bi-schierig

06-10-2012 13:28 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames, er is vast al eerder een onderwerp over geweest, maar ik wil weer een recent topic openen. ik ben zelf nieuwschierig aan het worden naar seks met een vrouw. ik ben zelf 25, zoek geen relatie, maar vraag me af hoe ik dit aan moet pakken?
Ik heb interesse in zo'n topic. Twijfel zelf ook aan een ladiesnight.
Er ís nu zo'n topic
Ach weet je... dat was toen, Rob uit Zeist.

En toen is inmiddels alweer een hele tijd geleden. We hadden een eigen oranje gekleurd bi-meiden topic.

Daar kon een ieder schrijven, maar het kwam er op neer dat het een grote zelfde groep dames was die daar schreef.

En inderdaad, daar werden voorbereidingen getroffen voor een LN, oproepjes in geplaatst, carpool-genoten gezocht, verslagen van een LN geplaatst, voor- en nagenoten, meetings georganiseerd... van alles eigenlijk. Maar ook het leven van alledag werd besproken. Het was voor ons een succes, dat topic. En ik denk zo'n enorm succes, dat een herhaling alleen maar kan tegenvallen.
Eens met jou Doloris... Dat was gewoon zo super! Maar inmiddels zijn wij allemaal een paar jaar verder, missen we elkaar enorm, hebben we over en weer nog contact met deze en gene, maar krijg je dat gevoel van toen niet meer terug. Maar man, wat zou ik zo'n avondje leuk vinden. gewoon iedereen weer eens zien!
Ook ik kan uit eigen ervaring de Ladies Night aanraden. Heel ongedwongen, je kunt je eigen gang gaan, maar maakt ook makkelijk contact.

En intussen zwaai ik ff naar de 'oude garde' die ik hier ineens zie opduiken
Hai Soof!!
Yes New, het leeft

En haai to all the girls, lijkt wel een reünie hier, leuk zeg!

Doloortje..ken je New niet meer??

Zijn foto's vh fototopic zie ik nog zo voor me

Ook hier alleen maar dierbare herinneringen, kan stellig zeggen dat die tijd mijn leven wel wat verandert heeft en ik heb er hele dierbare vriendschappen aan overgehouden
New... was ooit een wasmiddel?

(helemaal niet nieuwsgierig verder.... )
Ook ik heb hele warme en dierbare vriendschappen over gehouden aan de sexpijler van toen. Had die tijd voor geen goud willen missen...

Overigens denk ik dat een nieuwe garde dat zelfde zou kunnen bewerkstelligen hoor. Al dan niet op een eigen topic. Dat is van alle tijden, lijkt mij.

En Vlam, we zouden eigenlijk een avondje terug in de tijd moeten kunnen idd. *knip* en we staan aan de bar in de Fun.
@ Faust, nee sorry... ik was nooit zo van de fotopijlert. Gemiste kans, begrijp ik...
En voor je het weet zit je op het randje!!
Haha Vlam. 'Vind ik leuk'

En hai Soof! x

Oh we gaan vreselijk off topic... ik zeg vast sorry.
Hahaha, ik zat vorige week heel stom te grinniken in het bubbelbad van de fun toen ik mijn hulpverloofde op het randje had gezet, die snapte er niets van vrees ik.
quote:sofia75 schreef op 09 oktober 2012 @ 21:33:

Ook ik kan uit eigen ervaring de Ladies Night aanraden. Heel ongedwongen, je kunt je eigen gang gaan, maar maakt ook makkelijk contact.

En intussen zwaai ik ff naar de 'oude garde' die ik hier ineens zie opduiken

Heej Soof!

Allemaal forumfossielen hier ineens.
Allemaal forumfossielen hier ineens.

It takes one, to know....

Hè, gezellig hier!

Wel grappig, dat 'op het randje' een soort van gevestigde term is geworden
Randjefietsen, kennen jullie die nog?
Kanonnen zeg, word ik hier gewoon gebombardeerd tot een wasmiddel!

Excuseer voor het totaaaaaaaaaaaal off topic zijn maar inderdaad "It is I ....LeNew". Maar wel leuk om de dames hier weer te 'zien'

@Faust: Foto's ......?? Ik hul me in onwetendheid

Zoals ik al zei heb ik als man zijnde sowieso al nooit iets te maken gehad met de ladies bi-night. Maar ik meende me wel te herinneren dat er toen een groepje dames naartoe is geweest. De een met meer ervaring erin dan de andere maar vooruit. Ik kon me toen wel voorstellen dat het toen wat voor vrouwen die nog geen ervaring hadden een wat laagdrempeligere (pffff, 3x woordwaarde) manier was om in echte aanraking te komen met hetzelfde geslacht.
Zo maak je 'm toch weer mooi on topic New!

En Stout, zegt me niets... solly.
Hi Doloris ....en dan maar weer off-topic: Inderdaad jaaaaaaren geleden .

Maar weer mooi terug op het onderwep gebracht he ..!
Okee.

Wie gaat er mee, 29 november?

Ben dan wel geen forumfossiel, maar als er dan toch interesse voor schijnt te zijn, waarom dan niet gewoon gaan?

Of zeg ik nu iets geks?
Ik zou best willen 29 november, mag alleen niet van vriend vrees ik.
Ah...dat is jammer truffelmania. Dan houdt het inderdaad wel op....
@Truffelmaffia

Waar ik dan benieuwd naar ben, weet je vriend wel dat je bi-schierig bent?
Ja. En hij zou me graag eens met een meisje bezig willen zien. En ik hem ook wel, als ik een bepaalde angst niet had. Ik ben zelf niet zo monogaam, maar doe wel mijn best in deze relatie.

Wellicht toch eens over hebben... misschien gunt ie het me wel, als we er goed over praten en afspraken maken.
dan meld dit forumfosiel zich ook maar weer eens, ookal heette ik eerst anders en weten maar weinig mijn naam van toen, anyway geloof me ik was erbij in the good old days...dat wil zeggen, hier op t forum, ik was niet mee naar de Fun, toen was ik nog niet bi namelijk

heb zelfs nog eens met New gedate

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven