Kasteel

10-09-2012 18:52 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo lieve dames, komt u binnen in dit mooie nieuwe kasteel.

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... asteel.JPG[/img]
En verder ren ik van de ene naar de andere week. Ouderraad, werk, verjaardag van Dochter, vrijwilligerswerk, nog meer ouderraad, familie, etc.

Over drie weken zitten we in Turkije. Ik weet niet zeker of ik daar wel tijd voor heb.
We haden een eetdate in amsterdam en raakten op de terugweg naar suupstad in een nogal heftig gesprek over onze relatie, de toekomst, kinderen, verwachtingen in relaties en vriendschappen en dus ook de nieuwe neef of nicht en wat dat met mij doet. Zoenert zei iets soortgelijks wat jij had geschreven Mims, dus toen vertelde ik wat jij had geschreven en hij vindt dus dat jij gelijk hebt

Iets te groot hart zei hij er verder ook nog bij, ik vergeet mezelf wel eens was zijn analyse.

Nou ja zo'n avond dus. Wel heftig, maar ook fijn.

Marge wat lekker bijna Turkije. Sterkte met hectiek.
De Zoenert kent je dus al aardig.

Leuk nieuws wel, ik weet zeker dat je er weer enorm van zult genieten. En voor steken in je hart mag ook ruimte zijn.

Hier is het een beetje crisis. Heb ik geen ex meer waar ik mee overhoop lig (hij is nog wel ex maar liggen niet meer overhoop), gaat het wat beter met Opa Bloes, pubert Oudste zo erg dat we dagelijks school aan de lijn hebben of mailen ze met een verhaal waar ik me plaatsvervangend dood voor schaam. Ze is nogal opstandig en alle sancties maken haar nog bokkiger, lijkt het wel. Ze is brutaal, heeft geen respect voor leerkrachten en andere leerlingen of voor ons, blaft orders in plaats van dat ze iets vraagt, maakt er een organisatorisch potje van en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik probeer elke dag opnieuw om positief te blijven en te sturen waar mogelijk, corrigeer slecht gedrag en probeer haar uit de ergste shit te houden. Maar volgens de school is ze geen "eigenaar van het probleem" (sociale bullshit bingo-woord) en dus eigenlijk moet ik haar laten klooien tot ze ontdekt dat ze iets moet gaan doen zelf. Laat ik daar nu heeeeel slecht in zijn (iemand laten gaarkoken in sop). Nou ja, ik zit er nogal vol van en van werken komt weer bar weinig maar er is wel heel veel én ook ik heb veel te doen voor de Oudercommissie en ander vrijwilligersklus. Ik loop een beetje over dus.

Kan iemand mijn lieve lekkere grietje dan NU terugtoveren, alstublieft? Dank u.
Oh lieverd wat lijkt me dat lastig. Hoe je ook reageert ze zal er dwars tegenin gaan.

Maar school zit er dus wel bovenop, dat vind ik op zich wel goed wel .

En verder heel fijn dat het met de ex en nog belangrijker met Opa beter gaat..

Verder snot ik me de week door. Zo ontzettend verkouden. Zou het liefst met dik boek stapel zakdoeken en pot there in bed blijven, maar dat veroorzaakt werkstress en dat kan mijn wattenhoofd er niet bij hebben. En ondanks snotkop, gaat het deze week wel een stuk beter dan vorige week toen het we gaan massaal suup afzeikenweek was.

En gisteren een eerste bijeenkomst gehad van de jaarlijkse leuke tentoonstelling waar ik me vanuit stamkroeg mee bezighou. Dat is het enige wat ik in januari ga doen heb ik besloten. (dat riep ik vorig jaar ook en toen ws januari megabol met werk, maar ik hoop nu toch echt ). Verder heeft mjin vader het spannende idee om als ik toch januarii vrij heb naar zuid afrika te gaan om een vriend op te zoeken en ligt er ook een uitnodging van een vriendin haar in Jerusalem te bezoeken en kan ik ook naar Cyprus. Goh wat een nare keuzes

Ok koffie!
Kijk, dat zijn de betere plannen!

Kus op je snothoofd, en lekker theetje voor naast je pjoeter als je dan toch bezig bent... Ik giet er nog even wat koffie in, want doe ook veel te veel nog 's avonds en dat komt de nachtrust niet zo ten goede. Vanavond NIET werken, wel sporten, is het voornemen.

Later!
Lieve marge gefeliciteerd met je MK!
Dank!
Oh Bloes, wat lijkt me dat enorm lastig! Arme jij! Ik zou dat ook niet kunnen hoor, dat gaarkoken met dat sop. Sterkte!

Ik ga weer wat hapjes maken. Strakjes grote-mensen-feest van MK.
Hee liefies, hoe gaat het hier? Fijn feestje gehad, Marge? Suup beetje bijgekomen van de week? Bloes kunnen bijtrekken van alle pubergeweld?

Hier vooral veel tijd met GG doorgebracht. Was goed & fijn
Koffie!

Goedemorgen lieve meiden.

Lil klinkt goed, het gaat dus weer wat beter?

Hier een beetje hectische druk en volle dagen achter de rug en nog voor de boeg. Straks naar en beurs in de bur van Bloes, helaas geen tijd om naar Bloes te gaan, want door de hectische en volle dagen zoenert ook sinds donderdag niet meer gezien en ik ben wel toe aan een avondje zoenen, hij vertrekt donderdag voor een weekendje weg met vrienden dus het is even strak agendaplannen.

Hoe is het met de rest?
En weer even up.

Laatste dagje werken voor het weekend. Apart gevoel, gisteren genoten van het heerlijk herfstweer in de hoofdstad met papasuup en stief/ Vandaag moet er weer gewerkt worden.

*serveert koffei*
Zoenen!!!!

(wil net gaan posten maar mijn kleine apekop vindt blijkbaar dat ze nu al genoeg geslapen heeft. Het is tijd om weer te leren lopen )
Wat wilde ik nou toch typen?
Dat wurm gaat veel te snel hoor

Zoenen terug schat.

Ik zit bij zoenert die net terug is van een wijn reis, waarvan een deel van zijn meegebrachte wijn nu op de grond ligt omdat suup met fles en al over een snoertje struikelde de lamp meenam en nu dus met twee geschaafde knietjes en een geschaafde elleboog op de bank zit. Lamp kapot wijnglas kapot en fles heel.

Genoeg avonturen voor vanavond, tijd voor bed.
Fles heel! Je kent je prioriteiten

Ik was bij je om de hoek gisteren, met alle koters op audientie bij de Koningin, was erg gezellig. Kindjes konden het goed vinden tesaam, en Kjong en ik zaten in het tuin met thee en olijven. Een mooie dag.

Verder hier wel ok, ups & downs met GG (wéér rugellende bladiebla), werk ongeveer in balans, door herfstvakantie beetje exta kindertijd en dat is lekker. Ik hou wel van dat volk hier

Bloes, hoe is het nou met je papa?
Heee wat lekker Lil. Doe je goed

En niet fijn van ups and downs.

Goh vandaag woon ik exact drie maanden in het huis. Ik nog steeds blij, kat nog steeds niet blij. Met name in de nacht heel erg miauwen, Alle huis, tuin en keukentrukjes al geprobeerd inmiddels en gisteren maar weer opnieuw dierenarts gebeld en vrijdag krijgt hij medische check. Om medische oorzaken uit te sluiten, het zou best eens dementie kunnen zijn, daar lijken de signalen erg op.

We zullen het zien....

Ok koffie
Demente kat! Wat zielig!

Hier ruk. Maar goed. Ouderraad, school, werk en vakantievoorbereidingen zijn best veel. Maar het komt goed!
Joehoe - het is vrijijijijdag!!!! Wijn, iemand?
Ja, lekker!

Ik wou trouwens niet ruk zeggen, maar ok.

Morgen op vakantie. Morgenmiddag zit ik bij turkse obers die met mij flirten omdat dat bij hun baan hoort, en dan zal ik giechelen omdat dat hoort, en dan hebben we allemaal veel lol.
Zoen! Doei!
Zwaai naar Marge.

Heerlijk flirten met obers!

Ik las trouwens druk ipv ok en volgens mij klopt dat eerste ook wel enigszins.

Kat dus gelukkig niet dement maar postverhuizingsstress. Ik slaap nu met oordopjes en dat is voor ons beiden beter. Dat ik dat niet eerder had bedacht .

Verder mis ik mijn zoenert die ik pas dinsdag weer zie na een bliksembezoek afgelopen woensdag (tussen half 12 en kwart voor 9). Hij heeft nu een event in hoge noorden,maar er wordt wel lekker gewhatsapped

En ook hier is het megadruk, met een grote conferentie in het vooruitzocht over anderhalve week. Ik heb er vandaag speciaal een pak voor gekocht (alles om geld uit te geven

En hie is het met de rest? Lekker weekend gehad ladies?

Iemand een slaapmutsje?
Ik kon opeens niet meer posten?! Geen idee waarom maar nu hopelijk weer wel... Duimen maar.

Alweer toe aan de vrijdagmiddagwijn . Ik drink door de week beduidend minder wijn (herfst, donkerder, extra nodig om goed te zorgen voor Zelf, ritme, regelmaat etc want de donkere slaaploze periode komt er ongetwijfeld weer aan), dus nu ben ik er ook wel écht aan toe. Vanavond leuke event in mijn favoriete boekwinkel waar ik met oud studievriendinnetje naartoe ga, morgen feessie, tussendoor kapper en ander leuk weekendvermaak: bring it on!

Lekker zeg, Turkse weersomstandigheden en wat er verder allemaal bijhoort... Enjoy!
Ik dacht fijn ik zie mijn zoenert weer vanavond, na ruim een week. Dat was de afgelopen week niet gelukt door omstandigheden.

Ik dacht fijn lekker bijpraten, wijntje, elkaar.

Ik kreeg vanuit het niets ineens de mededeling dat hij verliefd is op een ander. Die had ik niet zien aankomen.

Er is nog niets gebeurd, hij weet ook niet wat hi met haar wil.

Hij houdt ook van mij.

En ik voel me kut! Denk nee niet weer. Heb teveel wijn gedronken. Ben voor het eerst sinds tijden giga over mijn nek gegaan, terwijl hij achter me zat en mij een glaasje water aangaf. En nu zit ik met een kater van jewelste in zijn woonkamer. En denk kut.
En inmiddels ben ik thuis. Heb een uurtje geslapen, wijnkater enigszins weggetrokken. Al verdraag ik nog niet echt eten. Komt zo even een vriendinnetje langs voor een knuffel.

Ik voel me verdoofd, boos en verdrietig tegelijk.

Stomme is dat ik toevallig van de week aan zijn opmerking moest denken dat hij niet verliefd op me is. Dat ik dacht wat als hij ineens iemand tegenkomt op wie hij dat wel wordt.

Goed voorgevoel dus *sarcastische smiley*

Hij wil woensdagavond nog even langskomen om te praten. Ik weet nog niet of ik dat door laat gaan. Heb een grote conferentie woensdag waar ik 200% scherp voor moet zijn en wil dit gedoe er gewoon niet bij hebben.
knuffel van een meelezer... Dat is niet tof :(
Lief Rosings. Dank je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven