bi-schierig

06-10-2012 13:28 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames, er is vast al eerder een onderwerp over geweest, maar ik wil weer een recent topic openen. ik ben zelf nieuwschierig aan het worden naar seks met een vrouw. ik ben zelf 25, zoek geen relatie, maar vraag me af hoe ik dit aan moet pakken?
Ik ben van EH geknikkerd....minimaal 100 postings per dag haalde ik niet....
100 per dag Faust wat zeg je nu

Stout, het is een heerlijk vijvertje om in te vissen, voor mij dan
Misschien moet ik toch weer eens wat diesel kopen voor mijn trawler dan...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2012 10:37
Reden: provoceren
% gewijzigd
heb zelfs nog eens met New gedate :)[/quote]

Oeh scheisse ....

@MoodyMissy: Zou ik daar enige toelichting over mogen hebben ?? (ook al gaat het dan over bi-schierige vrouwen )
Ik snap daar trouwens totaal niets van; dat mannen hun vrouw/vriendin/partner verbieden om een eventuele bi-schierige kant te ontdekken. Tuurlijk, het zal wel iets zijn waar je afspraken over zou moeten maken ofzo. Maar ik bedoel, als je bi-schierig bent, dan is dat toch niet iets wat je kunt uitschakelen, of ben ik nou gek?
Nee hoor, want dan zou ik ook gek zijn en dat ben ik nog steeds niet bij mijn weten.

Trouwens...leuk om te lezen dat de LN weer nieuw leven in is geblazen. Ik kan me nog goed herinneren dat dit destijds een leuk topic was en dat het topic (en de LN) tot leuke contacten hebben geleid. Mooi, bijzonder en bijzonder mooi.
Doe ze de groetjes op EH :-)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2012 10:38
Reden: reactie op provocatie
% gewijzigd
quote:fausty8 schreef op 10 oktober 2012 @ 22:49:

Praten, praten, praten Truffel!

Hoewel het best een lastige materie is, mannen zien een andere vrouw toch vaak meer als een bedreiging dan een andere man.

Ik weet dat ik moet (gaan) praten.

Ik heb al zolang (jaaaren) de gedachte er iets mee te doen. Ik heb bijv ook een vriendin gehad, maar die was aseksueel (kende haar van een aseksueelforum waar we beide op zaten).
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2012 10:38
Reden: reactie op provocatie
% gewijzigd
Was dat meisje ook a-seksueel-bi , Truf?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja BGB, ze is nu getrouwd met een man. En voor mij had ze alleen maar vriendjes gehad. We waren voor elkaar de eerste van hetzelfde geslacht, qua relatie dus.
A-seksueel bi.

Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Bij haar iig, dat ze aseksueel is (en zij is klassiek aseksueel, gruwt van seks), maar toch verliefd kan worden op zowel mannen als vrouwen.
quote:new74 schreef op 10 oktober 2012 @ 13:36:n'

@Faust: Foto's ......?? Ik hul me in onwetendheid

Uhuh....en ik herinner me iets met tegeltjes

Haai, Stout en Soof!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:truffelmaffia schreef op 10 oktober 2012 @ 19:32:

Ja. En hij zou me graag eens met een meisje bezig willen zien. En ik hem ook wel, als ik een bepaalde angst niet had. Ik ben zelf niet zo monogaam, maar doe wel mijn best in deze relatie.

Wellicht toch eens over hebben... misschien gunt ie het me wel, als we er goed over praten en afspraken maken.Ten tijde van de LN waar wij het hier over hadden waren er ook een aantal dames die een partner hadden. Mannen zijn ruimdenkender dan je denkt als het om dames gaat.....zo apart
quote:hyperion schreef op 10 oktober 2012 @ 22:13:

Niks mis met forumfossielen!

Inderdaad!

En er gaat bij jouw nick geen belletje rinkelen....hoewel ik denk dat jij een nick hebt gehad die qua herkomst wel op deze leek. Kan dat kloppen?
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 oktober 2012 @ 13:04:

[...]

Inderdaad!

En er gaat bij jouw nick geen belletje rinkelen....hoewel ik denk dat jij een nick hebt gehad die qua herkomst wel op deze leek. Kan dat kloppen?Uhm...volgens mij niet.
Hehehehe, ik geloof dat er onderhand gewoon een nieuw topic worden geopend waar alle forumfossielen zich mogen melden. Iedereen weer blaast het stof van zijn/haar account en vraagt zich af wat in vredesnaam ook alweer z'n login/password was .

@Miss I.: Toevallig waren dat heeeeeeeeel erg mooie tegeltjes hoor.

(raak ik ooit nog daarvan af :( ?)
Even voor eventuele verwarringen, ik ben geen forumfossiel die op dat topic toendertijd schreef. (Wel een forumfossiel qua tijd hier posten, al zo'n 10 jaar.)
New, jij wou naar vlub, ik heb je mee genomen.

MissI zwaait niet naar mij eigen schuld, ja ja ik weet het.

Doddie, ik zal ze op Erotic Heaven de groetjes van je doen
quote:new74 schreef op 11 oktober 2012 @ 13:34:

Hehehehe, ik geloof dat er onderhand gewoon een nieuw topic worden geopend waar alle forumfossielen zich mogen melden. Iedereen weer blaast het stof van zijn/haar account en vraagt zich af wat in vredesnaam ook alweer z'n login/password was .

@Miss I.: Toevallig waren dat heeeeeeeeel erg mooie tegeltjes hoor.

(raak ik ooit nog daarvan af :( ?)

Nee New, daar kom je nooit meer vanaf

Ik herinner me ook iets met de US, klopt dat?

(we hebben het hier wel over 2006/2007, dus beetje graven in m'n geheugen)

quote:MoodyMissy schreef op 11 oktober 2012 @ 15:20:

MissI zwaait niet naar mij eigen schuld, ja ja ik weet het.

Ik begreep dat ik naar je hoor te zwaaien, omdat ik je ken....maar naar wie zwaai ik dan he... Kun je geen hint geven?
Hoooi mede-fossielen! Grappig om zo even herinneringen op te halen. Die goeie ouwe tijd, dat was echt leuk!

Truffelmania, ik zou zeker het gesprek aangaan met je vriend. Ik had van mijn partner van toen ook nooit verwacht dat ie er ok mee zou zijn, maar dat was hij wel. Hoop dat jouw partner zich ook openminded kan/wil opstellen.
Volgens mij waren het blauwe tegeltjes....

Bij haar iig, dat ze aseksueel is (en zij is klassiek aseksueel, gruwt van seks), maar toch verliefd kan worden op zowel mannen als vrouwen.

Hoe rijmt dat dan met elkaar? Als je verliefd bent dan wil je toch niets liever dan elkaar de kleren van het lijf rukken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven