probleem inloggen bij hotmail

09-10-2012 19:00 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hulp nodig van slimmerikken

ik heb twee hotmail adressen.

Een gebruik ik voor viva etc en hier kan ik gewoon op inloggen, mails lezen etc.

Mijn reguliere hotmail adres (dat ik al heeeeel lang heb) geeft de laatste twee dagen foutmeldingen bij het inloggen. Ik krijg dan de melding "de webpagina kan niet worden weergegeven".

Mijn vriend kan wel gewoon inloggen in zijn hotmail account.

Op een andere computer krijg ik dezelfde melding. Laatst ditzelfde probleem gehad, maar dit was na 1 dag opgelost. Nu duurt het al langer en ik verwacht belangrijke e-mail op dat account.

Ik heb ook al mijn wachtwoord gewijzigd. Ik kan trouwens wel inloggen bij msn met dat account, maar dus niet in mijn e-mail.
Mijn man heeft sinds vandaag exact hetzelfde. Dus als iemand een oplossing weet..
Bij hotmail heb je al heel lang een melding gekregen dat hun voorwaarden gewijzigd zouden worden. Zij willen meer gegevens, anders krijg je geen toegang meer. Dit is heel erg duidelijk aangegeven op hun site. Zelfs iedere keer als je de afgelopen maanden inlogde. Bij mij in ieder geval wel!

Blijkbaar heb jij dat genegeerd!
Er zijn meer mensen die hier momenteel last van hebben. Ook ik kan er sinds gisteren niet meer in als ik inlog. Helaas heb ik nog geen oplossing kunnen vinden, dus ik lees mee.
blijkbaar was er iets met een server die hotmail gebruikt. Over de hele wereld hadden mensen er last van. Maarrrrr, ik kon vanochtend weer inloggen.

opgelost dus! hopelijk voor jullie ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven