60e verjaardag

02-10-2012 11:23 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder wordt binnenkort 60 jaar!

Ieder jaar moet ik weer flink brainstormen wat voor cadeau ik haar zal geven.

Als ik het aan haar vraag geeft ze altijd als antwoord 'nou dat weet ik niet hoor' dus dat maakt het er ook niet makkelijk op.

Ik wil ongeveer 50 euro uitgeven.

Mijn moeder heeft geen hobby's en houdt niet van prulletjes en dingen in huis en is ook niet echt ondernemend.

Iemand een leuk idee?
gezellig etentje, high tea, sauna/wellness
High tea?
verba volant, scripta manent.
O, net te laat.
verba volant, scripta manent.
heeft ze geen favoriete tv-serie waarvan je de complete dvd-box kunt geven?
Geen dingen voor in huis, geen hobby en mevrouw wil niets ondernemen? Dan lijkt mij het grootste kado dat je haar die dag lekker met rust laat. Koop van dat geld een lekkere saunabon voor jezelf.
Ik krijg er een punthoofd van!
Ja Plokkie dat zou je haast doen haha!

Ze is verder wel lief hoor, maar cadeautjes kopen is drama.

Met niet ondernemend bedoel ik dat ze zelf niet zomaar ergens alleen heen gaat, dus haar bijv een workshop van iets geven wordt em niet, ja of ik moet mee..
x
Ze leest nooit boeken..

Mijn moeder komt nu wel heel saai over nu ik dit zo lees.. Erg!! Haha
x
Bekend probleem:-) geef haar 60 rozen in een mooie vaas?

Mijn vader 73 vraagt dingen die hij nodig heeft zoals sokken,iets voor onder de douche of planten/bloemen voor in de tuin.

Mischien een geschiedenisboek over het dorp waar ze geboren is met hele oude foto's?Was mijn vader heel blij mee.Zijn te verkrijgen bij een boekhandel.
Doucheschuim en dat soort dingen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb toen mijn moeder 70 werd een kookboek gemaakt met foto's uit haar leven en gerechten uit periodes van toen.

Bijvoorbeeld streekgerechten uit haar geboortestreek, heeft ze in het buitenland gewoond of een favoriete vakantiebestemming? Foto's van toen en gerechten zoeken.

Dan digitaal laten drukken.
Plantjes voor de tuin/balkon.

Kaarsen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom moet het altijd origineel?? geef iets waarvan je weet dat ze daar gek op is..

Mijn ouder maak ik het meest blij met een mooie foto van mijn kinderen. ik weet niet of je inderen hebt,maar anders een ideetje?

Misschien vindt ze het wel leuk om iemand te zien van vroeger..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Misschien heeft ze fot's van vroeger die niet ingeplakt zijn,kun je de mooiste uitzoeken en in een prachtig album plakken.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Dat zijn idd al een paar goede ideeën!

Het hoeft ook niet heel origineel maar ieder jaar een parfummetje wordt ook saai.
Een verrassings doos vind ik een leuk idee.

Heb wel een paar ideeën wat ik er in kan doen, hebben jullie ook nog wat leuke tips om er in te doen?
Hebben wij dezelfde moeder? Oh nee, de mijne wordt binnenkort 65. Ben ook nog op zoek naar inspiratie, dus ik lees ff mee...

Voor haar 60ste verjaardag hadden wij kinderen idd een professionele foto laten maken en inlijsten, vond ze fantastisch.

Verrassingsdoos: tijdschrift, snoepjes/koekjes, luxe thee/koffie, verzoringsproducten, mooie kaars, bloemenbon?
lekkere kruiden (als ze van koken houdt), luxe olijfolie, puzzelboekje of iets in die hoek, lekkere nootjes, gedroogde vruchten,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven