bi-schierig
zaterdag 6 oktober 2012 om 13:28
dinsdag 9 oktober 2012 om 17:16
Ach weet je... dat was toen, Rob uit Zeist.
En toen is inmiddels alweer een hele tijd geleden. We hadden een eigen oranje gekleurd bi-meiden topic.
Daar kon een ieder schrijven, maar het kwam er op neer dat het een grote zelfde groep dames was die daar schreef.
En inderdaad, daar werden voorbereidingen getroffen voor een LN, oproepjes in geplaatst, carpool-genoten gezocht, verslagen van een LN geplaatst, voor- en nagenoten, meetings georganiseerd... van alles eigenlijk. Maar ook het leven van alledag werd besproken. Het was voor ons een succes, dat topic. En ik denk zo'n enorm succes, dat een herhaling alleen maar kan tegenvallen.
En toen is inmiddels alweer een hele tijd geleden. We hadden een eigen oranje gekleurd bi-meiden topic.
Daar kon een ieder schrijven, maar het kwam er op neer dat het een grote zelfde groep dames was die daar schreef.
En inderdaad, daar werden voorbereidingen getroffen voor een LN, oproepjes in geplaatst, carpool-genoten gezocht, verslagen van een LN geplaatst, voor- en nagenoten, meetings georganiseerd... van alles eigenlijk. Maar ook het leven van alledag werd besproken. Het was voor ons een succes, dat topic. En ik denk zo'n enorm succes, dat een herhaling alleen maar kan tegenvallen.
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:32
Eens met jou Doloris... Dat was gewoon zo super! Maar inmiddels zijn wij allemaal een paar jaar verder, missen we elkaar enorm, hebben we over en weer nog contact met deze en gene, maar krijg je dat gevoel van toen niet meer terug. Maar man, wat zou ik zo'n avondje leuk vinden. gewoon iedereen weer eens zien!
dinsdag 9 oktober 2012 om 22:14
Yes New, het leeft
En haai to all the girls, lijkt wel een reünie hier, leuk zeg!
Doloortje..ken je New niet meer??
Zijn foto's vh fototopic zie ik nog zo voor me
Ook hier alleen maar dierbare herinneringen, kan stellig zeggen dat die tijd mijn leven wel wat verandert heeft en ik heb er hele dierbare vriendschappen aan overgehouden
En haai to all the girls, lijkt wel een reünie hier, leuk zeg!
Doloortje..ken je New niet meer??
Zijn foto's vh fototopic zie ik nog zo voor me
Ook hier alleen maar dierbare herinneringen, kan stellig zeggen dat die tijd mijn leven wel wat verandert heeft en ik heb er hele dierbare vriendschappen aan overgehouden
dinsdag 9 oktober 2012 om 22:34
Ook ik heb hele warme en dierbare vriendschappen over gehouden aan de sexpijler van toen. Had die tijd voor geen goud willen missen...
Overigens denk ik dat een nieuwe garde dat zelfde zou kunnen bewerkstelligen hoor. Al dan niet op een eigen topic. Dat is van alle tijden, lijkt mij.
En Vlam, we zouden eigenlijk een avondje terug in de tijd moeten kunnen idd. *knip* en we staan aan de bar in de Fun.
Overigens denk ik dat een nieuwe garde dat zelfde zou kunnen bewerkstelligen hoor. Al dan niet op een eigen topic. Dat is van alle tijden, lijkt mij.
En Vlam, we zouden eigenlijk een avondje terug in de tijd moeten kunnen idd. *knip* en we staan aan de bar in de Fun.
dinsdag 9 oktober 2012 om 22:42
quote:sofia75 schreef op 09 oktober 2012 @ 21:33:
Ook ik kan uit eigen ervaring de Ladies Night aanraden. Heel ongedwongen, je kunt je eigen gang gaan, maar maakt ook makkelijk contact.
En intussen zwaai ik ff naar de 'oude garde' die ik hier ineens zie opduiken
Heej Soof!
Allemaal forumfossielen hier ineens.
Ook ik kan uit eigen ervaring de Ladies Night aanraden. Heel ongedwongen, je kunt je eigen gang gaan, maar maakt ook makkelijk contact.
En intussen zwaai ik ff naar de 'oude garde' die ik hier ineens zie opduiken
Heej Soof!
Allemaal forumfossielen hier ineens.
woensdag 10 oktober 2012 om 13:36
Kanonnen zeg, word ik hier gewoon gebombardeerd tot een wasmiddel!
Excuseer voor het totaaaaaaaaaaaal off topic zijn maar inderdaad "It is I ....LeNew". Maar wel leuk om de dames hier weer te 'zien'
@Faust: Foto's ......?? Ik hul me in onwetendheid
Zoals ik al zei heb ik als man zijnde sowieso al nooit iets te maken gehad met de ladies bi-night. Maar ik meende me wel te herinneren dat er toen een groepje dames naartoe is geweest. De een met meer ervaring erin dan de andere maar vooruit. Ik kon me toen wel voorstellen dat het toen wat voor vrouwen die nog geen ervaring hadden een wat laagdrempeligere (pffff, 3x woordwaarde) manier was om in echte aanraking te komen met hetzelfde geslacht.
Excuseer voor het totaaaaaaaaaaaal off topic zijn maar inderdaad "It is I ....LeNew". Maar wel leuk om de dames hier weer te 'zien'
@Faust: Foto's ......?? Ik hul me in onwetendheid
Zoals ik al zei heb ik als man zijnde sowieso al nooit iets te maken gehad met de ladies bi-night. Maar ik meende me wel te herinneren dat er toen een groepje dames naartoe is geweest. De een met meer ervaring erin dan de andere maar vooruit. Ik kon me toen wel voorstellen dat het toen wat voor vrouwen die nog geen ervaring hadden een wat laagdrempeligere (pffff, 3x woordwaarde) manier was om in echte aanraking te komen met hetzelfde geslacht.
woensdag 10 oktober 2012 om 19:32
woensdag 10 oktober 2012 om 21:40
dan meld dit forumfosiel zich ook maar weer eens, ookal heette ik eerst anders en weten maar weinig mijn naam van toen, anyway geloof me ik was erbij in the good old days...dat wil zeggen, hier op t forum, ik was niet mee naar de Fun, toen was ik nog niet bi namelijk
heb zelfs nog eens met New gedate
heb zelfs nog eens met New gedate