan meteen voor ons boeken,kunnen we ons mooi laten maken
Rare dag vandaag,vriendin belde dat haar relatie over is en of ik wilde helpen met spullen inpakken,dat heb ik dus de hele dag gedaan.Zonde hoor,relatie van 9 jaar naar de knoppen omdat meneer zonodig buiten de deur moest n**ken.
Vanavond komt een vriend eten en die trakteert op pizza,ik heb het makkelijk dus..
Zoeb,laatste tijd wel heel veel storing,of lijkt dat maar zo?
We hebben hem al een keer teruggestuurd omdat ie niet goed was,dus even duimen aub dan kunnen wij wat gaan plannen meisjes.
Ik heb nog bonnen voor een Welness avond daar,dus die wilde ik dan meteen voor ons boeken,kunnen we ons mooi laten maken
Rare dag vandaag,vriendin belde dat haar relatie over is en of ik wilde helpen met spullen inpakken,dat heb ik dus de hele dag gedaan.Zonde hoor,relatie van 9 jaar naar de knoppen omdat meneer zonodig buiten de deur moest n**ken.
Vanavond komt een vriend eten en die trakteert op pizza,ik heb het makkelijk dus..
Zoeb,laatste tijd wel heel veel storing,of lijkt dat maar zo?
dinsdag 2 oktober 2012 om 16:41
Ik heb mezelf vanmiddag getrakteerd op een paar nieuwe orchideeën en bloempotten.
Als verrassing heb ik voor Oudste ook nog een prachtig boek over de anatomie van het menselijk lichaam gekocht. We waren vorige week al samen in die winkel en toen had ze dat boek al zien liggen, keek er kwijlend naar maar ze vond het te duur om zomaar te kopen.
En nu heb ik het dus voor haar gekocht. Ze heeft het wel verdiend want ze had alweer een prachtige tussenbeoordeling.
De aardappels zijn al geschild en ik heb ook gestofzuigd.
Ik dacht wat zuigt dat ding toch slecht dus ik kijken, bleek de stofzuigerzak méér dan vol te zitten. Er zat al zo'n uitstulping met stof aan de opening...
Als verrassing heb ik voor Oudste ook nog een prachtig boek over de anatomie van het menselijk lichaam gekocht. We waren vorige week al samen in die winkel en toen had ze dat boek al zien liggen, keek er kwijlend naar maar ze vond het te duur om zomaar te kopen.
En nu heb ik het dus voor haar gekocht. Ze heeft het wel verdiend want ze had alweer een prachtige tussenbeoordeling.
De aardappels zijn al geschild en ik heb ook gestofzuigd.
Ik dacht wat zuigt dat ding toch slecht dus ik kijken, bleek de stofzuigerzak méér dan vol te zitten. Er zat al zo'n uitstulping met stof aan de opening...