bi-schierig

06-10-2012 13:28 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames, er is vast al eerder een onderwerp over geweest, maar ik wil weer een recent topic openen. ik ben zelf nieuwschierig aan het worden naar seks met een vrouw. ik ben zelf 25, zoek geen relatie, maar vraag me af hoe ik dit aan moet pakken?
Ga naar een gaybar, begin met flirten, en wie weet word er terug geflirt en heb je er 1 aan de haak waar je ervaringen mee kan op doen.
dubbelpost
waar vind ik een gaybar?nog nooit gedaan...heb ook geen zin in gedoe...gewoon eenmalig
Gaybar? Zou ik niet doen bij bisGierigheid. Parenclub en je aansluiten bij een leuk stel?
Gedoe? Wat bedoel je daar mee?

En waar je het vind? ik weet niet waar jij woont, maar je kan op internet gewoon je woonplaatst invullen of een stad waar je bij in de buurt woont en dan gaybar en bij typen...Geeft google vanzelf wel aan waar er in de buurt gaybars zijn.

Gaybar hoeft geen gedoe te zijn. Ik ben er ook wel eens geweest, puur om het stappen... leuke mensen,leuke muziek...en ideaal als je er meer van wilt...
In parenclubs zijn ook speciale ladies nights, waar geen heren bij aanwezig zijn. alles mag, niets moet. Erg leuke avonden... Wil je echt niet naar een club zijn er ook wel feestje voor bi-meiden. In Arnhem is geloof ik elke maand een avond, zal in meer steden zo zijn.
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2012 @ 13:36:

Gaybar? Zou ik niet doen bij bisGierigheid. Parenclub en je aansluiten bij een leuk stel?

Ik snap dat aangezien lesbiennes daar niet van houden ( als je van 2 wallen eet ) Maar ik heb zelf gezien dat het ook géén probleem hoeft te zijn in een gaybar.

Parenclub is ook een goeie, alleen is dat niet wat Teveel? als je het alleen even met een vrouw wilt doen en je ziet zoveel actie en alles om je heen?

Dat is aan jou To. maar dat zijn ook de 2 enige opties die ik jou kan geven.
Als je nieuwsgierig bent naar bi-zijn is een pc een uitgelezen gelegenheid. Je kan in alle rust zoeken en uitproberen, een ladys night kan maar je aansluiten bij een stel en zeggen dat je vooral geïnteresseerd bent in de dame kan ook. De man die erbij hoort zal in de regel niet heel hard roepen dat je weg moet wezen
Een parenclub kan veel zijn, maar was voor mij geweldig. Ik hoefde niet helemaal alleen, gingen toen met een geweldige groep bi-meisjes van hier. Ik kende in het echt niemand, maar wat een leuke avond. De ladies night is gewoon ongedwongen. Wil je rustig aan, blijf je een beetje beneden. Loop je rond, kun je anderen bekijken en kijken wat dat met je. doet. Je kan een eerste zoen delen, een borst aanraken. Je hebt alles zelf in de hand, maar kunt ook op anonieme wijze een eerste seksbeleving hebben. Mocht het toch niets zijn, heb je daarna geen ongemakkelijke momenten met die persoon, want je hoeft ze nooit meer weer te zien als je dat niet afspreekt.
Hier ook bi-schierig..laatst een bijna-afspraak gehad maar door ziekte enz gecanceld.

Achteraf ene kant "blij": want meen wat was ik zenuwachtig.

1 omdat het natuurlijk in het begin erg ongemakkelijk is. 2. omdat ik echt niet zou weten of ik het wel goed doe en of ik het dan ook echt durf....erg he..

maar binnenkort toch maar eens weer een poging wagen.
Maar als je (als vrouw) graag een keer seks met een vrouw wilt, dan ben je toch niet bi-schierig (whatever that may be), maar lesbi-schierig?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik zie het meer als nieuwsgierig of je bi bent. Dat je dus naast de seks met vrouwen ook graag seks hebt met mannen. maar eens met jou, het is een stom woord.
Leer eerst maar eens schrijven.

Nieuwschierig, hahahahaha.
En bi-schierig is helemaal een lijp woord.
Ik ben helemaal niet schierig, laat staan dubbel. Lijkt me vermoeiend, al dat geschier.
Ben ik dan a-schierig? Oftewel Aasgierig? Identiteitscrisuuuuuus!
quote:vlammetje_ schreef op 06 oktober 2012 @ 13:49:

Een parenclub kan veel zijn, maar was voor mij geweldig. Ik hoefde niet helemaal alleen, gingen toen met een geweldige groep bi-meisjes van hier. Ik kende in het echt niemand, maar wat een leuke avond. De ladies night is gewoon ongedwongen. Wil je rustig aan, blijf je een beetje beneden. Loop je rond, kun je anderen bekijken en kijken wat dat met je. doet. Je kan een eerste zoen delen, een borst aanraken. Je hebt alles zelf in de hand, maar kunt ook op anonieme wijze een eerste seksbeleving hebben. Mocht het toch niets zijn, heb je daarna geen ongemakkelijke momenten met die persoon, want je hoeft ze nooit meer weer te zien als je dat niet afspreekt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Kan het alleen maar beamen en zou ook de ladiesnight aanraden om de reden die vlammetje al zo perfect verwoord heeft.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
jeetje, ik kan eens gaan kijken waar zoiets is...misschien een idee..thanks!
je komt niet echt over als iemand van 25 of je hebt al die tijd in een wel heel achterlijk dorp gewoond...
quote:zon25 schreef op 06 oktober 2012 @ 15:05:

jeetje, ik kan eens gaan kijken waar zoiets is...misschien een idee..thanks!Ladiesnight
quote:GiB schreef op 06 oktober 2012 @ 15:15:

je komt niet echt over als iemand van 25 of je hebt al die tijd in een wel heel achterlijk dorp gewoond...Nou, gelukkig kom jij wel heel intelligent over.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 oktober 2012 @ 15:19:

[...]

Nou, gelukkig kom jij wel heel intelligent over.dank je!
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 oktober 2012 @ 15:19:

[...]

Nou, gelukkig kom jij wel heel intelligent over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven