Geen vriendinnen

30-07-2012 08:23 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Binnen de peilaar Relaties is een topic geplaatst waarin aan forummers werd gevraagd: "Hoeveel echte vriendinnen heb jij?"

Het blijkt dat er meer meiden/vrouwen zijn zoals ik; zonder echte vriendinnen maar wel met de behoefte aan een vriendschap of vriendschappen. Ik herken veel in de reacties op het topic waarin werd geschreven over schaamte (niemand op je verjaardag..). En in reacties waarin is geschreven dat het voornamelijk komt door 'sociaal niet zo sterk zijn'. Ook dit is (helaas) bij mij van toepassing.

Misschien is het een idee dat er een meeting wordt georganiseerd tussen alle meiden/vrouwen op dit forum die zich daar ook in herkennen. Dus alle meiden/vrouwen die op zoek zijn naar vriendschap maar niet weten hoe dit aan te pakken of waarbij het stomweg niet lukt. Het idee is dus eigenlijk dat we eens met zn allen afspreken. De drempel is dan voor iedereen denk ik (ook voor mij) wat lager omdat de schaamte geen rol meer hoeft te spelen (we weten het immers van elkaar..). Wie weet groeit er een mooie vriendschap op binnen de groep (of meerdere) of wie weet klikt het goed voor gewoon herhaaldelijk afspreken met de hele groep.

Ik hoor graag of er interesse is
Há Flamke: uit Friesland. Vorige week was ik zeilen in Heeg en zoooo verliefd geworden op een huisje daar . Kom er veel vaker en in september een weekendje Balk maar als ik er werk kon vonden wist ik het wel!
Ja leuk!

Ik probeer al heel lang meer sociale contacten op te doen, maarja waar vind je die? en hoe zorg je ervoor dat die blijvend zijn? Nogal lastig vind ik.... Ik heb dan ook maar een paar vriendinnen die het veel te druk hebben om regelmatig af te spreken(maar er wel altijd voor me zijn)

Nieuwe vriendinnen zijn dus heel erg welkom!

Ik ben zelf niet van het 'stappen' (lees: discotheek, club), maar wel van: een film kijken thuis/bioscoop, uit eten, borrelen in de kroeg, naar een evenement, museum, dierentuin... noem maar op!

Meer info wil ik wel via de mail geven Locatie: zuid-gelderland en afhankelijk van OV.
vivasweetcandy@hotmail.com
Ik denk ook wel dat het leuk is om iets 'ondernemends' te doen, dan zijn de meeste mensen vaak meer ontspannen en worden er sneller contacten gelegd. Bovendien hoef je niet de hele tijd te praten, maar ben je gewoon lekker bezig met iets doen/bekijken etc.
Is er inmiddels al iets afgesproken? Ben benieuwd.

Mocht iemand zich hier in herkennen en contact willen, sta ik daar zeker voor open! Ik ben 34, woon in Rotterdam en ben te bereiken via ivegotmail010@gmail.com.
Ik ben ook erg benieuwd of er gezellig is afgesproken! Ik ben 25 en kom uit Voorburg / Den Haag
Nou, mijn iPad is weer lekker bezig haha, even opnieuw.

Ik ben 23 en woon in Almere en zou het heel leuk vinden om met een groepje af te spreken! Ik heb een auto dus in de omgeving is ook allemaal prima.

Door verhuizingen en andere zaken is het wat rustiger op vriendinnengebied, hoewel ik wel hier een paar lieve vriendinnen heb gekregen. Toch ben ik dus op zoek naar wat gezelligheid!

Als iemand contact wil, mailen kan op: s.muisje@live.nl

quote:izzy1985 schreef op 13 augustus 2012 @ 10:20:

[...]

Ik woon nu bijna een jaar in Almere. En ik wil graag vriendinnen krijgen hier in de omgeving!

Ik ben 27 jaar en binnenkort ga ik werken in Naarden in een verzorgingstehuis.

Ik hoor graag iets van jullie!Er ging even iets mis, maar ik ben dus 23, woon in Almere en werk ook in Naarden. Hopelijk kijk je hier soms nog, want het lijkt me leuk om met je in contact te komen
Hallo allemaal!

Wat een super leuk initiatief! Ik wil me ook graag aanmelden, maar geef wel de voorkeur aan een wat kleinere groep. Denk dat het in een grote groep met verschillende regio's niet gaat werken.

Ik ben zelf 22 jaar, woon samen met mijn vriend en zoontje (bijna 1) in Ede, maar ben ook regelmatig in Nijmegen of Arnhem te vinden. Doordat ik moeder ben geworden ben ik veel vriendinnen uit het oog verloren. Ik woon pas 1,5 jaar in Ede en merk toch dat ik het nu een stuk moeilijker vind om vriendinnen te maken dan voor mijn zwangerschap. Komt dit je bekend voor of lijkt het je gewoon leuk om met mij in contact te komen? Mail me dan: fleur_cindy@hotmail.com.
Sorry, kom er nu achter dat mijn e-mailaccount niet meer goed werkt, dus hierbij het goede e-mailadres: viva_marusch@hotmail.nl
Dordrecht.... vianen....zoiets en alles wat ertussen zit. ik heb een auto dus (in beperte maten;)) kan ik ergens makkelijk komen.

Goed idee btw, heel herkenbaar
Doel nastreven
Zijn er ook nog leuke meiden uit omgeving noord Limburg?! Rond de 20 jaar?
Leuk idee! Hier regio Oosterhout NB.

Misschien is het verstandig om een opsplitsing per regio te maken hier op het forum? Ziets als euhh.. vriendinnen kennismaking gelderland, vriendinnen kennismaking zeeland etc.. Dan kunnen we per regio een keer afspreken. Dan zijn de groepjes ook niet zo groot.

Oh ja, ik ben 34 en mama van twee ukkies.
Hoi allemaal,

Ik herken veel in jullie berichten

Zelf ben ik 27 en woon + werk in Rotterdam.

Door de jaren heen heb ik veel contacten opgedaan via hobbies, school en studie, maar weinig echte vriendschappen.

Het lijkt me ontzettend leuk en fijn om meer echte vriendinnen erbij te krijgen, om leuke dingen mee te doen en lief & leed mee te kunnen delen.

Ik hou zelf van muziek, theater, lezen, films, uit eten gaan en vooral veel gezelligheid. Ben geen uitgaanstype, disco's en kroegen zijn niet echt aan mij besteed.

Voor wie me beter wil leren kennen ben ik te bereiken via dahlianoir85@gmail.com. Het lijkt me gezellig om met een aantal dames een keer wat af te spreken!

Groetjes
Hallo allemaal!

Erg leuk initiatief! Hopelijk is het ook voor de "vrouwelijke' mannen onder ons ( niet dat ik zo vrouwelijk ben )

Ik ben Ronald, 31 jaar , woon sinds februari samen in Oosterhout NB, en sinds september j.l. ben ik getrouwd met mijn lieve man.

Ik heb altijd een gezellige vriendinnenkring gehad, maar door verschillende verhuizingen en gebeurtenissen zijn deze helaas allen langzaamaan afgevallen...

Normaal gesproken zou ik nooit een advertentie plaatsen, alleen als je ergens komt te wonen waar je niemand kent, wordt contact leggen soms erg moeilijk...

Ik ben dus nu op zoek om nieuwe meiden te leren kennen, om gezellige dingen mee af te spreken. Mogelijk op den duur ook met partners erbij.

Ik houd van gezellige fillmavondjes of gewoon naar de bios of uit eten, lunchen.

Ik houd van winkelen en vind creativiteit ook erg leuk, ik maak vaak kaarten of andere creatieve ontwerpen.

Ik ben ook lid bij K-fitness in Oosterhout, mogelijk samen ook gezellig sporten?

Ben jij iemand die ook in de omgeving Oosterhout woont en rond mijn leeftijd, en vind je het leuk om ipv een vrouw een mannelijke vriendin erbij te hebben Dan hoor ik graag van je!

Ik hoop op een uiteindelijke leuke vriendenkring!

Groetjes,

Ronald
quote:Borninaugust schreef op 25 september 2012 @ 11:14:

Is er inmiddels al iets afgesproken? Ben benieuwd.

Mocht iemand zich hier in herkennen en contact willen, sta ik daar zeker voor open! Ik ben 34, woon in Rotterdam en ben te bereiken via ivegotmail010@gmail.com.

Sinds enige tijd probeer ik een gezellig vriendinnen-netwerk op te bouwen.

Ben 33 jaar, woon & werk part -time te Schiedam. Hou van culturele uitstapjes, filmhuis films,gezelligheid. Hou niet van kroegen/discotheken. Sta positief in het leven. Reacties zijn meer dan welkom. groetjes, Pien
Hoi

@Flamke.

Ik herken ook wat je zegt, ben zelf ook verlegen en maak daardoor moeilijk contacten.

En ik kom ook los als ik mensen beter ken maar zover komt het idd vaak niet. Ze trekken dan meer naar de personen die een vlotte babbel hebben.

En dat is weleens jammer.

Maar mis ook nog wel iemand waar je een hechte vriendschap mee hebt.

Ik woon trouwens omgeving Eindhoven
@Ronald1981: jammer dat je niet in de buurt van Den Haag woont, maar hopelijk doe je hier leuke contacten op

Ik ben overigens een spontane meid van 31 jaar, woon samen met mijn vriendin in Den Haag, werk fulltime, sport regelmatig en houd van groene thee.

Helaas is mijn sociale leven een beetje ingedut en hoop ik hier leuke nieuwe contacten op te doen.

Ben je in voor een nieuwe vriendschap?

Samen naar de bios of filmpje thuis, terrasje of ergens lunchen, Groupon bon uitproberen of een Pinterest DIY project opstarten?

Mail me dan voor het leggen van het eerste contact, daarna kunnen we op korte termijn afspreken om te zien of er een klik is.

Curlious81@gmail.com
Heel herkenbaar:)

is er al nieuws over eventuele meeting?

ik ben 23 jaar woon in papendrecht.

woon samen met mn vriend alleen door omstandigheden nu geen vriendinnen meer helaas.

leuke dingen om te doen zijn:

ergens hapje eten/drinken. gezellig kletsen, filmpje kijken.

gewoon met een stel meiden onder elkaar

wildflower210289@hotmail.com
Hey Marly,

je stuurde al ruim een maand geleden een berichtje, dus ik weet niet of je dit topic nog in de gaten houdt.

Maar ik zag dat je in Haarlem woont, nou heb ik net een topic geplaatst omdat ik meiden die in (omg) Haarlem wonen wil leren kennen!!

Leuk om in contact te komen X
ik zie net dit topic en ik dacht ik reageer.

IK herken dit heel erg, ik heb geen vriendinnen en weinig kennissen. Eigenlijk is dit mijn hele leven al zo. Vroeger al weinig vriendinnen gehad, wel een aantal maar nooit veel of heel intens zoals je wel eens hoort. En hoe het komt? ik weet het niet ik heb allerlei dingen geprobeerd maar het lukt maar niet. Op zich ben ik heel sociaal maar op een of andere manier lukt met me niet en vind ik geen aansluiting. Zelf heb ik twee kinderen en bij hun zie ik het zelfde gebeuren, ik vraag me echt af hoe komt dit.... Op zich vind ik heel veel dingen fijn om alleen te doen maar nu ik momenteel niet werk en veel thuis ben merk ik dat ik toch wel erg begin te verlangen naar een bakkie doen met iemand, even een praatje etc. Gewoon even gezellig samen wat doen. Ik ben 38 en kom uit omgeving 020. Spreekt dit je aan reageer dan 246me8@gmail.nl Wie weten vinden we elkaar wel !
34, Omgeving Rotterdam Delft

Ik heb zeker interesse in nieuwe contacten in de regio. Is er ooit nog een meet tot stand gekomen?
superleuk initiatief.

Ik woon al 4 jaar in de omgeving van rotterdam, maar er missen toch een paar leuke meiden/mannen/ vrienden en vriendinnen om me heen.

Ik ben 27 jaar, getrouwd, en werk in de financiele administratie.

het maakt mij niet zoveel uit waar JIJ woont.

een meeting ergens in het midden kan altijd.

Spreek ik jou aan en lijkt contact jou ook leuk.

mailen mag altijd.

vivacloverfield@hotmail.com
.
anoniem_167328 wijzigde dit bericht op 20-01-2013 18:20
Reden: .
% gewijzigd
Ik ben bij mijn lief gaan wonen en zou hier in de buurt graag iemand leren kennen voor zo nu en dan een gezellig avondje kletsen met een (ge)bakkie of een hapje eten. Ik ben 28, moeder van een zoon van 1 en hoop iemand te leren kennen in (of omgeving) Huizen.

Mijn mailadres is mulin8@hotmail.com, laat gerust een berichtje achter.
Het lijkt mij ook heel leuk! Ik ben erg verlegen maar kom snel uit mijn schelp.

Alleen ik woon tot een paar niet dan verder wel erg ver weg:( ik woon in friesland, ben 22 en wordt moeder in maart;)

Ik hoop dat hier nog wat noordelingen rondlopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven