Bar Too Much *****200*****
maandag 10 september 2012 om 20:01
zaterdag 6 oktober 2012 om 09:04
Nee, maar ik hoop dat de antibiotica gaat werken. Ik zeg al sinds augustus dat het een ontsteking is, maar volgens de huisarts is het een nikkelallergie. Vreemd genoeg kan ik nergens op internet iets vinden over een keurig ronde cirkel ontstoken bultjes. Het ziet eruit of ik de afdruk van een gebit in mijn pols heb.
zaterdag 6 oktober 2012 om 09:24
Het is inderdaad alleen op mijn pols. En dat stoort me ook zo mateloos. Dat je door zoiets kleins helemaal van slag bent. Het jeukt vooral 's nachts. Als ik twee aaneengesloten uren slaap, is het veel. Op sommige dagen durf ik geneens meer auto te rijden, zo duf ben ik.
En het duurt eigenlijk al langer - sinds begin juli heb ik mijn horloge niet meer gebruikt, omdat er een reactie begon, maar in Frankrijk ben ik ook weer gestoken door een type mug waar ik erg allergisch voor ben. Ook op mijn pols. Dit keer leek dat minder erg omdat ik antihystamine gebruikte, maar voorgaande jaren zat ik steevast bij een franse huisarts en kreeg dan al meteen o.a. penicilline.
En het duurt eigenlijk al langer - sinds begin juli heb ik mijn horloge niet meer gebruikt, omdat er een reactie begon, maar in Frankrijk ben ik ook weer gestoken door een type mug waar ik erg allergisch voor ben. Ook op mijn pols. Dit keer leek dat minder erg omdat ik antihystamine gebruikte, maar voorgaande jaren zat ik steevast bij een franse huisarts en kreeg dan al meteen o.a. penicilline.
zaterdag 6 oktober 2012 om 10:00