*** Bar * Too * Much * 201 ***
zondag 7 oktober 2012 om 18:46
Zitten jullie te herfstdippen?
We hebben niet in de tuin koffie gedronken, want als de zon even weg was was het best fris en niet iedereen houdt daarvan.
Morgenochtend ga ik wel in de tuin koffie drinken, trek ik wel een vest aan ofzeau.
Er wonen hier echt leuke mensen, maar ook best wel zeurpieten.
We hebben niet in de tuin koffie gedronken, want als de zon even weg was was het best fris en niet iedereen houdt daarvan.
Morgenochtend ga ik wel in de tuin koffie drinken, trek ik wel een vest aan ofzeau.
Er wonen hier echt leuke mensen, maar ook best wel zeurpieten.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 7 oktober 2012 om 19:08
Haai Mir.
Zeurpieten heb je overal en leuke mensen gelukkig ook.
Wordt het morgen weer zulk weer dan?
Zou wel leuk zijn want 8 oktober is dé feestdag in A. Hier begon ooit de victorie namelijk. Na de 80-jarige oorlog voor wie het even is ontgaan,
Wordt elk jaar groots gevierd met optochten, vuurwerk en nog veel meer. Wel leuk als het weer dan een beetje meewerkt.
Zeurpieten heb je overal en leuke mensen gelukkig ook.
Wordt het morgen weer zulk weer dan?
Zou wel leuk zijn want 8 oktober is dé feestdag in A. Hier begon ooit de victorie namelijk. Na de 80-jarige oorlog voor wie het even is ontgaan,
Wordt elk jaar groots gevierd met optochten, vuurwerk en nog veel meer. Wel leuk als het weer dan een beetje meewerkt.
zondag 7 oktober 2012 om 19:44
O ja, Alkmaar viert morgen feest. Ooit had ik een kind in Leiden op school (3 oktober Leidens ontzet) en de ander in Alkmaar (8 oktober Alkmaars ontzet). Wat een feesten.
Volgens de weersverwachting blijft het tot woensdag mooi weer.
Volgens de weersverwachting blijft het tot woensdag mooi weer.
Maybe success just isn't your thing.