Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
dinsdag 2 oktober 2012 om 20:31
Coe wat lief dat je hebt geholpen, moet heel raar zijn zoiets.
Jaaaa lekker naar Texel. En welness. Joehoeeee, wanneer, wanneer. Gezellig.
Ik had dus ruzie met een klant op mijn werk, voor het eerst in 15 jaar mijn stem moeten verheffen. Ik was er later niet goed van en het zal wel een klacht worden. Tegen mij. Het mag. Het gesprek is opgenomen en iedereen mag het horen.
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk, maar het is niet veel goeds.
Jaaaa lekker naar Texel. En welness. Joehoeeee, wanneer, wanneer. Gezellig.
Ik had dus ruzie met een klant op mijn werk, voor het eerst in 15 jaar mijn stem moeten verheffen. Ik was er later niet goed van en het zal wel een klacht worden. Tegen mij. Het mag. Het gesprek is opgenomen en iedereen mag het horen.
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk, maar het is niet veel goeds.
woensdag 3 oktober 2012 om 08:36
Zoeb, niet leuk, klachten, maar de meeste mensen zijn niet zo rap met een klacht indienen, dus wie weet loopt het met een sisser af.
Coe, wat lief dat je daarmee geholpen hebt. Zal niet leuk geweest zijn.
Moet vandaag boodschappen doen en de benedenverdieping onder handen nemen. Gisteren de kleren van zoon uitgezocht en zaterdag gaan we met zijn tweetjes shoppen. Volgende week dan de kleren van dochter uitzoeken, zodat ik met haar de zaterdag erna kan gaan shoppen.
Coe, wat lief dat je daarmee geholpen hebt. Zal niet leuk geweest zijn.
Moet vandaag boodschappen doen en de benedenverdieping onder handen nemen. Gisteren de kleren van zoon uitgezocht en zaterdag gaan we met zijn tweetjes shoppen. Volgende week dan de kleren van dochter uitzoeken, zodat ik met haar de zaterdag erna kan gaan shoppen.
woensdag 3 oktober 2012 om 09:41
Leuk Shadow shoppen met de kinderen.
Ik ben ook benieuwd of er een klacht komt. Hij heeft opgehangen, dus misschien valt het allemaal mee.
Vandaag gaat onze jongste in ondertrouw. Even tussen neus en lippen door. Ze trouwen de 22e maar geven geen feest. Dat doen ze pas later. Wel een klein feestje natuurlijk. Ik heb mijn schoondochter gevraagd of ze niet gehoopt had op een mooie bruiloft in een witte jurk, maar dat was niet zo. Ik geef ze eigenlijk nu groot gelijk. Trouwen is duur en hij is net voor zichzelf begonnen en een baby op komst. Ze willen wel nog in de kerk trouwen. In een openluchtkapel in het bos. Ben benieuwd wanneer.
En onze oudste is gisteren geopereerd aan een liesbreuk. Alles is goed gegaan en hij heeft er weinig last van.
Vrijdag mag ik Sam weer eens halen. Fijn. Hij is groot aan het worden en wijs. Leuk is dat. Sam kan net met het puntje van zijn vinger aan het lichtknopje en hij moet ervoor op zijn tenen gaan staan en zich helemaal uitrekken, maar het lukt hem wel.
Ik moet hem nu in de gaten gaan houden. Hij zit overal met zijn tengels aan.
Ik heb avonddienst, maar er is voetbal, dus het zal wel rustig zijn.
Ik had gehoopt dat de wasmachine vandaag zou komen, maar helaas geen telefoontje. Ik ga toch de zolder maar even een beetje opruimen. Het is er een bende. Het gevaarte moet twee trappen op.
Ik ben ook benieuwd of er een klacht komt. Hij heeft opgehangen, dus misschien valt het allemaal mee.
Vandaag gaat onze jongste in ondertrouw. Even tussen neus en lippen door. Ze trouwen de 22e maar geven geen feest. Dat doen ze pas later. Wel een klein feestje natuurlijk. Ik heb mijn schoondochter gevraagd of ze niet gehoopt had op een mooie bruiloft in een witte jurk, maar dat was niet zo. Ik geef ze eigenlijk nu groot gelijk. Trouwen is duur en hij is net voor zichzelf begonnen en een baby op komst. Ze willen wel nog in de kerk trouwen. In een openluchtkapel in het bos. Ben benieuwd wanneer.
En onze oudste is gisteren geopereerd aan een liesbreuk. Alles is goed gegaan en hij heeft er weinig last van.
Vrijdag mag ik Sam weer eens halen. Fijn. Hij is groot aan het worden en wijs. Leuk is dat. Sam kan net met het puntje van zijn vinger aan het lichtknopje en hij moet ervoor op zijn tenen gaan staan en zich helemaal uitrekken, maar het lukt hem wel.
Ik moet hem nu in de gaten gaan houden. Hij zit overal met zijn tengels aan.
Ik heb avonddienst, maar er is voetbal, dus het zal wel rustig zijn.
Ik had gehoopt dat de wasmachine vandaag zou komen, maar helaas geen telefoontje. Ik ga toch de zolder maar even een beetje opruimen. Het is er een bende. Het gevaarte moet twee trappen op.
woensdag 3 oktober 2012 om 19:36
Zo, effe flink bijgelezen. Oplaadsnoer van laptop was door Lola opgesnoept. Heb 'r meteen buiten gezet.
Dat laatste is een grapje natuurlijk. Ze is erg graag buiten en als ik het voer maar voldoende spreid en genoeg slaapruimte aanbied lukt het de dames om voldoende uit elkaars buurt te blijven om samen de tuin te delen. Soms ook neusje-neusje.
Even een knuffel voor nu. Het lukt me echt niet om bij ieder een hartelijk woordje te schrijven wat het beste past. Kop als een zeef.
Ik heb 12 uur per week gewerkt maar ga terug naar 9 uur per week. Mooi zat. Ik trek meer domweg niet.
Dat laatste is een grapje natuurlijk. Ze is erg graag buiten en als ik het voer maar voldoende spreid en genoeg slaapruimte aanbied lukt het de dames om voldoende uit elkaars buurt te blijven om samen de tuin te delen. Soms ook neusje-neusje.
Even een knuffel voor nu. Het lukt me echt niet om bij ieder een hartelijk woordje te schrijven wat het beste past. Kop als een zeef.
Ik heb 12 uur per week gewerkt maar ga terug naar 9 uur per week. Mooi zat. Ik trek meer domweg niet.
woensdag 3 oktober 2012 om 20:36
Ha ha, die Lola.
Bevalt het werk je verder wel Mamzie?
Tjonge, die voorlichtingsavond op school was al na drie kwartier klaar. Had ik me daar helemaal voor opgedoft..
Morgen nog een rustig dagje.
Ik heb van de week trouwens nog
dit blauwe suède jasje gekocht.
Ik had er een kortings-sticker opgeplakt dus ik had nog 10 euro korting.
Oh, en ik heb het een maat te klein gekocht. Ik krijg het eigenlijk niet goed dicht en heb nu een stok achter de deur om er écht 5 kilo af te krijgen.
Bevalt het werk je verder wel Mamzie?
Tjonge, die voorlichtingsavond op school was al na drie kwartier klaar. Had ik me daar helemaal voor opgedoft..
Morgen nog een rustig dagje.
Ik heb van de week trouwens nog
dit blauwe suède jasje gekocht.
Ik had er een kortings-sticker opgeplakt dus ik had nog 10 euro korting.
Oh, en ik heb het een maat te klein gekocht. Ik krijg het eigenlijk niet goed dicht en heb nu een stok achter de deur om er écht 5 kilo af te krijgen.
donderdag 4 oktober 2012 om 07:28
donderdag 4 oktober 2012 om 07:48
Moggu..
Gold,daar heb ik ook mee in mijn handen gestaan,met dat jasje,leuk!En inderdaad een goede stok achter de deur voor die 5 kilo.
Ik ben sinds maandag weer streng voor mezelf,niet meer snoepen en snaaien!
Zoeb,gefeliciteerd met de ondertrouw van zoon!Lijkt me toch bijzonder als moeder van...
Heb je de nieuwe wasmachine al?En hoe gaat het met je oudste?Niks aan als ze in je moeten frutten.
Mamz,fijn je weer te lezen!
MissM,lijkt me erg lastig,dat niks kopen
Ben je niet bijna jarig?Dan zou ik het mezelf kado doen.
Wat een pokkeweer buiten!!
Gold,daar heb ik ook mee in mijn handen gestaan,met dat jasje,leuk!En inderdaad een goede stok achter de deur voor die 5 kilo.
Ik ben sinds maandag weer streng voor mezelf,niet meer snoepen en snaaien!
Zoeb,gefeliciteerd met de ondertrouw van zoon!Lijkt me toch bijzonder als moeder van...
Heb je de nieuwe wasmachine al?En hoe gaat het met je oudste?Niks aan als ze in je moeten frutten.
Mamz,fijn je weer te lezen!
MissM,lijkt me erg lastig,dat niks kopen
Ben je niet bijna jarig?Dan zou ik het mezelf kado doen.
Wat een pokkeweer buiten!!
donderdag 4 oktober 2012 om 11:49
Gold leuk jasje. Ik heb nog een mooie rooie suede hangen, maar de kraag is vettig. Iemand een idee hoe die schoon te krijgen? Komt door de gel in mijn haar hoor, niet van een vuile nek of zo.
Coetje gaan jullie dit weekend weer naar Texel om de tent te passen? Hoop dat het een beetje goed weer gaat worden, wij gaan zaterdag met de personeelsvereniging naar Antwerpen.
Lange dag van 's morgen 8 tot savond half negen.
Coetje gaan jullie dit weekend weer naar Texel om de tent te passen? Hoop dat het een beetje goed weer gaat worden, wij gaan zaterdag met de personeelsvereniging naar Antwerpen.
Lange dag van 's morgen 8 tot savond half negen.
donderdag 4 oktober 2012 om 12:39
Vriend is,as we speak,weer naar de tentenmaker toe.
Volgens mij hebben we een lastig ontwerp want er klopte weer iets niet.
Ik weet nog niet of we naar Texel gaan dit weekend,Oudste is ziek,morgen bloed prikken want huisarts vermoedt Pfeiffer.
Ze knapt maar niet op,is al vanaf vorige week maandag thuis en slaapt zo'n 16 uur per dag en dan is ze nog moe en spierwit.
Ze heeft geen eetlust en is al 5,5 kilo afgevallen..
Ik maak me dus best zorgen over haar.
Weet iemand hoelang het duurt voordat je daar uitslag van hebt?(bloed prikken en testen op Pfeiffer? )
Eigen huisarts is op vakantie en ik en de vervanger hebben geen klik(zacht uitgedrukt)
Leuk Zoeb,Antwerpen.Weet je ook al wat jullie gaan doen?
Volgens mij hebben we een lastig ontwerp want er klopte weer iets niet.
Ik weet nog niet of we naar Texel gaan dit weekend,Oudste is ziek,morgen bloed prikken want huisarts vermoedt Pfeiffer.
Ze knapt maar niet op,is al vanaf vorige week maandag thuis en slaapt zo'n 16 uur per dag en dan is ze nog moe en spierwit.
Ze heeft geen eetlust en is al 5,5 kilo afgevallen..
Ik maak me dus best zorgen over haar.
Weet iemand hoelang het duurt voordat je daar uitslag van hebt?(bloed prikken en testen op Pfeiffer? )
Eigen huisarts is op vakantie en ik en de vervanger hebben geen klik(zacht uitgedrukt)
Leuk Zoeb,Antwerpen.Weet je ook al wat jullie gaan doen?
donderdag 4 oktober 2012 om 13:11
Mogguh..
Uitslagen van bloedonderzoeken zijn er toch eigenlijk altijd wel na een dag of twee Coetje?
Dus prikken op donderdag denk ik dat je pas de uitslag na het weekend hebt. Vraag het anders even aan de assistente?
Het klinkt wel serieus. Wat zegt de dokter behalve het bloedonderzoek?
Troela is ook weer ziek thuis. Heeft een ibuprofen ingenomen en ligt nu in bed met een kruikje. Ze heeft elke maand enorm veel last van haar menstruatie.
Straks:
Stofzuigen
Boodschappen halen.
Koken.
Uitslagen van bloedonderzoeken zijn er toch eigenlijk altijd wel na een dag of twee Coetje?
Dus prikken op donderdag denk ik dat je pas de uitslag na het weekend hebt. Vraag het anders even aan de assistente?
Het klinkt wel serieus. Wat zegt de dokter behalve het bloedonderzoek?
Troela is ook weer ziek thuis. Heeft een ibuprofen ingenomen en ligt nu in bed met een kruikje. Ze heeft elke maand enorm veel last van haar menstruatie.
Straks:
Stofzuigen
Boodschappen halen.
Koken.
donderdag 4 oktober 2012 om 13:48
Rot hoor voor die meiden dat ze elke maand zo'n last hebben.
Oudste hier ook,toen maar aan de pil maar ook dat helpt niet echt.
Een Aleve Feminax helpt wel een beetje,misschien is dat ook iets voor jouw Troela.Je mag haar de groeten doen van mijn Oudste
Ik vraag morgen even aan de prikster hoelang het duurt voordat we de uitslag hebben.
Ondertussen staat hier een kippensoepje te pruttelen.
School begint zich
Oudste hier ook,toen maar aan de pil maar ook dat helpt niet echt.
Een Aleve Feminax helpt wel een beetje,misschien is dat ook iets voor jouw Troela.Je mag haar de groeten doen van mijn Oudste
Ik vraag morgen even aan de prikster hoelang het duurt voordat we de uitslag hebben.
Ondertussen staat hier een kippensoepje te pruttelen.
School begint zich
donderdag 4 oktober 2012 om 15:34
"School begint zich"...? Wat Coetje?
Boodschappen zijn in huis.
Vanavond eten we eindelijk weer een keer iets met rijst.
Onze logee is gek op aardappelen maar die komen ondertussen mijn neus en mijn oren uit.
Ik zal de groeten aan Troela overbrengen.
Haar op de pil zetten vind ik nog geen optie, ze kan de verantwoordelijkheid van iedere dag een pilletje echt nog niet aan.
Die Aleve-Feminax is het proberen waard.
Boodschappen zijn in huis.
Vanavond eten we eindelijk weer een keer iets met rijst.
Onze logee is gek op aardappelen maar die komen ondertussen mijn neus en mijn oren uit.
Ik zal de groeten aan Troela overbrengen.
Haar op de pil zetten vind ik nog geen optie, ze kan de verantwoordelijkheid van iedere dag een pilletje echt nog niet aan.
Die Aleve-Feminax is het proberen waard.
donderdag 4 oktober 2012 om 15:46
Huh,stond nog het een en ander achter ja...
School begint zich ermee te bemoeien,mentor heeft me al 3 keer gebeld deze week.Fijn hoor,dat ze belangstelling tonen maar ik weet ook niet wanneer ze weer naar school kan.Morgen niet iig en als ze zo blijft dan ook maandag nog niet.
Pest is dat ze wel heel veel achterkomt zo.
Ze maakt wel wat huiswerk en leert ook wel wat maar niet zoals zou moeten zeg maar.
Nou ja,morgen huisarts en dan weten we hopelijk na het weekend meer.
School begint zich ermee te bemoeien,mentor heeft me al 3 keer gebeld deze week.Fijn hoor,dat ze belangstelling tonen maar ik weet ook niet wanneer ze weer naar school kan.Morgen niet iig en als ze zo blijft dan ook maandag nog niet.
Pest is dat ze wel heel veel achterkomt zo.
Ze maakt wel wat huiswerk en leert ook wel wat maar niet zoals zou moeten zeg maar.
Nou ja,morgen huisarts en dan weten we hopelijk na het weekend meer.
donderdag 4 oktober 2012 om 19:34
Ik hoop het ook Coetje. Pfeiffer is niet niks. Ben benieuwd of je dan vrijdag nog een uitslag krijgt, maar ik ben eerder bang dat het maandag is. En ziek is ziek. Zijn ze op scholen ook al van die controlfreaks aan het worden. Het lijkt de Arbo wel.
Wij gaan dus met zijn vieren gewoon de stad in. Schoondochter twee collega's en ik. Geen Zoo of boottochtje maar lekker winkelen en hopen op terrasjesweer. De rest van de veertig collega's lopen verdeeld over de boot of zijn apies kijken.
Wij gaan dus met zijn vieren gewoon de stad in. Schoondochter twee collega's en ik. Geen Zoo of boottochtje maar lekker winkelen en hopen op terrasjesweer. De rest van de veertig collega's lopen verdeeld over de boot of zijn apies kijken.
vrijdag 5 oktober 2012 om 11:08
Bloed geprikt op veel verschillende dingen en maandag hebben we weer een afspraak en dan ook meteen de uitslag.
Huisarts vind Oudste er niet goed uitzien.Temp was vanochtend ook weer 39,6
(lekker dan,maak ik me nog meer zorgen)
Zoeb,ik hoop voor jullie dat het weer morgen beter is..zo is er niks aan!!Je waait uit je jas
Huisarts vind Oudste er niet goed uitzien.Temp was vanochtend ook weer 39,6
(lekker dan,maak ik me nog meer zorgen)
Zoeb,ik hoop voor jullie dat het weer morgen beter is..zo is er niks aan!!Je waait uit je jas