bi-schierig
zaterdag 6 oktober 2012 om 13:28
donderdag 11 oktober 2012 om 09:06
Ik snap daar trouwens totaal niets van; dat mannen hun vrouw/vriendin/partner verbieden om een eventuele bi-schierige kant te ontdekken. Tuurlijk, het zal wel iets zijn waar je afspraken over zou moeten maken ofzo. Maar ik bedoel, als je bi-schierig bent, dan is dat toch niet iets wat je kunt uitschakelen, of ben ik nou gek?
donderdag 11 oktober 2012 om 09:20
Nee hoor, want dan zou ik ook gek zijn en dat ben ik nog steeds niet bij mijn weten.
Trouwens...leuk om te lezen dat de LN weer nieuw leven in is geblazen. Ik kan me nog goed herinneren dat dit destijds een leuk topic was en dat het topic (en de LN) tot leuke contacten hebben geleid. Mooi, bijzonder en bijzonder mooi.
Trouwens...leuk om te lezen dat de LN weer nieuw leven in is geblazen. Ik kan me nog goed herinneren dat dit destijds een leuk topic was en dat het topic (en de LN) tot leuke contacten hebben geleid. Mooi, bijzonder en bijzonder mooi.
donderdag 11 oktober 2012 om 09:49
quote:fausty8 schreef op 10 oktober 2012 @ 22:49:
Praten, praten, praten Truffel!
Hoewel het best een lastige materie is, mannen zien een andere vrouw toch vaak meer als een bedreiging dan een andere man.
Ik weet dat ik moet (gaan) praten.
Ik heb al zolang (jaaaren) de gedachte er iets mee te doen. Ik heb bijv ook een vriendin gehad, maar die was aseksueel (kende haar van een aseksueelforum waar we beide op zaten).
Praten, praten, praten Truffel!
Hoewel het best een lastige materie is, mannen zien een andere vrouw toch vaak meer als een bedreiging dan een andere man.
Ik weet dat ik moet (gaan) praten.
Ik heb al zolang (jaaaren) de gedachte er iets mee te doen. Ik heb bijv ook een vriendin gehad, maar die was aseksueel (kende haar van een aseksueelforum waar we beide op zaten).
donderdag 11 oktober 2012 om 13:03
quote:truffelmaffia schreef op 10 oktober 2012 @ 19:32:
Ja. En hij zou me graag eens met een meisje bezig willen zien. En ik hem ook wel, als ik een bepaalde angst niet had. Ik ben zelf niet zo monogaam, maar doe wel mijn best in deze relatie.
Wellicht toch eens over hebben... misschien gunt ie het me wel, als we er goed over praten en afspraken maken.Ten tijde van de LN waar wij het hier over hadden waren er ook een aantal dames die een partner hadden. Mannen zijn ruimdenkender dan je denkt als het om dames gaat.....zo apart
Ja. En hij zou me graag eens met een meisje bezig willen zien. En ik hem ook wel, als ik een bepaalde angst niet had. Ik ben zelf niet zo monogaam, maar doe wel mijn best in deze relatie.
Wellicht toch eens over hebben... misschien gunt ie het me wel, als we er goed over praten en afspraken maken.Ten tijde van de LN waar wij het hier over hadden waren er ook een aantal dames die een partner hadden. Mannen zijn ruimdenkender dan je denkt als het om dames gaat.....zo apart
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 11 oktober 2012 om 13:04
quote:hyperion schreef op 10 oktober 2012 @ 22:13:
Niks mis met forumfossielen!
Inderdaad!
En er gaat bij jouw nick geen belletje rinkelen....hoewel ik denk dat jij een nick hebt gehad die qua herkomst wel op deze leek. Kan dat kloppen?
Niks mis met forumfossielen!
Inderdaad!
En er gaat bij jouw nick geen belletje rinkelen....hoewel ik denk dat jij een nick hebt gehad die qua herkomst wel op deze leek. Kan dat kloppen?
donderdag 11 oktober 2012 om 13:20
donderdag 11 oktober 2012 om 13:34
Hehehehe, ik geloof dat er onderhand gewoon een nieuw topic worden geopend waar alle forumfossielen zich mogen melden. Iedereen weer blaast het stof van zijn/haar account en vraagt zich af wat in vredesnaam ook alweer z'n login/password was .
@Miss I.: Toevallig waren dat heeeeeeeeel erg mooie tegeltjes hoor.
(raak ik ooit nog daarvan af
?)
donderdag 11 oktober 2012 om 17:36
quote:new74 schreef op 11 oktober 2012 @ 13:34:
Hehehehe, ik geloof dat er onderhand gewoon een nieuw topic worden geopend waar alle forumfossielen zich mogen melden. Iedereen weer blaast het stof van zijn/haar account en vraagt zich af wat in vredesnaam ook alweer z'n login/password was .
?)
Nee New, daar kom je nooit meer vanaf
Ik herinner me ook iets met de US, klopt dat?
(we hebben het hier wel over 2006/2007, dus beetje graven in m'n geheugen)
quote:MoodyMissy schreef op 11 oktober 2012 @ 15:20:
MissI zwaait niet naar mij eigen schuld, ja ja ik weet het.
Ik begreep dat ik naar je hoor te zwaaien, omdat ik je ken....maar naar wie zwaai ik dan he... Kun je geen hint geven?
Nee New, daar kom je nooit meer vanaf
Ik herinner me ook iets met de US, klopt dat?
(we hebben het hier wel over 2006/2007, dus beetje graven in m'n geheugen)
quote:MoodyMissy schreef op 11 oktober 2012 @ 15:20:
MissI zwaait niet naar mij eigen schuld, ja ja ik weet het.
Ik begreep dat ik naar je hoor te zwaaien, omdat ik je ken....maar naar wie zwaai ik dan he... Kun je geen hint geven?
donderdag 11 oktober 2012 om 18:13
Hoooi mede-fossielen! Grappig om zo even herinneringen op te halen. Die goeie ouwe tijd, dat was echt leuk!
Truffelmania, ik zou zeker het gesprek aangaan met je vriend. Ik had van mijn partner van toen ook nooit verwacht dat ie er ok mee zou zijn, maar dat was hij wel. Hoop dat jouw partner zich ook openminded kan/wil opstellen.
Truffelmania, ik zou zeker het gesprek aangaan met je vriend. Ik had van mijn partner van toen ook nooit verwacht dat ie er ok mee zou zijn, maar dat was hij wel. Hoop dat jouw partner zich ook openminded kan/wil opstellen.
donderdag 11 oktober 2012 om 19:06
Volgens mij waren het blauwe tegeltjes....
Bij haar iig, dat ze aseksueel is (en zij is klassiek aseksueel, gruwt van seks), maar toch verliefd kan worden op zowel mannen als vrouwen.
Hoe rijmt dat dan met elkaar? Als je verliefd bent dan wil je toch niets liever dan elkaar de kleren van het lijf rukken?
Bij haar iig, dat ze aseksueel is (en zij is klassiek aseksueel, gruwt van seks), maar toch verliefd kan worden op zowel mannen als vrouwen.
Hoe rijmt dat dan met elkaar? Als je verliefd bent dan wil je toch niets liever dan elkaar de kleren van het lijf rukken?