iPhone gewist

07-10-2012 09:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onlangs is mijn iPhone 3GS gestolen.

Gelukkig heb heb ik hem weer terug kunnen krijgen , maar alle foto's zijn helaas gewist .

Nu weet ik niet of de telefoon handmatig gewist is of via iTunes.

De contacten lijst staat er nog in, en de opgeslagen wifi netwerken ook , ik weet niet of die zouden blijven staan na wissen via iTunes?

Kort voor dat ik de telefoon kwijt raakte heb ik de iOS 6 update gedaan , bij die update is wel een back up gemaakt , maar waar ?

Ik kan helaas niet even simpel op iTunes kikken , helaas is mijn laptop stuk .

Zijn er nog kansen om mijn foto's terug te krijgen ? De grote belangrijke vraag lijkt mij , is de telefoon handmatig of via pc gewist ?

Iemand n idee ?
Alleen je foto's zijn gewist. Handmatig, lijkt mij.

En dat maakt overigens ook helemaal niets uit want alleen in jóuw iTunes staat je reservekopie, niet in zomaar elke iTunes. Wachten tot je pc het weer doet en reservekopie erop zetten dus.
Aan itunes hangen en dan de kopie terugplaatsen, toch?
Heb geen Iphone, maar je hebt toch een ID bij Apple? Dan kun je toch gewoon inloggen op een andere pc met je AppleID en je telefoon daar aan hangen?
Je kopie staat op je harde schijf, tenzij je iCloud hebt.
Idd wat ster zegt. iTunes aansluiten of iCloud, probeer iCloud ff dan, dan weet je dat zeker en wanneer je laptop weer gemaakt is probeer je iTunes daar weer op
Ik heb idd iCloud,via Google ben ik daar net terecht gekomen .

Ik heb even gekeken en die staat aan in mijn telefoon , daar staat ook dat de telefoon reserve copies maakt , oa van de foto's ..
Mijn laptop zelf is verder goed , alleen het scherm is onbruikbaar doordat hij gevallen is.

Dus als ze daar op zouden staan , zou ik ze nog wel terug kunnen halen .
Reservekopie iCloud terugzetten: Linkje
Schrik niet als je foto's er na het terugzetten nog niet direct op staan, ik kreeg bijna een hartverzakking na het upgraden naar iOs 6, maar ze kwamen er later weer bij. Duurde gewoon even
Gedaan , maar ik krijg alleen de foto's die ik er na dat de iPhone gestolen is opgezet zijn .
Dat klopt, die foto's zijn op jouw telefoon van de cloud verwijderd. Die kan je niet meer terug krijgen.

Wachten tot je laptop gemaakt is. Dan staan ze daar nog wel op (er vanuitgaande dat je regelmatig een backup van je foto's hebt gemaakt).
Heb je iOS 6 er op gezet met iTunes? Dan is er als het goed is ook een reservekopie gemaakt op je pc. Heb je het via je telefoon gedaan dan ben ik bang dat je ze nu echt kwijt bent..

Heb je een Mac? Transporteer ze voortaan even naar iPhoto.
Wat n ellende zeg, maar toch bedankt voor jullie reacties !
Nee iOS 6 heb ik er via de telefoon zelf op gezet,dus helaas
Wel fijn dat je je telefoon terug hebt gekregen, hoe is dat gegaan als ik vragen mag?
Eerst rond gevraagd en 100 euro geboden voor het vinden van de telefoon , binnen anderhalf uur had ik hem terug .

Maar helaas net te laat dus .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven