Schilderij zoek

09-10-2012 16:24 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben nu al drie dagen op zoek naar de naam en schilder van dit schilderij [img]http://v3gpuzzelproject.hostoi.com/New% ... s%2010.jpg[/img] maar ik kan het niet vinden.

kan iemand de naam en schilder van dit schilderij vinden voor mij?

MvG
Zet even alleen de link neer, zonder de img. Je mag geen plaatjes plakken blijkbaar

Maar eh, lastig...wat staat erop? Welke boogbrug bedoel ik dan? Want die zijn er nogal wat...
http://v3gpuzzelproject.h ... er/Expres/expres%2010.jpg

bedankt voor je reactie
ik zal echt niet weten welke boogbrug dit is.
Poeh, ik ga eens even googlen voor je...wie weet
Volgens mij kan je ook een afbeelding in google invoeren en dan zoekt hij naar alles wat erop lijkt ofzo. Weet alleen niet hoe dat werkt. Misschien kan je dat proberen?
Lijkt mij de Waalbrug
quote:eiland schreef op 09 oktober 2012 @ 16:35:

Lijkt mij de Waalbrug

Is ook het eerste wat in mij opkomt.

Misschien even googlen op schilders uit de omgeving van Nijmegen.
En weer een TO met maar 1 post.
Is het een Nederlandse brug en een Nederlands schilderij? Dit soort boogbruggen vind je namelijk overal ter wereld. Als je iets specifieker kunt zijn, zoekt het wat makkelijker.

En ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij is het geen werk van een meesterschilder.
quote:Elynn schreef op 09 oktober 2012 @ 16:42:

Is het een Nederlandse brug en een Nederlands schilderij? Dit soort boogbruggen vind je namelijk overal ter wereld. Als je iets specifieker kunt zijn, zoekt het wat makkelijker.

En ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij is het geen werk van een meesterschilder.

Dit dus.

Het is wel een zonsopgang/ondergang bij boogbrug.
Wil je gewoon de naam weten of wil je de naam weten zodat het makkelijker is om er een poster oid van te vinden?

In dat laatste geval kan je het ding ook gewoon laten namaken.
dit is de link vanaf google afbeelding

http://www.google.nl/imgr ... 7,s:0,i:190&tx=803&ty=423
Ow, pardon. Hij staat wél tussen werken van meesteschilders, dus ik neem aan dat het toch om een grote naam gaat.

Ga even verder zoeken.
Ik zou zeggen: Stuur Martijn een mailtje en misschien kan hij het je vertellen.

http://designvanmartijn.com/
Ik geef het op. Heb het zowel in het Nederlands als in het Engels met verschillende zoektermen geprobeerd. Weet helaas niet hoe je met een afbeelding moet googelen. Kan iemand me dat uitleggen? Lijkt me handig.

JWC, hoe ben je bij dit schilderij terechtgekomen en wat wil je er eigenlijk mee? Ben benieuwd.
Ik forum mobiel dus kan niet helpen maar is tineye.com een idee? Daar kun je de foto plaatsen en gaat ie op zoek naar meer info (is mij verteld.. Geen idee dus of mijn bijdrage zinvol is )
Thanx, Choco. Heb de url net ingevoerd op TinEye: 0 results, helaas.
Of zijn we vergeefs aan het zoeken en heb je een leuk werkje van jezelf gepost, JWC?
elynn

ik heb deze afbeelding gevonden door op impressionisme te zoeken maar dan krijg ik dus geen info over schilderaar naam enz

ik moet dit doen voor een BV project op school.
quote:Elynn schreef op 09 oktober 2012 @ 17:09:

Ik geef het op. Heb het zowel in het Nederlands als in het Engels met verschillende zoektermen geprobeerd. Weet helaas niet hoe je met een afbeelding moet googelen. Kan iemand me dat uitleggen? Lijkt me handig.

JWC, hoe ben je bij dit schilderij terechtgekomen en wat wil je er eigenlijk mee? Ben benieuwd.Ik heb 'm door google images gehaald (gewoon op url zoeken) maar dat hielp niet echt, nergens staat de naam bij.
Heb je gezocht op impressionisme? Het is eerder expressionistisch, lijkt me.

Zal straks even vragen of mijn vriend (CKV-docent) het werk herkent.
Moet je die opdracht per se met dit schilderij doen?
Veel van de vragen kun je wel beantwoorden zonder te weten wat de titel is en wie de schilder is, toch?
Dtit is geen impressionistisch schilderij, als je het mij vraagt. (en ik heb een opleiding in die richting, dus ik heb een een beetje verstand van)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven