Ipad vraagjes
woensdag 10 oktober 2012 om 09:41
Ik krijg bij een overstap naar een andere energieleverancier een Ipad 16GB WiFi. Ik vraag mij af of daar ook gewoon een simkaart in kan om mobiel internet te gebruiken. Ik heb thuis namelijk geen WiFi, maar nog wel een simkaart (kan evt een microsim kopen) van een abonnement die ik verder niet gebruik.
Dit 2e abonnement heb ik afgesloten om een smartphone te krijgen, omdat mijn Iphone (bij mijn eerste abonnement) al na 3 weken werd gestolen. Bij beide abonnementen zit internet in, maar 1 ervan gebruik ik dus niet!
Dit 2e abonnement heb ik afgesloten om een smartphone te krijgen, omdat mijn Iphone (bij mijn eerste abonnement) al na 3 weken werd gestolen. Bij beide abonnementen zit internet in, maar 1 ervan gebruik ik dus niet!
woensdag 10 oktober 2012 om 09:43
het is iPad.. en nee.. dat kan niet.. je moet dan een 3g uitvoering kopen/vragen . in de WiFi uitvoering zit geen mogelijkheid tot het plaatsen van een SIM kaart.
Je kan hem wel koppelen aan je telefoon via bluetooth.. dan gebruik je de 3g van je smartphone OP je iPad.. Dat doe ik ook als ik hem gebruik in de auto.. Dan kan ik internetten op de iPad via mijn 3g van mijn iPhone..
Je kan hem wel koppelen aan je telefoon via bluetooth.. dan gebruik je de 3g van je smartphone OP je iPad.. Dat doe ik ook als ik hem gebruik in de auto.. Dan kan ik internetten op de iPad via mijn 3g van mijn iPhone..
woensdag 10 oktober 2012 om 09:45
Nee, bij de iPad met alleen wifi kan dat niet. Er zijn wel ipads waar dat wel mee kan. Die zijn alleen wel duurder.
Maar heb je dan nu 2 abonnementen waar je voor betaalt? Bij diefstal ben je toch ook je simkaart kwijt en krijg je een vervangende sim? Hoef ke toch geen nieuw abonnement voor af te sluiten?
Maar heb je dan nu 2 abonnementen waar je voor betaalt? Bij diefstal ben je toch ook je simkaart kwijt en krijg je een vervangende sim? Hoef ke toch geen nieuw abonnement voor af te sluiten?
woensdag 10 oktober 2012 om 09:50
Ik had dat tweede abonnement afgesloten om weer een smartphone te krijgen. Ik had geen diefstalverzekering bij die Iphone, en ook geen geld om ineens een nieuwe smartphone te kopen. Een tweede abonnement zorgde voor een nieuw toestel, zodat ik mijn internetabonnement kon blijven gebruiken. (en eenmaal gewend aan een smartphone maakt het wel heeeeel moeilijk om die oude sony ericson weer terug te pakken;-))
Ik heb inderdaad wel gewoon een nieuwe simkaart gekregen van mijn privider. En bij dat tweede abonnement nog een nieuwe simkaart, en die ligt nu dus ongebruikt in de kast Ik had bedacht dat ik die mooi kon gebruiken als de minuten of mb's van mijn eerste abonnement op zouden raken, maar dat gebeurd eigenlijk nooit!
Ik heb inderdaad wel gewoon een nieuwe simkaart gekregen van mijn privider. En bij dat tweede abonnement nog een nieuwe simkaart, en die ligt nu dus ongebruikt in de kast Ik had bedacht dat ik die mooi kon gebruiken als de minuten of mb's van mijn eerste abonnement op zouden raken, maar dat gebeurd eigenlijk nooit!
woensdag 10 oktober 2012 om 10:07
quote:poldervrouw schreef op woensdag 10 oktober 2012 09:43 het is iPad.. en nee.. dat kan niet.. je moet dan een 3g uitvoering kopen/vragen . in de WiFi uitvoering zit geen mogelijkheid tot het plaatsen van een SIM kaart.
Je kan hem wel koppelen aan je telefoon via bluetooth.. dan gebruik je de 3g van je smartphone OP je iPad.. Dat doe ik ook als ik hem gebruik in de auto.. Dan kan ik internetten op de iPad via mijn 3g van mijn iPhone.. "Je kan hem wel koppelen aan je telefoon via bluetooth.. dan gebruik je de 3g van je smartphone OP je iPad.. Dat doe ik ook als ik hem gebruik in de auto.. Dan kan ik internetten op de iPad via mijn 3g van mijn iPhone.."
Hoe doe je dat?
Je kan hem wel koppelen aan je telefoon via bluetooth.. dan gebruik je de 3g van je smartphone OP je iPad.. Dat doe ik ook als ik hem gebruik in de auto.. Dan kan ik internetten op de iPad via mijn 3g van mijn iPhone.. "Je kan hem wel koppelen aan je telefoon via bluetooth.. dan gebruik je de 3g van je smartphone OP je iPad.. Dat doe ik ook als ik hem gebruik in de auto.. Dan kan ik internetten op de iPad via mijn 3g van mijn iPhone.."
Hoe doe je dat?
woensdag 10 oktober 2012 om 15:35