suf ! laatste inlogpoging iphone help...

06-10-2012 08:32 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net wakker en wat suffig de code ingetikt van mijn iphone. De batterij was leeg dus ik kreeg de vraag ontgrendel simlock.

Ik heb geen aparte code. Ik hoef het nooit in te geven want ik laat mijn telefoon altijd aan staan. Ik weet dat ik het eerder geprobeerd heb met '0' maar hoeveel nullen moet de pincode zijn?

Ik dacht vier... heb het geprobeerd. Maar wat snel denk ik en toen nog eens en oei... nu nog maar 1 poging.

Is het bij jullie ook een vier cijferige code? of toch vijf? ik twijfel....
Je ziet toch maar 4 vakjes? Ik heb hem blijkbaar ooit zelf ingesteld, wist niet meer wat, maar op de gok dezelfde code als slot op telefoon ingevuld en dat werkte.

Als je het nooit gedaan hebt, is het meestal 0000 idd? Dacht ik? Maar pin me er niet op vast!
Ik dacht het het 6 nullen was maar aangezien ik het niet zeker weet...... Wie weet roepen meer mensen 6 nullen...
Ik heb er zelf een pincode op gezet. Toen ik hem kreeg was t inderdaad 0000

Maar die heb ik zelf veranderd. Denk goed na. En niet zomaar iets intoetsen.

Geboorte datum?

Pincode pinpas?

Geboorte datum vriend/kind?
Vier cijfers, bij mij ook 4 keer 0. Heb je de pukcode nog?
6 nullen? Ik zie maar 4 vakjes als ik m aanzet. Niet 6?
Standaard is 4x0.

Mocht je hem blokkeren dan kun je even bellen met de klantenservice (als je een vaste lijn hebt of iemand anders bij de hand) of even naar de winkel voor je pukcode.
Vergeet mijn 6 nullen, dat zal wel wat anders zijn.... Als iedereen zegt 4 dan zou ik daar meer waarde aan hechten!
En dit is dus niet de code van de iPhone maar van je simkaart
(Overigens is het niet bij elke provider 4x0 maar ook wel eens 1234 of dat soort ongein. Als ik jou was zou ik even googlen voor de 'standaard' pincode van je provider.)
ja 0000 staat mij ook bij... ik heb 'm niet veranderd, dat weet ik zeker omdat ik niet weet waar haha en ik heb 'm inderdaad van mijn werk gekregen dus dan moet het toch die begincode zijn.

Wat als het nu niet goed is? kan ik dan vandaag niks met die telefoon? Ik ga op cursus vandaag met iemand die ik pas sinds kort ken en ik zou haar appen of ik mee rijd. Ik heb haar nummer nergens anders dan in mijn telefoon ;) handig... meteen lesje: toch maar nummers ook in mijn vaste telefoon gaan opslaan. Zal ik 'm maar gokken. nog een keer 0000?

toch maar even doosje gepakt. er staat op Mproof ID Sim: 2574

Dit heb ik nooit ingetikt. Is dit de code waarmee ik het als ik het toch verkeerd doe met die 0000 het nog kan herstellen? sorry ben hier niet zo mee bekend blijkt wel
ja gegoogled net, goeie... vodafone; 0000

snap niet dat het dan niet goed ging... grrrr
Zakelijk kan anders zijn.. Als je het doosje inclusief verpakking van je sim nog hebt moet daar een soort kaartje in zitten, vorm van een creditcard, waar je de sim hebt 'uit kunnen drukken'. Achterop staat de pin + pukcode.
Vodafone:

Contact met een adviseur (¤ 0,45 per gesprek) 0900 0940 Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur

Daar kun je je pukcode opvragen via je vaste lijn.
ja ! het is gelukt! toch 0000

nou dan heb ik wel heel duf zitten tikken... dank jullie wel.

ik moet beter opletten volgende keer

bedankt!!
Als zoiets nog eens gebeurd, gewoon je Sim vergrendeld laten, dan kan je wel bij je contacten. Ik heb een app met wachtwoorden waar ik dan in kan kijken, en later ontgrendelen.

(Niet dat jouw ww in mijn app staat hoor)
Wel mazzel dat je Sim-code 0000 was dan, bij mij is het een echte pincode. Gelukkig weet ik 'm uit mijn hoofd, dat scheelt.
Bij mij is het ook een echte code, stond op het kaartje van de sim. Kun je die zelf aanpassen eigenlijk?
Bij mijn iphone moet ik eerst een half uur wachten voordat ik de pincode kan Ingeven ( na het aanzetten). Daarvoor 'pakt' niets, heel raar. Doosje met pukcode ligt dus ook voor het grijpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven