viva mobiel
woensdag 3 oktober 2012 om 23:32
vraagje,
ik forum mobiel, meer lezen dan reageren eigenlijk.
Vind het hartstikke leuk, je hoort verschillende meningen en steekt er af en toe nog wat van op.
Maar soms reageer ik en dan wil ik een tijdje later de reacties of het vervolg bekijken, en kan het dan niet meer vinden.
is er geen mogelijkheid om je eigen berichten terug te lezen?
ik forum mobiel, meer lezen dan reageren eigenlijk.
Vind het hartstikke leuk, je hoort verschillende meningen en steekt er af en toe nog wat van op.
Maar soms reageer ik en dan wil ik een tijdje later de reacties of het vervolg bekijken, en kan het dan niet meer vinden.
is er geen mogelijkheid om je eigen berichten terug te lezen?
woensdag 3 oktober 2012 om 23:42
Voor wie op z'n telefoon niet op de normale website kan komen: download Atomic Web. Dat is een browser die je kunt instellen als een normale browser ('Identify Browser As ...' en dan bijvoorbeeld kiezen voor Firefox 5). Als je dan naar www.viva.nl gaat krijg je de gewone site, niet de mobiele versie.
woensdag 3 oktober 2012 om 23:56
quote:qupida schreef op 03 oktober 2012 @ 23:44:
Je kan boven de lopende topics gewoon drukken op de link, topics waar jij op hebt gereageerd.
Die link heb ik dus niet. Niet met de iPhone. Voorheen met mijn BlackBerry (of was het nog daarvoor met Android?) had ik em wel.
Wat ik nu doe: een link vanaf de pc met mijn eigen 'loeppagina' naar mezelf mailen en betreffende link openen en opslaan als bladwijzer. Ja je moet wat.
Je kan boven de lopende topics gewoon drukken op de link, topics waar jij op hebt gereageerd.
Die link heb ik dus niet. Niet met de iPhone. Voorheen met mijn BlackBerry (of was het nog daarvoor met Android?) had ik em wel.
Wat ik nu doe: een link vanaf de pc met mijn eigen 'loeppagina' naar mezelf mailen en betreffende link openen en opslaan als bladwijzer. Ja je moet wat.
donderdag 4 oktober 2012 om 00:30
quote:nellaaa schreef op 04 oktober 2012 @ 00:23:
Helemaal bovenaan de pagina staat ''bekijk de berichten waarin je het laatst hebt gereageerd'' ofzo. Op regel 3, in het oranje
Welke pagina dan? Ik heb elke pagina eerder én nu volledig afgezocht maar ik zie het niet.
Regel 3 staat nu bij mij bijvoorbeeld:
Viva mobiel > forum
Helemaal bovenaan de pagina staat ''bekijk de berichten waarin je het laatst hebt gereageerd'' ofzo. Op regel 3, in het oranje
Welke pagina dan? Ik heb elke pagina eerder én nu volledig afgezocht maar ik zie het niet.
Regel 3 staat nu bij mij bijvoorbeeld:
Viva mobiel > forum
donderdag 4 oktober 2012 om 00:45
donderdag 4 oktober 2012 om 00:58
Wat ik erg vreemd (en bijzonder ergerlijk vind ) is dat ik op mijn nieuwe android telefoon het forum niet meer prettig vind om te lezen. De teksten van topics lopen namelijk enorm lang door zodat ik steeds het scherm van links naar rechts moet bewegen. Op mijn vorige symbian telefoon was die tekst dusdanig gecomprimeerd dat het allemaal netjes onder elkaar stond. Snapt iemand wat ik bedoel en heeft iemand daar toevallig een oplossing voor?