suf ! laatste inlogpoging iphone help...
zaterdag 6 oktober 2012 om 08:32
Net wakker en wat suffig de code ingetikt van mijn iphone. De batterij was leeg dus ik kreeg de vraag ontgrendel simlock.
Ik heb geen aparte code. Ik hoef het nooit in te geven want ik laat mijn telefoon altijd aan staan. Ik weet dat ik het eerder geprobeerd heb met '0' maar hoeveel nullen moet de pincode zijn?
Ik dacht vier... heb het geprobeerd. Maar wat snel denk ik en toen nog eens en oei... nu nog maar 1 poging.
Is het bij jullie ook een vier cijferige code? of toch vijf? ik twijfel....
Ik heb geen aparte code. Ik hoef het nooit in te geven want ik laat mijn telefoon altijd aan staan. Ik weet dat ik het eerder geprobeerd heb met '0' maar hoeveel nullen moet de pincode zijn?
Ik dacht vier... heb het geprobeerd. Maar wat snel denk ik en toen nog eens en oei... nu nog maar 1 poging.
Is het bij jullie ook een vier cijferige code? of toch vijf? ik twijfel....
zaterdag 6 oktober 2012 om 08:41
ja 0000 staat mij ook bij... ik heb 'm niet veranderd, dat weet ik zeker omdat ik niet weet waar haha en ik heb 'm inderdaad van mijn werk gekregen dus dan moet het toch die begincode zijn.
Wat als het nu niet goed is? kan ik dan vandaag niks met die telefoon? Ik ga op cursus vandaag met iemand die ik pas sinds kort ken en ik zou haar appen of ik mee rijd. Ik heb haar nummer nergens anders dan in mijn telefoon
handig... meteen lesje: toch maar nummers ook in mijn vaste telefoon gaan opslaan. Zal ik 'm maar gokken. nog een keer 0000?
toch maar even doosje gepakt. er staat op Mproof ID Sim: 2574
Dit heb ik nooit ingetikt. Is dit de code waarmee ik het als ik het toch verkeerd doe met die 0000 het nog kan herstellen? sorry ben hier niet zo mee bekend blijkt wel
Wat als het nu niet goed is? kan ik dan vandaag niks met die telefoon? Ik ga op cursus vandaag met iemand die ik pas sinds kort ken en ik zou haar appen of ik mee rijd. Ik heb haar nummer nergens anders dan in mijn telefoon
toch maar even doosje gepakt. er staat op Mproof ID Sim: 2574
Dit heb ik nooit ingetikt. Is dit de code waarmee ik het als ik het toch verkeerd doe met die 0000 het nog kan herstellen? sorry ben hier niet zo mee bekend blijkt wel