Spelletjes

17-08-2012 11:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even iets heel anders:

Er lopen wat onderzoeken naar de mogelijkheden om in de toekomst iets met spelletjes te gaan doen. Dat is nog vrij vaag, maar je moet denken aan een aanvulling (bijvoorbeeld bovenaan de homepage een apart tabblad naar een site-gedeelte waar je wat spelletjes zou kunnen spelen). Een extraatje dus!

Om überhaupt een idee te krijgen wat voor spelletjes in de smaak vallen, dit feedback topic.

Dus, aan iedereen die spelletjes leuk vindt, wat voor soort spelletjes speel je het liefst?

Puzzelspelletjes, actiespelletjes, woord- en taalspelletjes, braintraining, multiplayer/social games etc etc....laat het gerust weten, we zijn erg benieuwd!

Ook als je niet zo van spelletjes houdt, maar bijvoorbeeld wel iets hebt met grotere games en gamen zijn we benieuwd naar je reactie/voorkeur

Bedankt alvast!

Edit: bovenste optie in de poll was blijkbaar te lang , er moet staan: "Ja, lijkt me leuk. Laat in een post aub weten wat voor spelletjes je vooral leuk vindt".

Een spelletjesgedeelte, leuk idee?

Totaal aantal stemmen: 20

Ja, lijkt me leuk (laat in een post aub weten wat voor spell (90%)
Ik vind grotere games wel leuk, maar kleine online spelletje Geen stemmen
Ik heb niets met spelletjes. (10%)

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lijkt me wel tof, maar geen grote levels. Ken mezelf en dan is dat even tussendoor een level spelen van een puzzelspel of braintraining spel, en dan weer even kijken of er nieuwe reacties zijn
Ja leuk. Vooral braintraining, puzzelspelletjes en woordspelletjes
ik speel het liefst games op de Ps3. Roleplaying games vooral.

Online games tegenwoordig leunen teveel op je netwerk (bv al die spellen op fb waarbij je vrienden okk mee moeten doen, anders kom je nergens). Vind ik vervelend.
sudoku bv
Lijkt me wel leuk om simpele spelletjes tegen een ander te spelen. Patience, bejewled...

De websites waar dit kan zijn vaak gericht op een chatfunctie en daar komen voornamelijk types op af die na 5 minuten vragen hoe je er uit ziet, waar je woont en of je zin hebt... patience op MSN vond ik bijvoorbeeld altijd wel leuk, maar wie zit er tegenwoordig nog op MSN (weet überhaupt niet of die spelletjesfunctie daar nog bestaat).

Maar ik blijf toch meer van de zondagmiddag-gezelschapsspelletjesmiddag ;)
quote:han1987 schreef op 17 augustus 2012 @ 11:06:

Ja leuk. Vooral braintraining, puzzelspelletjes en woordspelletjesHier nog 1. Ben dol op de app van slimste mens

Ja leuk. Vooral braintraining, puzzelspelletjes en woordspelletjesIdd, die zijn erg leuk. En kaartspelletjes, Rummicub end.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik vind denkspelletjes leuk. Ook sommige behedigheidsspelletjes. Maar vooral moeten ze niet te lang zijn, anders hak ik snel af.
Rummikub inderdaad en alle Bejeweled achtige dingen
Vooral woordpuzzels, en verder niet te moeilijk, dus geen games.
Zoek&vind spelletjes vind ik ook errug leuk, maar liever geen games waar je idd hulp van vrienden nodig hebt, zoals op Facebook, als je dan geen vrienden hebt (die ook gamen), kun je niks...
Ik vind Pasitris heel leuk. (Een soort tetris competitie)
doe vooral veel p mijn mobiel, wordfeud, draw something, coin dozer, songpop, hou ook van rummikub en andere gezelschapsspellen
Zelf speel ik graag monopoly en kolonisten! Mijn kinderen zijn gek van k3 spelletjes.
Mahjong en Bubble

Ja leuk. Vooral braintraining, puzzelspelletjes en woordspelletjesDeze dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven