Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Ben benieuwd Coetje. Als het Pfeiffer is, dan is er niets aan te doen, gewoon uitzieken geloof ik. Maak je niet teveel zorgen, kinderen kunnen veel hebben. (hoor wie het zegt hè).
En weer maar een keer natgeregend!Kunnen die buien niet even stoppen als ik op het schoolplein sta

Klopt Zoeb,Pfeiffer is niks aan te doen,gewoon uitzieken.
Wat vervelend dat je nu toch weer een heel weekend op de uitslag moet wachten Coetje.

Ik heb vandaag maar 5,5 uur gewerkt. Is toch wel lekker hoor, die weekjes van maar 13 uur. Zo hou ik het wel vol .

Nu: weekend!!!!!!
Coe, vervelend dat oudste zo ziek is. Vroeger klasgenootje van mij heeft ook pfeiffer gehad en heeft daardoor een jaar over moeten doen op school. Ze had teveel gemist.

Drukke week op het werk achter de rug. En wordt alleen nog maar drukker.
Is dat leuk of niet leuk Shadow, dat je het nog drukker gaat krijgen?

Oei, een jaar over doen... Dat zou wel jammer zijn.

Nou ja, daar moet je nog maar even niet aan denken Coetje. Eerst maar eens weten wat er precies met je oudste aan de hand is.
Eerst de uitslagen maar eens afwachten. Mijn nichtje heeft het ook gehad en heeft niet over moeten doen, dus misschien valt het mee.

Sam ligt in bed. Eindelijk rust.
Moggu..

Pff vroeg op de zaterdag...Middelste moest al om half 8 aanwezig zijn op de voetbal.

Maandag eerst maar de uitslag afwachten inderdaad voordat ik me druk ga maken over school oid.

Zoeb,veel plezier vandaag in Antwerpen!
Gold, leuk druk, maar wel zo druk dat ik me voorzichtig ga afvragen waar ik in hemelsval de tijd vandaan ga halen om het allemaal af te krijgen. Mijn werk is heel wisselend, een paar weken geleden was ik de klok nog vooruit aan het kijken en nu ben ik de klok achteruit aan het kijken.

Coe, gelijk heb je, eerst de uitslagen maar eens afwachten.

Zoeb, veel plezier in Antwerpen.

Straks dochter naar een kinderfietsen brengen, aansluitend met zoon shoppen en aansluitend bowlen. Leuke middag in het vooruitzicht!
Voordeel van zo vroeg opstaan op zaterdag is dat ik al naar de bakker,slager en groenteboer ben geweest

Straks nog even langs de Appie.

Shop en bowl ze Shadow!

Leuk bowlen,kunnen wij ook wel weer eens ga doen.
Wat een zeikweer weer
Mogguh maisjes.

Heeerlijk uitgeslapen.

Hier is het nu droog, maar het ziet er niet naar uit dat dat zo gaat blijven.

Vanmiddag de hort op met Troela, op zoek naar laarsjes.

Veel plezier in Antwerpen Zoeb!
Dat lijkt me trouwens niet altijd leuk Shadow. Van bijna niks te doen naar tot over je oren in het werk zitten?
Hè hè. Troela is eindelijk geslaagd voor laarsjes. Voor mezelf heb ik trouwens nog Coole ugg-achtige laarzen gekocht. Lekker warm voor de winter. Alles met 25% korting.

En voor Troela liepen we ook nog tegen een zwart leren jasje aan waar 70% van de prijs af ging, nu kostte het nog maar 24 euro.

Dat zijn leuke dingen
Bowlen was leuk, ik heb gewonnen! Zoon heeft zijn kledingkast weer goed gevuld, over twee weken ga ik met dochter ook shoppen!

Dochter vond het kinderfeestje ook helemaal geweldig en had mazzel want twee keer frietjes vandaag.

Gold, an sich geen problemen met die wisselende drukte, ik probeer dan mijn verlof in te zetten, maar dat lukt niet altijd. Nu met de overgang naar een andere afdeling is het gewoon even super extra druk, maar ook dat gaat weer voorbij.

Voor nu even wat extra uren werken om het allemaal rond te krijgen, maar die worden ook uitbetaald. Lekker, met de december maand in het vooruitzicht.
Het was zeikweer vanmorgen en natuurlijk geen plu meegenomen. Omdat we al voor tienen in Antwerpen waren, doken we eerst een theehuis in voor koffie.

Daar kregen we gratis en voor niets twee paraplu's. Leuk die Belgen. Helaas ben ik de mijne natuurlijk al ergens vergeten, maar toen was het alweer een paar uur droog. Anders had ik het ding nog wel. We hebben zelfs op een terrasje kunnen zitten.

De lunch verliep chaotisch en met de slappe lach. Altijd wat met mij. Ik dacht dat de deur van die lunchroom openstond en ik knotste dus keihard met mijn kop tegen een glazen deur aan. Ik zag een vrouw die binnen zat in lachen uitbarsten, mijn collega's kregen een lachbui en ik zat helemaal te hikken. Ik liep maar meteen door helemaal naar achteren.

Toen we weggingen stond mijn collega buiten achter de deur te wijzen naar de plek waar ik mijn hoofd gestoten had. Dus weer lachen. Later wees ik met de paraplu een leuk terrasje aan, steek ik bijna een Belg zijn oog uit. Die keek wel boos. Oei. We hebben dus gelachen.

Ik heb een spijkerbroek, een paarse broek, een zwart en paars shirtje en wat (veel) voor Sam en het a.s. kleinkind gekocht.

Leueueueuek die meisjeskleertjes. Ik ben helemaal om.
Mogguh...

Fijn dat je je er in kunt vinden Shadow. die wisselende drukte. En ook best knap.

Ik geloof dat het niks voor mij zou zijn.

Omg Zoeb.

Ik zie het helemaal voor me dat jij met je snoet tegen die ruit loopt.

Vandaag hier:

Was afhalen en opvouwen

Nieuwe was ophangen

Stofzuigen

Snel de stad in om een cadeaubon (gisteren vergeten)

Op kraamvisite
Wij zijn naar een overdekte vlooienmarkt in België geweest. Wat een troep zeg.Omdat de blauwe vaas wat te groot was hebben we nu een groene wijnfles gekocht en daar doen we dan de lampjes in. Zit ik alleen met een joekel van een blauwe vaas te kijken. Eens kijken of het wat voor de serre is.

Vanmiddag een bankje gekocht via MP. Voor de honden. (Niks tegen Ro zeggen Bo).

Ze slapen nu in de kamer op een oude slaapbank, maar ik wil het ding eruit hebben. Nu een mooie zwarte erin met een extra hoes en die zijn ook nog vrij gemakkelijk na te maken.

Dit bankje:

Cool bankje Zoeb. Die honden hebben het maar goed bij jou. Een bank voor hun alleen .

De kraamvisite was gezellig. Wat was het lekker om weer eens zo'n klein wurmpje vast te houden .
Mogguh

Zoeb, leuk bankje voor de honden. En ik begrijp dat er een bruiloft aan zit te komen?

Coe, beterschap voor Oudste. Hoop dat het meevalt en alleen maar bloedarmoede is of zo.

MissM, die krotten moeten doorgaan als schuilplaats voor de konijnen tegen regen en kou. Voor de kippen heb ik nog geen oplossing, dus de schuur blijft openstaan voor dieren in plaats van voor fietsen.

Werk is leuk, heb wel teruggedraaid naar 3 uur per dag, dat is net mooi te doen. Voorlopig kom ik nog niet verder dan de boel aan kant brengen daar, maar het is zeker de moeite om steeds weg te gaan met het gevoel dat het er weer (redelijk) netjes bij staat.

Moet ook weer aan de studie. Dat ene vak voor mijn propedeuse, daar zit ik zo tegenaan te hikken. En nu in november een tentamen voor een doctoraalvak, kan dat ook niet even wegschuiven. Achterstand dus.
Mogguh

Ben al aan het werk. Brrr Maandag. Getver.
Moggu..

Mijn bericht van gister is opgelost in de ruimte denk ik...hier staat het iig niet.

Heb me vanochtend ook nog verslapen dus de dag begint goed( niet dus..)

Tot later vandaag
He gatsie Coe. Dat is geen goed begin van de dag.

Hoop dat die verder beter loopt.

Waren de kinderen nog op- tijd op school?
Bankje was 40.- met twee hoezen, daar kan ik me dus geen bult aan vallen en het is een leuk bankje.
Uk was vandaag vrij,dus voor hem maakte het niet uit.

Middelste wilde niet opstaan en toen ik zijn hoofd voelde was dat niet zo gek,koorts dus.

Dus eigenlijk heb ik me niet verslapen...ze gingen dus toch niet naar school.:)

Huisarts belt zo met de uitslagen.

Koopje hoor Zoeb,dat bankje!Wat een hondenleven hebben ze toch bij jou

En wat voor ieniminiemeisjeskleertjes heb je gekocht?
Oudste heeft Pfeiffer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven