viva mobiel

03-10-2012 23:32 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
vraagje,

ik forum mobiel, meer lezen dan reageren eigenlijk.

Vind het hartstikke leuk, je hoort verschillende meningen en steekt er af en toe nog wat van op.

Maar soms reageer ik en dan wil ik een tijdje later de reacties of het vervolg bekijken, en kan het dan niet meer vinden.

is er geen mogelijkheid om je eigen berichten terug te lezen?
Ehm, via de app niet geloof ik. Maar als je ff inlogt op de website, dan wel. Je kunt ook op je mobiel naar de website gaan natuurlijk.
Op je mobiel krijg je de mobiele website en daar kan je nog weinig mee. Wanneer komt er nou eens gewoon een link naar de volledige website? De app is kut en de mobiele site ook.
Er is toch niks mis met de mobiele site? Er staat iig aan de bovenkant een link naar alle topics waarin je gereageerd hebt. Een kind kan de was doen.
Voor wie op z'n telefoon niet op de normale website kan komen: download Atomic Web. Dat is een browser die je kunt instellen als een normale browser ('Identify Browser As ...' en dan bijvoorbeeld kiezen voor Firefox 5). Als je dan naar www.viva.nl gaat krijg je de gewone site, niet de mobiele versie.
En dat werkt ook met allerlei andere sites die geen link hebben naar de desktop-versie. Ideaal
Op de mobiele site kan je niet naar een volgende pagina met topics bv. Je ziet alleen de eerste 15 topics ofzo. En zo zijn er nog wel meer dingen.
Je kan boven de lopende topics gewoon drukken op de link, topics waar jij op hebt gereageerd.
quote:qupida schreef op 03 oktober 2012 @ 23:44:

Je kan boven de lopende topics gewoon drukken op de link, topics waar jij op hebt gereageerd.

Die link heb ik dus niet. Niet met de iPhone. Voorheen met mijn BlackBerry (of was het nog daarvoor met Android?) had ik em wel.

Wat ik nu doe: een link vanaf de pc met mijn eigen 'loeppagina' naar mezelf mailen en betreffende link openen en opslaan als bladwijzer. Ja je moet wat.
quote:qupida schreef op woensdag 03 oktober 2012 23:44 Je kan boven de lopende topics gewoon drukken op de link, topics waar jij op hebt gereageerd.

Dat zou je hier wel moeten hebben vind ik.

ik heb een iPhone trouwens
Met BB kan dat idd wel. Jeeee, heb ik nou gewoon iets gevonden wat BB wel kan en de iPhone niet! Zo!
quote:xJanna schreef op 04 oktober 2012 @ 00:05:

Met BB kan dat idd wel. Jeeee, heb ik nou gewoon iets gevonden wat BB wel kan en de iPhone niet! Zo!
Niet in de app maar wel gewoon via internet op mijn iPhone.
quote:qupida schreef op 04 oktober 2012 @ 00:08:

Niet in de app maar wel gewoon via internet op mijn iPhone.Hè? Hoe dan? Waar?
mobiel.viva.nl is toch voor iedereen hetzelfde of ben ik nou gek?
Ja, dat is hetzelfde voor iedereen. Maar je kunt toch ook naar de gewone site gaan.
Maar als de mobiele site overal hetzelfde is, wáár is dan die link voor de topics waarin ik heb gereageerd?
Helemaal bovenaan de pagina staat ''bekijk de berichten waarin je het laatst hebt gereageerd'' ofzo. Op regel 3, in het oranje
quote:nellaaa schreef op 04 oktober 2012 @ 00:23:

Helemaal bovenaan de pagina staat ''bekijk de berichten waarin je het laatst hebt gereageerd'' ofzo. Op regel 3, in het oranje

Welke pagina dan? Ik heb elke pagina eerder én nu volledig afgezocht maar ik zie het niet.

Regel 3 staat nu bij mij bijvoorbeeld:

Viva mobiel > forum
Op de ''nu op het forum'' pagina staat op regel 1 welkom nellaa, regel 2 ...actieve onderwerpen en daarna op regel 3 ''bekijk berichten waarin...'' Dan kom je bij je eigen loepje.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Nu heb ik ontdekt waarom ik dat dus niet had/heb! Sjongejonge.

Ik word na elke klik uitgelogd. Als ik inlog zie ik wat jij zegt, maar ik ben nooit ingelogd op betreffende pagina, immers als ik doorklik naar een topic ben ik alweer uitgelogd. Pfffff!
Wat ik erg vreemd (en bijzonder ergerlijk vind ) is dat ik op mijn nieuwe android telefoon het forum niet meer prettig vind om te lezen. De teksten van topics lopen namelijk enorm lang door zodat ik steeds het scherm van links naar rechts moet bewegen. Op mijn vorige symbian telefoon was die tekst dusdanig gecomprimeerd dat het allemaal netjes onder elkaar stond. Snapt iemand wat ik bedoel en heeft iemand daar toevallig een oplossing voor?
Dat had ik ook met mijn HTC. Heb je al een andere browser geprobeerd?
quote:frizzy schreef op 04 oktober 2012 @ 01:07:

Dat had ik ook met mijn HTC. Heb je al een andere browser geprobeerd?Aha Dat is het proberen waard. Thanks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven