Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
vrijdag 5 oktober 2012 om 16:57
vrijdag 5 oktober 2012 om 17:19
zaterdag 6 oktober 2012 om 09:11
Gold, leuk druk, maar wel zo druk dat ik me voorzichtig ga afvragen waar ik in hemelsval de tijd vandaan ga halen om het allemaal af te krijgen. Mijn werk is heel wisselend, een paar weken geleden was ik de klok nog vooruit aan het kijken en nu ben ik de klok achteruit aan het kijken.
Coe, gelijk heb je, eerst de uitslagen maar eens afwachten.
Zoeb, veel plezier in Antwerpen.
Straks dochter naar een kinderfietsen brengen, aansluitend met zoon shoppen en aansluitend bowlen. Leuke middag in het vooruitzicht!
Coe, gelijk heb je, eerst de uitslagen maar eens afwachten.
Zoeb, veel plezier in Antwerpen.
Straks dochter naar een kinderfietsen brengen, aansluitend met zoon shoppen en aansluitend bowlen. Leuke middag in het vooruitzicht!
zaterdag 6 oktober 2012 om 17:23
Hè hè. Troela is eindelijk geslaagd voor laarsjes. Voor mezelf heb ik trouwens nog Coole ugg-achtige laarzen gekocht. Lekker warm voor de winter. Alles met 25% korting.
En voor Troela liepen we ook nog tegen een zwart leren jasje aan waar 70% van de prijs af ging, nu kostte het nog maar 24 euro.
Dat zijn leuke dingen
En voor Troela liepen we ook nog tegen een zwart leren jasje aan waar 70% van de prijs af ging, nu kostte het nog maar 24 euro.
Dat zijn leuke dingen
zaterdag 6 oktober 2012 om 22:16
Bowlen was leuk, ik heb gewonnen! Zoon heeft zijn kledingkast weer goed gevuld, over twee weken ga ik met dochter ook shoppen!
Dochter vond het kinderfeestje ook helemaal geweldig en had mazzel want twee keer frietjes vandaag.
Gold, an sich geen problemen met die wisselende drukte, ik probeer dan mijn verlof in te zetten, maar dat lukt niet altijd. Nu met de overgang naar een andere afdeling is het gewoon even super extra druk, maar ook dat gaat weer voorbij.
Voor nu even wat extra uren werken om het allemaal rond te krijgen, maar die worden ook uitbetaald. Lekker, met de december maand in het vooruitzicht.
Dochter vond het kinderfeestje ook helemaal geweldig en had mazzel want twee keer frietjes vandaag.
Gold, an sich geen problemen met die wisselende drukte, ik probeer dan mijn verlof in te zetten, maar dat lukt niet altijd. Nu met de overgang naar een andere afdeling is het gewoon even super extra druk, maar ook dat gaat weer voorbij.
Voor nu even wat extra uren werken om het allemaal rond te krijgen, maar die worden ook uitbetaald. Lekker, met de december maand in het vooruitzicht.
zondag 7 oktober 2012 om 00:41
Het was zeikweer vanmorgen en natuurlijk geen plu meegenomen. Omdat we al voor tienen in Antwerpen waren, doken we eerst een theehuis in voor koffie.
Daar kregen we gratis en voor niets twee paraplu's. Leuk die Belgen. Helaas ben ik de mijne natuurlijk al ergens vergeten, maar toen was het alweer een paar uur droog. Anders had ik het ding nog wel. We hebben zelfs op een terrasje kunnen zitten.
De lunch verliep chaotisch en met de slappe lach. Altijd wat met mij. Ik dacht dat de deur van die lunchroom openstond en ik knotste dus keihard met mijn kop tegen een glazen deur aan. Ik zag een vrouw die binnen zat in lachen uitbarsten, mijn collega's kregen een lachbui en ik zat helemaal te hikken. Ik liep maar meteen door helemaal naar achteren.
Toen we weggingen stond mijn collega buiten achter de deur te wijzen naar de plek waar ik mijn hoofd gestoten had. Dus weer lachen. Later wees ik met de paraplu een leuk terrasje aan, steek ik bijna een Belg zijn oog uit. Die keek wel boos. Oei. We hebben dus gelachen.
Ik heb een spijkerbroek, een paarse broek, een zwart en paars shirtje en wat (veel) voor Sam en het a.s. kleinkind gekocht.
Leueueueuek die meisjeskleertjes. Ik ben helemaal om.
Daar kregen we gratis en voor niets twee paraplu's. Leuk die Belgen. Helaas ben ik de mijne natuurlijk al ergens vergeten, maar toen was het alweer een paar uur droog. Anders had ik het ding nog wel. We hebben zelfs op een terrasje kunnen zitten.
De lunch verliep chaotisch en met de slappe lach. Altijd wat met mij. Ik dacht dat de deur van die lunchroom openstond en ik knotste dus keihard met mijn kop tegen een glazen deur aan. Ik zag een vrouw die binnen zat in lachen uitbarsten, mijn collega's kregen een lachbui en ik zat helemaal te hikken. Ik liep maar meteen door helemaal naar achteren.
Toen we weggingen stond mijn collega buiten achter de deur te wijzen naar de plek waar ik mijn hoofd gestoten had. Dus weer lachen. Later wees ik met de paraplu een leuk terrasje aan, steek ik bijna een Belg zijn oog uit. Die keek wel boos. Oei. We hebben dus gelachen.
Ik heb een spijkerbroek, een paarse broek, een zwart en paars shirtje en wat (veel) voor Sam en het a.s. kleinkind gekocht.
Leueueueuek die meisjeskleertjes. Ik ben helemaal om.
zondag 7 oktober 2012 om 10:36
Mogguh...
Fijn dat je je er in kunt vinden Shadow. die wisselende drukte. En ook best knap.
Ik geloof dat het niks voor mij zou zijn.
Omg Zoeb.
Ik zie het helemaal voor me dat jij met je snoet tegen die ruit loopt.
Vandaag hier:
Was afhalen en opvouwen
Nieuwe was ophangen
Stofzuigen
Snel de stad in om een cadeaubon (gisteren vergeten)
Op kraamvisite
Fijn dat je je er in kunt vinden Shadow. die wisselende drukte. En ook best knap.
Ik geloof dat het niks voor mij zou zijn.
Omg Zoeb.
Ik zie het helemaal voor me dat jij met je snoet tegen die ruit loopt.
Vandaag hier:
Was afhalen en opvouwen
Nieuwe was ophangen
Stofzuigen
Snel de stad in om een cadeaubon (gisteren vergeten)
Op kraamvisite
zondag 7 oktober 2012 om 18:06
Wij zijn naar een overdekte vlooienmarkt in België geweest. Wat een troep zeg.Omdat de blauwe vaas wat te groot was hebben we nu een groene wijnfles gekocht en daar doen we dan de lampjes in. Zit ik alleen met een joekel van een blauwe vaas te kijken. Eens kijken of het wat voor de serre is.
Vanmiddag een bankje gekocht via MP. Voor de honden. (Niks tegen Ro zeggen Bo).
Ze slapen nu in de kamer op een oude slaapbank, maar ik wil het ding eruit hebben. Nu een mooie zwarte erin met een extra hoes en die zijn ook nog vrij gemakkelijk na te maken.
Dit bankje:
Vanmiddag een bankje gekocht via MP. Voor de honden. (Niks tegen Ro zeggen Bo).
Ze slapen nu in de kamer op een oude slaapbank, maar ik wil het ding eruit hebben. Nu een mooie zwarte erin met een extra hoes en die zijn ook nog vrij gemakkelijk na te maken.
Dit bankje:
zondag 7 oktober 2012 om 20:04
Mogguh
Zoeb, leuk bankje voor de honden. En ik begrijp dat er een bruiloft aan zit te komen?
Coe, beterschap voor Oudste. Hoop dat het meevalt en alleen maar bloedarmoede is of zo.
MissM, die krotten moeten doorgaan als schuilplaats voor de konijnen tegen regen en kou. Voor de kippen heb ik nog geen oplossing, dus de schuur blijft openstaan voor dieren in plaats van voor fietsen.
Werk is leuk, heb wel teruggedraaid naar 3 uur per dag, dat is net mooi te doen. Voorlopig kom ik nog niet verder dan de boel aan kant brengen daar, maar het is zeker de moeite om steeds weg te gaan met het gevoel dat het er weer (redelijk) netjes bij staat.
Moet ook weer aan de studie. Dat ene vak voor mijn propedeuse, daar zit ik zo tegenaan te hikken. En nu in november een tentamen voor een doctoraalvak, kan dat ook niet even wegschuiven. Achterstand dus.
Zoeb, leuk bankje voor de honden. En ik begrijp dat er een bruiloft aan zit te komen?
Coe, beterschap voor Oudste. Hoop dat het meevalt en alleen maar bloedarmoede is of zo.
MissM, die krotten moeten doorgaan als schuilplaats voor de konijnen tegen regen en kou. Voor de kippen heb ik nog geen oplossing, dus de schuur blijft openstaan voor dieren in plaats van voor fietsen.
Werk is leuk, heb wel teruggedraaid naar 3 uur per dag, dat is net mooi te doen. Voorlopig kom ik nog niet verder dan de boel aan kant brengen daar, maar het is zeker de moeite om steeds weg te gaan met het gevoel dat het er weer (redelijk) netjes bij staat.
Moet ook weer aan de studie. Dat ene vak voor mijn propedeuse, daar zit ik zo tegenaan te hikken. En nu in november een tentamen voor een doctoraalvak, kan dat ook niet even wegschuiven. Achterstand dus.
maandag 8 oktober 2012 om 11:44
Uk was vandaag vrij,dus voor hem maakte het niet uit.
Middelste wilde niet opstaan en toen ik zijn hoofd voelde was dat niet zo gek,koorts dus.
Dus eigenlijk heb ik me niet verslapen...ze gingen dus toch niet naar school.
Huisarts belt zo met de uitslagen.
Koopje hoor Zoeb,dat bankje!Wat een hondenleven hebben ze toch bij jou
En wat voor ieniminiemeisjeskleertjes heb je gekocht?
Middelste wilde niet opstaan en toen ik zijn hoofd voelde was dat niet zo gek,koorts dus.
Dus eigenlijk heb ik me niet verslapen...ze gingen dus toch niet naar school.
Huisarts belt zo met de uitslagen.
Koopje hoor Zoeb,dat bankje!Wat een hondenleven hebben ze toch bij jou
En wat voor ieniminiemeisjeskleertjes heb je gekocht?